Zaraz zaraz, a dlaczemu nie E300 lub E300e? Przecież masz e-benzynę 211KM+122KM za 260k i Ty tego nie bierzesz?
Swoją drogą w E-klasie zamiast pakietu AMG ja bym wybrał EXCLUSIVE, no ale to ja.
Swoją drogą bardzo przyjemny konfigurator w Mercach!
Zaraz zaraz, a dlaczemu nie E300 lub E300e? Przecież masz e-benzynę 211KM+122KM za 260k i Ty tego nie bierzesz?
Radzę poczytać o tym E300e, zasięg elektryczny jest żaden.artho pisze:Zaraz zaraz, a dlaczemu nie E300 lub E300e? Przecież masz e-benzynę 211KM+122KM za 260k i Ty tego nie bierzesz?
Swoją drogą w E-klasie zamiast pakietu AMG ja bym wybrał EXCLUSIVE, no ale to ja.
Swoją drogą bardzo przyjemny konfigurator w Mercach!
Jest kicha z tymi e. Zasięg na samym prądzie 21km. A w tym dieslu e220d te 20 koni więcej z tej instalacji coś tam dodają. Dostałem finansowanie, ale podobnie jak w Audi 122%.artho pisze:Nie czytałem nic, ale jeżeli sprawdza się choć tak dobrze jak hybrydy VAG-a to rozważyłbym. I zupełnie nie dla zasięgu na prądzie tylko dla mocy, momentu i niskiego spalania w niemałej benzynie. Chyba, że trapią ten zespół napędowy bolączki jak np. niektóre hybrydowe BMW.