Słusznie. Sprawdza się.PK87 pisze: - Bluetooth plus (żeby telefon się ładował w trasie bez kabla, skoro Carplay już go też nie będzie wymagał)
Też wziąłem. Głównie z myślą o dziecku jak podrośnie, ale lepiej mieć niż niePK87 pisze: - gniazdo 230V - czasem muszę w trasie na laptopie coś zrobić i go podładować
Mam w pakiecie, a za bardzo nie potrzebowałem, bo na codzień stoi w garażu. Przydała się jednak. Bałem się widocznych drutów, ale nic z tych rzeczy na szczęściePK87 pisze: - podgrzewana przednia szyba - bo auto stoi na zewnątrz na codzień i przez 3miesiące w roku wymaga skrobania szyby
Dla kierowcy jest standard. Dokupić można dla pasażera co jest bzdurą raczej.PK87 pisze: - elektryczne fotele - czy w SL mają pamięć? Jeśli nie to chyba jest to bardziej bajer niż pozyteczna opcja, zwłaszcza przy 1 kierowcy?
Dupy nie urywa, ale za te pieniądze żal nie brać. Gra całkiem przyzwoicie.PK87 pisze: - canton - bo myślałem że w ambition jest ok audio, dopóki nie wsiadłem w BMW x3 na parę dni (jako zastępcze) i okazało się że może być dużo lepiej
Must have. Ja poszedłem dalej i wziąłem 360. Nie żałuję.PK87 pisze: - kamera cofania - bo taki mam parking że czujniki nie zawsze wystarczą
Policz ile wyjdzie bez pakietu, bo pewnie wyjdzie taniej jeżeli nie chcesz nawigacji ani lane assist jak ja.PK87 pisze: - travel assist high - zalezy mi na acc i ostrzeganiu o martwym polu
Ja już nigdy nie kupię auta bez 4x4. Co do silnika... Jak robisz 30-40k rocznie to pewnie diesel będzie ok. Jednak 280 to inna bajka. Szczególnie z potencjałem na 400 przy Stage 1 przemyślałbym na czym Ci bardziej zależy.PK87 pisze: - silnik 2.0tdi 200 4x4 - bo mieszkam w górach i jak przysypie to ostatnie 3km do domu kontrolka ASR miga non stop w ośce
DCC to moim zdaniem podstawa jeżeli nie zamierzasz robić zawieszenia. Seria jest za miękka nawet w Sportline.