2,0 tdi cfgb PROBLEM Z chłodnicą recyrkulacji spalin
-
- Posty: 336
- Rejestracja: 29 mar 2012, o 08:09
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 175
- Imię: EMIL
- Lokalizacja: PIASTÓW
- Kontakt:
Re: 2,0 tdi cfgb PROBLEM Z chłodnicą recyrkulacji spalin
objawy są następujące;
ciut głośniejsza praca silnika
aż do momentu przepalenia się całkowićie rureczki spalin chłodniczki i wrażenia są takie jakbyśmy zgubili wydech.............. brak mocy tryb awaryny v-max 110km/h 0-100km/h w 2miniuty ogólnie dramat..........4 godziny wracałem z gadńska do warszawy z soboty na niedziele po walce gołoty
ciut głośniejsza praca silnika
aż do momentu przepalenia się całkowićie rureczki spalin chłodniczki i wrażenia są takie jakbyśmy zgubili wydech.............. brak mocy tryb awaryny v-max 110km/h 0-100km/h w 2miniuty ogólnie dramat..........4 godziny wracałem z gadńska do warszawy z soboty na niedziele po walce gołoty
EMILIO SUPERB KOMBI PLATINIUM 2,0 TDI DSG
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: 2,0 tdi cfgb PROBLEM Z chłodnicą recyrkulacji spalin
W trybie awaryjnym DPF się nie wypala. Trzeba uważać, żeby nie go zabić.
Emilio znam ten ból. Raz w trybie awaryjnym wracałem z Sochaczewa , drugi raz z Krynicy Morskiej.
Emilio znam ten ból. Raz w trybie awaryjnym wracałem z Sochaczewa , drugi raz z Krynicy Morskiej.
-
- Posty: 336
- Rejestracja: 29 mar 2012, o 08:09
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 175
- Imię: EMIL
- Lokalizacja: PIASTÓW
- Kontakt:
Re: 2,0 tdi cfgb PROBLEM Z chłodnicą recyrkulacji spalin
generalnie katastrofa..............
EMILIO SUPERB KOMBI PLATINIUM 2,0 TDI DSG
Re: 2,0 tdi cfgb PROBLEM Z chłodnicą recyrkulacji spalin
4 godziny to nie aż taki tryb serwisowy gdańśk - wawa, Emil
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: 2,0 tdi cfgb PROBLEM Z chłodnicą recyrkulacji spali
Mi się nawet udało autokar wyprzedzić
Zastanawiam się czy tego ustrojstwa nie wywalić zanim dupnie gdzieś za granicą...
Zastanawiam się czy tego ustrojstwa nie wywalić zanim dupnie gdzieś za granicą...
-
- Posty: 336
- Rejestracja: 29 mar 2012, o 08:09
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 175
- Imię: EMIL
- Lokalizacja: PIASTÓW
- Kontakt:
Re: 2,0 tdi cfgb PROBLEM Z chłodnicą recyrkulacji spalin
ogólnie to się 2g30 min na luzie leci w nocy i to bez ciśnienia pytanie czy można wywalić tryb serwisowy
EMILIO SUPERB KOMBI PLATINIUM 2,0 TDI DSG
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: 2,0 tdi cfgb PROBLEM Z chłodnicą recyrkulacji spalin
EMILIOPIASTÓW pisze:objawy są następujące;
ciut głośniejsza praca silnika
aż do momentu przepalenia się całkowićie rureczki spalin chłodniczki i wrażenia są takie jakbyśmy zgubili wydech.............. brak mocy tryb awaryny v-max 110km/h 0-100km/h w 2miniuty ogólnie dramat..........4 godziny wracałem z gadńska do warszawy z soboty na niedziele po walce gołoty
A to ciekawe. Bo w wcześniejszych wersjach w tym O2. Nie jest ona połączona z żadna wtyczką i nie wpływa ani na głośność ani na moc na nic. Jest zwykłym elementem przez który leci woda. Jedynie co jest wężyk od "gruszki" który otwiera/zamyka obieg wody.
hmmm...
-
- Posty: 336
- Rejestracja: 29 mar 2012, o 08:09
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 175
- Imię: EMIL
- Lokalizacja: PIASTÓW
- Kontakt:
Re: 2,0 tdi cfgb PROBLEM Z chłodnicą recyrkulacji spalin
jest chłodzona spalinami.......
EMILIO SUPERB KOMBI PLATINIUM 2,0 TDI DSG
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: 2,0 tdi cfgb PROBLEM Z chłodnicą recyrkulacji spalin
Nie to spaliny są chłodzone woda.
Układ recyrkulacji spalin jest chłodzony przez tą chłodnicze. A przez nią przepływa płyn chłodniczy w celu jej ochłodzenia.
Układ recyrkulacji spalin jest chłodzony przez tą chłodnicze. A przez nią przepływa płyn chłodniczy w celu jej ochłodzenia.
Re: 2,0 tdi cfgb PROBLEM Z chłodnicą recyrkulacji spalin
No to powinien sobie przepłynąć i tyle, a nie się psuć
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: 2,0 tdi cfgb PROBLEM Z chłodnicą recyrkulacji spalin
Jak sie rozszczelni po stronie wody to sa ubytki i tylko to. Jak sie rozszczelni po stronie spalin może występować to co pisał kolega. Zmienia się ciśnienie spalin i tryb awaryjny.
W sumie nie wiozłem tego wcześniej pod uwagę. Teraz mi pasuje.
Z drugiej strony można by odciąć przepływ spalin. Musze zobaczyć sterowanie jak jest w CFGB i nie bedzie awaryjki - toi w razie awari
W sumie nie wiozłem tego wcześniej pod uwagę. Teraz mi pasuje.
Z drugiej strony można by odciąć przepływ spalin. Musze zobaczyć sterowanie jak jest w CFGB i nie bedzie awaryjki - toi w razie awari
Re: 2,0 tdi cfgb PROBLEM Z chłodnicą recyrkulacji spalin
jak bym już to miał.. albo tylko omamyEMILIOPIASTÓW pisze:objawy są następujące;
ciut głośniejsza praca silnika
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: 2,0 tdi cfgb PROBLEM Z chłodnicą recyrkulacji spalin
Bezduszny to zmien olejbezduszny pisze:jak bym już to miał.. albo tylko omamyEMILIOPIASTÓW pisze:objawy są następujące;
ciut głośniejsza praca silnika
Zart - sorki ale nie mogłem sie powstrzymać
-
- Posty: 336
- Rejestracja: 29 mar 2012, o 08:09
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 175
- Imię: EMIL
- Lokalizacja: PIASTÓW
- Kontakt:
Re: 2,0 tdi cfgb PROBLEM Z chłodnicą recyrkulacji spalin
Mylisz, że taki tani minerał Kujawski (z pierwszego tłoczenia) + jakaś maź do tego pomoże ?
Emil, a Ty jaką berbeluszkę zalewasz ?
Emil, a Ty jaką berbeluszkę zalewasz ?