Zawieszenie sportline
- piramida
- Doradca
- Posty: 4042
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Zawieszenie sportline
Jak założysz V2 to raczej nie będziesz kręcić ustawieniami tłumienia, bo z tyłu nie ma za bardzo podejścia, wysokość ustawisz raz i tak zostanie, więc b6/b8 i springi eibacha to dobra i tańsza alternatywa dla gwintu.
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 23 lip 2022, o 11:18
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2015
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Aktualnie: 322KM/448Nm
- Kuster
- Posty: 1053
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: Zawieszenie sportline
Zwolennicy gwitów powiedzą Ci GWINT!last_chance pisze: ↑16 cze 2023, o 14:09 Wracam do tematu - lepiej używane KW V2 (niby po 35k przebiegu, pomiary ze stacji diagnostycznej przód 79% i 80%, tył 66% i 61%) czy nowe B6 z ewentualnymi springami?
Ja mam zestaw B12 i sobie chwalę
Miałem gwint ISC w Accordzie i też zmieniłem na zestaw B12 i już chyba zawsze będę montował ten set do każdego swojego auta
Jak dbasz tak masz
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 23 lip 2022, o 11:18
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2015
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Aktualnie: 322KM/448Nm
- piramida
- Doradca
- Posty: 4042
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Zawieszenie sportline
Tylko jak chcesz zakładać krótsze spreżyny to aż się prosi założyć krótsze b8
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 23 lip 2022, o 11:18
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2015
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Aktualnie: 322KM/448Nm
- KriSSo
- Posty: 288
- Rejestracja: 1 paź 2011, o 21:31
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2018
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 310 KM / 400 Nm
- Imię: Kriss
- Lokalizacja: ZS
Zawieszenie sportline
Dokładnie tak. A jeśli w planie jest obniżenie, to wtedy brać kompletnie B12 i nie kombinować. Trzeba przemyśleć.last_chance pisze:Jeżeli B6 będzie ok z seryjną sprężyną to bym nie zakładał krótszych
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 23 lip 2022, o 11:18
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2015
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Aktualnie: 322KM/448Nm
Re: Zawieszenie sportline
Właśnie obniżyłbym ale 1 max 2 cm, a tu już trzeba kombinować ze sprężynami od innych aut.
B6 a później się będę martwił
B6 a później się będę martwił
- orlik
- Doradca
- Posty: 2991
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Zawieszenie sportline
Ja nie jestem fanatycznym zwolennikiem gwintu czy B6. Jedynie mogę potwierdzić, że każde będzie nieporównywalnie lepsze od seryjnego zawieszenia.
Jedyna różnica jaka jest na plus w v2 i st xa w porównaniu do b6 czy b12, to możliwość ustawienia twardości.
Sprawy regulacji wysokości też jakoś mnie nie przekonują, bo na springach eibach/hr też bardzo fajnie siedzi i w zupełności by mi to odpowiadało.
Jedyna różnica jaka jest na plus w v2 i st xa w porównaniu do b6 czy b12, to możliwość ustawienia twardości.
Sprawy regulacji wysokości też jakoś mnie nie przekonują, bo na springach eibach/hr też bardzo fajnie siedzi i w zupełności by mi to odpowiadało.
- Kuster
- Posty: 1053
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: Zawieszenie sportline
No to tylko sprężyny sportlinelast_chance pisze: ↑19 cze 2023, o 11:49 Właśnie obniżyłbym ale 1 max 2 cm, a tu już trzeba kombinować ze sprężynami od innych aut.
B6 a później się będę martwił
Ja mam B12 i na nich kura wg mnie ładnie siadła koła są nadal w obrysie a nie w nadkolu
Komfort zachowany
Co kto lubi
Bilsteiny B8 można regenerować
Jak dbasz tak masz
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 23 lip 2022, o 11:18
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2015
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Aktualnie: 322KM/448Nm
Re: Zawieszenie sportline
Nie tylko sportline, na briskoda jest temat z zestawieniem sprężyn i eibach do Q3 2.0 TFSI nie daje obniżenia a utwardza tylko zrobione było to w liftbacku, więc ciężko się odnieść co będzie w kombi
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 18 sie 2019, o 21:24
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: obecnie 380/530
Re: Zawieszenie sportline
Witam, odgrzeję trochę kotleta:) padają u mnie amory przód i tył :)najlepszy ma 39 a najgorszy 35 sprawności:) i trza się zastanowić co wybrać widzę że mocno są polecane B6 i taka też była moja pierwsza myśl . ale natrafiłem ostatnio na dwa modele z koni Special Active i STR.T czy ktoś coś może o nich powiedzieć ? może ktoś używał
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 18 sie 2019, o 21:24
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: obecnie 380/530
Re: Zawieszenie sportline
i jeszcze jedno mógłby ktoś wrzucić kody OE amorów i sprężyn, przód tył standardowa wysokość
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 23 lip 2022, o 11:18
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2015
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Aktualnie: 322KM/448Nm
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 18 sie 2019, o 21:24
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: obecnie 380/530
Re: Zawieszenie sportline
Przód G03 tył UC7 jest to zawieszenie z pakietu na bezdroża powyszony prześwit +15mm od standardu. I kolejne pytanie się rodzi czy B6 wejdą pod ten zestaw czy trzeba obniżać.