DSG 4x4 zmiana biegów
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 5 kwie 2023, o 12:20
- Samochód: Superb III Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Robert
Re: DSG 4x4 zmiana biegów
No, ale ja nie chcę hamować, a swobodnie się toczyć. W związku z tym wciśniecie hamulca przyniesie odwrotny efekt, poza tym, że skrzynia przejdzie na chwilę z położenia neutralnego na bieg.
Re: DSG 4x4 zmiana biegów
Nikt nie mówi o hamowaniu. Starczy dotknąć lekko pedał hamulca na moment i skrzynia zostaje na biegu do momentu aż znów nie dotkniesz gazu albo auto prawie stanie.
Wtedy możesz się toczyć hamując silnikiem. Tym można sterować prawie jak w manualu i sobie wybrać czy hamujesz silnikiem czy się toczysz na luzie
Wtedy możesz się toczyć hamując silnikiem. Tym można sterować prawie jak w manualu i sobie wybrać czy hamujesz silnikiem czy się toczysz na luzie
-
- Posty: 230
- Rejestracja: 23 cze 2018, o 23:36
- Samochód: Superb III
- Rocznik: 2018
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
Re: DSG 4x4 zmiana biegów
Bzdura totalna że najoszczędniej hamować silnikiem.
Każdy zawodowy kierowca wie że o wiele więcej zaoszczędzi jadąc na luzie niż hamując silnikiem.
Nie ważne czy jest to manual ,automat ,bus, autobus, czy wielki Tir.
Zawsze włączając na luz zajedziesz dalej niż hamując silnikiem i dzięki temu silnik spali mniej pracując na wolnych obrotach niż nie dostając paliwa wcale przy hamowaniu silnikiem.
Pomijam aspekty zużycia przegubów ,koła dwu masowego, skrzyni hamując silnikiem. Wiem minimalnie, ale po kilku,lub nastu tysiącach hamowań zawsze coś dostaje po dupie jednak.
Wrzucając na luz oszczędzamy te elementy toczymy się o wiele dalej . Jedyne co zużywamy to hamulce ,których cena to grosze w porównaniu do tych elementów które wymieniłem wcześniej.
Każdy zawodowy kierowca wie że o wiele więcej zaoszczędzi jadąc na luzie niż hamując silnikiem.
Nie ważne czy jest to manual ,automat ,bus, autobus, czy wielki Tir.
Zawsze włączając na luz zajedziesz dalej niż hamując silnikiem i dzięki temu silnik spali mniej pracując na wolnych obrotach niż nie dostając paliwa wcale przy hamowaniu silnikiem.
Pomijam aspekty zużycia przegubów ,koła dwu masowego, skrzyni hamując silnikiem. Wiem minimalnie, ale po kilku,lub nastu tysiącach hamowań zawsze coś dostaje po dupie jednak.
Wrzucając na luz oszczędzamy te elementy toczymy się o wiele dalej . Jedyne co zużywamy to hamulce ,których cena to grosze w porównaniu do tych elementów które wymieniłem wcześniej.