Dzięki, właśnie się zastanawiałem czy wymienić również te drugie, czy tylko te jedne
Trzeszczenie zawieszenia
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 10 wrz 2018, o 00:23
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Mysłowice/Jaworzno
Re: Trzeszczenie zawieszenia
- zbaqany
- Posty: 24
- Rejestracja: 8 gru 2021, o 05:20
- Samochód: Superb III combi Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Lokalizacja: Rz
Re: Trzeszczenie zawieszenia
Nr nowych śrub ktoś podawał w wątku, ja śruby dałem stare (a raczej "nowe" bo auto ma rok)radziu784 pisze: ↑1 mar 2023, o 07:29Sam wymieniałeś? Masz może nr śrub? Szukam właśnie warsztatu w ZS który mi to wymieni na własnych częściach i chciałbym też śruby zamówić, albo podać im nr części i żeby mi to wsadzili ale wolałbym sam dostarczyć. Czy ASO wymienia takie rzeczy na częściach od klienta?
Najlepiej od razu jakby rozpórke mi machnęli i wtedy całość zrobiona
Sam wymieniałem z kumplem w garażu, problem był u mnie z lewym wahaczem, żeby go wyciągnąć musieliśmy opuścić sanki.
Wydaje mi się, że jak dostarczysz swoje części to ASO Ci wymieni, chyba że będą buce i zaczną kręcić nosem, ło Panie to nie do tego auta
-
- Posty: 232
- Rejestracja: 23 cze 2018, o 23:36
- Samochód: Superb III
- Rocznik: 2018
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
Re: Trzeszczenie zawieszenia
Nawet po wymianie tulei nie trzeba robić geometrii.
Przecież tam się nic nie przestawia, wszystko wraca na swoje miejsce. Nawet jak by mechanik chciał coś na złość przestawić to nie ma takiej możliwości.
Przecież tam się nic nie przestawia, wszystko wraca na swoje miejsce. Nawet jak by mechanik chciał coś na złość przestawić to nie ma takiej możliwości.
- KriSSo
- Posty: 288
- Rejestracja: 1 paź 2011, o 21:31
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2018
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 310 KM / 400 Nm
- Imię: Kriss
- Lokalizacja: ZS
Re: Trzeszczenie zawieszenia
Ale jakiej geometrii? Przecież tam się nic nie zmienia. Geometria z przodu jest stała. Ustawić z przodu można co najwyżej zbieżność. Przy wymianie tulei czy montażu rozpórki nie ma potrzeby ustawiania zbieżności.
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 14 gru 2018, o 23:32
- Samochód: Superb III 4x4
- Rocznik: 2018
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Trzeszczenie zawieszenia
Nie wierzę Dałem do ASO furę na olejowy. Zaniosłem im tuleje od RS3 by zmienili, odbieram a tuleje mi oddali Powiedzieli, że są w dobrym stanie a skrzypienie wyeliminowali smarując jakimś smarem. Podejście mają nadzwyczajne.
Swoją drogą - te z RS3 też nie są idealnie pełne. Zwykłe z Superba 5Q0407183W mają dwa duże otwory-fasolki. Te z RS3 81A407183 mają minimalne nacięcia w tym miejscu - widocznie nie mogą być pełne bo by się zerwały. Kupowałem ori z ASO Audi więc raczej nie są jakieś lewe. Zbieżność warto sprawdzić po wymianie tuleji - nigdy nie trafisz śrubami tak jak były a już wcale jak opuszczasz sanki. To i tak lepiej bo w Audi i wielowachaczu trzeba zawsze i pełną geo
Swoją drogą - te z RS3 też nie są idealnie pełne. Zwykłe z Superba 5Q0407183W mają dwa duże otwory-fasolki. Te z RS3 81A407183 mają minimalne nacięcia w tym miejscu - widocznie nie mogą być pełne bo by się zerwały. Kupowałem ori z ASO Audi więc raczej nie są jakieś lewe. Zbieżność warto sprawdzić po wymianie tuleji - nigdy nie trafisz śrubami tak jak były a już wcale jak opuszczasz sanki. To i tak lepiej bo w Audi i wielowachaczu trzeba zawsze i pełną geo
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 17 sty 2023, o 12:05
- Samochód: Superb III
- Rocznik: 2017
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Aktualnie: Sportline
Re: Trzeszczenie zawieszenia
Jak napisałem mejla do ASO czy wymienią mi tuleje o tym i o tym numerze to powiedzieli ze nie pasują lepiej powiedzieć ze sa w dobrym stanie niż babrać się z robotą i nie zarobić na częściach
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Trzeszczenie zawieszenia
Potwierdzam, w drugim superbie też zaproponowali smarowanie, i takie mają wytyczne odgórne. I tak robią nieświadomym użytkownikom.
U nas twardo stanęliśmy na swoim i wsadzili nam te z rs3 (które kupiliśmy).
-
- Posty: 232
- Rejestracja: 23 cze 2018, o 23:36
- Samochód: Superb III
- Rocznik: 2018
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
Re: Trzeszczenie zawieszenia
Do serwisu to tylko idioci uczęszczają i dają się strzyc jak młode owce.
Tuleje zmieniłem u swego mechaniora ,zapłaciłem po 100 zł za stronę i uważam że zrobił to o wiele lepiej jak w serwisie i taniej.
W serwisie pracują niedoajdy życiowe które na wolnym rynku nie potrafią się odnależć.
Dobry mechanik, czy elektryk nie idzie do pracy do serwisu tylko sam otwiera firmę i zarabia kilka razy więcej u siebie jak w serwisie jako zwykły fizol.
Tuleje zmieniłem u swego mechaniora ,zapłaciłem po 100 zł za stronę i uważam że zrobił to o wiele lepiej jak w serwisie i taniej.
W serwisie pracują niedoajdy życiowe które na wolnym rynku nie potrafią się odnależć.
Dobry mechanik, czy elektryk nie idzie do pracy do serwisu tylko sam otwiera firmę i zarabia kilka razy więcej u siebie jak w serwisie jako zwykły fizol.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 12 mar 2023, o 09:19
- Samochód: Superb III
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 350nM
Re: Trzeszczenie zawieszenia
W mojej SS3 to trzeszczenie, szeleszczenie(Niemiec by nie przeczytał) pojawia się tylko zimą,kolejna zimowa przypadłość….,ale po rozgrzaniu silnika się wycisza(???)
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Trzeszczenie zawieszenia
Trzeszczenia potrafią wychodzić w zimie na początku jazdy, zwłaszcza w amorach, gdzie olej/gaz nie do końca pracują jeszcze jak powinny.
Z częściami karoseryjnymi jest podobnie, zwłaszcza z szyberdachem. Nie widzę w tym nic złego, każde auto, które było na mrozie może zaczynać wydawać różnie dźwięki w różnych częściach, nawet premium
Natomiast co do tulejek, kwestia czasu i też dopadnie i Ciebie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
Z częściami karoseryjnymi jest podobnie, zwłaszcza z szyberdachem. Nie widzę w tym nic złego, każde auto, które było na mrozie może zaczynać wydawać różnie dźwięki w różnych częściach, nawet premium
Natomiast co do tulejek, kwestia czasu i też dopadnie i Ciebie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Trzeszczenie zawieszenia
z RS3 są takie właśnie "prawie pełne". Natomiast "całkiem pełne" są w TTRS.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -