Maliniak pisze: ↑3 kwie 2023, o 23:00
Przymierzam się powoli do Stage 1 w swoim Superbie (DNF) i mam trochę problem z wybraniem tunera. Aktualnie chyba najlepszą opcją jest CompSport. Problem w tym, że do Bielska trochę daleko z Wawy.
Polecam! Robiłem tam 90% modów w moim aucie. Kilku innych kolegów z forum też.
PS. We wszystkich oddziałach CompSport za strojenie odpowiada wyłącznie jedna osoba - Patryk z CS Bielsko-Biała. Auta w innych lokalizacjach stroi zdalnie, współpracując z osobą z oddziału, która wykonuje odpowiednie logi/pomiary.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017 Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Dzięki! Tak, wiem o Legionowie - dobrze, że polecasz, bo w sumie nie znałem kogoś kto tam robił i nawet nie brałem pod uwagę
sane pisze:PS. We wszystkich oddziałach CompSport za strojenie odpowiada wyłącznie jedna osoba - Patryk z CS Bielsko-Biała. Auta w innych lokalizacjach stroi zdalnie, współpracując z osobą z oddziału, która wykonuje odpowiednie logi/pomiary.
Super informacja. Także nie będę kombinować tylko się z nimi umówię
Cześć,
Czy mogę prosić o info kto z Was robił soft silnika i skrzyni DSG (DQ381) tylko w VAG Performance Pomorze w SS3 2.0TDI DFHA 190KM, koniecznie z DCC oraz ACC i 4x4 jak mój.
Chciałbym zamienić parę słów o wrażeniach po.
Z góry dzięki!
EDIT: Nie z DCC tylko z Driving Mode Select (DMS), aby był do wyboru tryb skrzyni ECO.
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2023, o 09:43 przez wariat23, łącznie zmieniany 1 raz.
wariat23 pisze: ↑12 wrz 2023, o 12:35
To, że przy DCC mam oprócz trybu normalnego i sport dodatkowo Eco. Wydaje mi się, że bez DCC są tylko pierwsze dwa?
Chyba mylisz DCC z profilami jazdy (driving mode select). DCC to tylko zawieszenie adaptacyjne - sport/normal/comfort. W profilach jazdy masz sport/normal/eco/individual i tam już zmienia się przede wszystkim tryb skrzyni
wariat23 pisze: ↑12 wrz 2023, o 12:35
To, że przy DCC mam oprócz trybu normalnego i sport dodatkowo Eco. Wydaje mi się, że bez DCC są tylko pierwsze dwa?
Chyba mylisz DCC z profilami jazdy (driving mode select). DCC to tylko zawieszenie adaptacyjne - sport/normal/comfort. W profilach jazdy masz sport/normal/eco/individual i tam już zmienia się przede wszystkim tryb skrzyni
Oczywiście, mówię tylko o trybach napędu, a nie zawieszenia, ale może błędnie myślałem, że bez DCC nie ma w napędzie opcji Eco. Z ciekawości w takim razie - jak w autach bez DCC aktywuje się tryb ECO skrzyni? Jest też przycisk obok skrzyni?
Jeżeli jest wybór profili jazdy to powinien być przycisk. Jak nie to chyba w ogóle nie ma możliwości wybrania trybu eco - chyba, że z poziomu menu, nie wiem.
Witam,
Chciałbym zapytać użytkowników Pedalboxów jak ich działanie wpłynęło Wam na spalanie?
Mam 2.0 TDI 4x4 DSG 190 KM (2018 rok) i samochód zbiera się zdecydowanie lepiej (program City +3) natomiast oczywiście komputer pokazuje kosmiczne wartości spalania (w mieście po przejechaniu ok. 200 km na poziomie 11 l/100 km).
Jak to wygląda w praktyce przy dystrybutorze? Domyślam się, że oszukiwanie przepustnicy wpływa na wskazania komputera, ale czy rzeczywiście tak drastycznie skacze spalanie?
U mnie PedalBox ustawiony na Maxa + PowerBox = mniejsze spalanie. Sam PedalBox spalanie większe o jakieś 0,5l. Konkretne wartości ciezko powiedzieć, bo nie jeżdzę typowo po mieście. Ale powiedzmy wczoraj (PowerBox wyłączony, tylko sam Pedal) 49km z czego ~20km w jednym wielkim korku na obwodnicy Krakowa mam 7,0. Ta sama trasa ale przejechana płynnie 6,6. Piątek 42km tak samo jakieś 20km w korku 7,9l.
Żebym miał średnie spalanie 11l to muszę gonić grubo powyżej 200km/h.
orlik pisze: ↑28 gru 2022, o 11:07
Osobiście jechałbym do CS albo Digitun, najlepiej do ich siedzib a nie punktów partnerskich.
W vag performance zrobią podstawowe rzeczy, między innymi soft skrzyni, bo ciężko to zwalić, ale jeżeli chodzi o wiedzę i doświadczenie w vagach to Ci wyżej wymienieni są kilka klas wyżej. Po za tym oni sami piszą softy i testują na swoich samochodach zanim dopuszczą do sprzedaży oraz udostępniają(sprzedają) je innym znanym firmom na świecie. Nie wspomnę o wymianie doświadczeń z całym światem. W ponad 95% firmach tuningowych softy wgrywane są gotowe (kupione z bazy) i są nanoszone poprawki albo nawet i nie. To różni właśnie CS i Digitun od innych.
I nie to, żebym robił im antyreklamę, ale nie znam żadnego grubego projektu vag performance, bo po prostu brakuje im wiedzy i doświadczenia.
Digitun czy chodzi o Czechowice-Dziedzice?? Bo szukam czegos na następny piątek do STAGE1 chyba ze cos godne polecenia znacie koło Wrocławia??