Wow, jesteście zajebiści, dzięki za tyle komentarzy i opinii.
Skóra w L&K jest faktycznie słabej jakości i mi osobiście nie pasują obicia drzwi bez żadnych zdobień czy przeszyć, po prostu po jednym wielkim kawałku skóry na boczku drzwiowym. Kiepsko to wygląda. Poza tym tak jak ktoś napisał - w polskim konfiguratorze L&K to straszny kastrat. Ma w zasadzie lepsze audio, skórę, DCC i nic więcej. Konfiguracja dobrego L&K podchodzi pod ćwierć bańki, więc odpada.
Z Arteonem jest podobnie. Tam jest max 200 KM, więc posiadanie silnika 320 KM wymaga wersji R, a to winduje cenę ze 180 do 300 tys., więc pewnie dopakowany wyjdzie w kosmicznych pieniądzach. Konfigurowałem też Audi A4 dla porównania i w zasadzie sytuacja jest analogiczna. W Arteonie siedziałem, faktycznie czuć pinionc i samochód wygląda dużo świeżej od Superba, no i ma jeden detal, za który dałbym się pokroić - bezramkowe drzwi. No ale mimo wszystko, nie jest wart 300+tys. PLN.
Odnośnie zawieszenia - po przeczytaniu większości wątków stwierdziłem, że wolę po czasie dokupić zawieszenie niefabryczne, niż teraz ładować się w DCC. Dlatego pierwotne moje pytanie było takie: czy warto do mojego zastosowania (długie, szybkie trasy) wrzucać do Style zawieszenie ze Sportline, czy standardowe ujdzie i poczekać na aftermarket kiedyś?
Kolejne wątki i kolejne pytania, o których zapomniałem wcześniej:
1. Jak to jest z Launch Control? Śmigałem Sportlinem i nie rzuciła mi się w oczy ta opcja. Moje wrażenia z przyspieszania opierają się po prostu na bucie w podłodze ze świateł, nie zmieniałem żadnych ustawień. LC jest dostępne tylko w Sportline, czy w Style z tym silnikiem też?
2. Tapicerka Suedia do Style sprawia, że mamy dokładnie te same fotele co Style, tylko są pokryte zamszem, czy w ogóle wtedy są wrzucane fotele ze Sportline?
Pozdro