I doszły wczoraj praktycznie w 2 tygodnie, szybciutko. Montaż bezproblemowy. Te 90W to chyba niczym się nie różnią od 70W. Brak jakichkolwiek opisów na pudełku lub ledach ze to są 90W. Świecą praktycznie na biało. Odcięcie takie samo jak na żarnikach.
Trzecie zdjęcie z żarnikiem (lewa strona) a drugie z ledem (prawa strona). Po uruchomieniu silniczki się skorygowały i linia jest lepsza odcięcia w ledach (taka sama).
Dzisiaj odebrałem zestaw Xande - czy przy Waszych Led'ach, które otrzymaliście, musieliście kombinować coś ze "suwaczkami/zworkami" na obudowach, czy Superb jest na tyle tolerancyjnym autem, które przyjęło ten zestaw bez żadnych problemów?
Zestaw będę montował pewnie gdzieś pod koniec tygodnia więc również podzielę się wrażeniami.
AFS/ASF:). Teoretycznie powinno działać, tyle, żę dodatkowa przysłona, plus może jakaś analiza z kamery jak to świeci (nie wiem czy tak jest) zawsze może coś skomplikować w porównaniu do lamp bez AFS.
Przecież przesłonę masz na zewnątrz soczewki... Kamera jak zobaczyła ile jest światła to postanowiła włączyć termowizję.
A tak na poważnie, tak montowaliśmy i wszystko gra.
założyłem te XENDE, działają bez problemu, odcięcia praktycznie w tych samych miejscach co na żarnikach. W porównaniu do night breaker'ow różnica jest duża, do fabrycznych osramow to przepaść. Barwa biała, bielsza od "rzęsek", osobiście wolałbym trochę cieplejsze ale to rzecz gustu. Ten zielony koszyk/mocowanie, który trzeba przełożyć, na zwykłych żarnikach siedział ciasno, na LEDach ma trochę luzu, tak że po zamocowaniu całości w gnieździe da się tego LEDa trochę przesuwać ale nie wpływa to istotnie na geometrię strumienia światła.
Dylan pisze: ↑20 lip 2023, o 09:16
założyłem te XENDE, działają bez problemu, odcięcia praktycznie w tych samych miejscach co na żarnikach. W porównaniu do night breaker'ow różnica jest duża, do fabrycznych osramow to przepaść. Barwa biała, bielsza od "rzęsek", osobiście wolałbym trochę cieplejsze ale to rzecz gustu. Ten zielony koszyk/mocowanie, który trzeba przełożyć, na zwykłych żarnikach siedział ciasno, na LEDach ma trochę luzu, tak że po zamocowaniu całości w gnieździe da się tego LEDa trochę przesuwać ale nie wpływa to istotnie na geometrię strumienia światła.
Zgadza się, jest idealnie biało, o dziwo jeździłem w deszczu, po mokrym itp i jest i tak lepiej niż było na xenonie, a barwa nie męczy oczu jak niektóre auta z fabrycznymi ledami. U mnie też ten zielony ,,luźniej,, trzyma niż ksenon, ale faktycznie nic się z tym nie dzieje.
Czy ktoś może rozwiać moje wątpliwości, czy montaż tych XENDE w xenonach z autoregulacja jest legalne? Mogą być problemy z przeglądem i kontrolą drogową?
Tylko nikt tego nie sprawdzi bez wyciągania tego leda , czy ksenona.
Tępaki zakładają do zwykłych lamp bez soczewki i latają na led do momentu aż trafią na kumatego milicjanta, których jest niewielu, ale się zdarzają . Przy zwykłej lampie to tylko popatrzy w lampę i widać że siedzi jakieś gówno chińskie zamiast żarówki H i dowodzik zabiera .
Soczewka idealnie maskuje chinszczyznę w naszych lampach.
ktryk pisze: ↑24 lip 2023, o 22:07
Tylko nikt tego nie sprawdzi bez wyciągania tego leda , czy ksenona.
Tępaki zakładają do zwykłych lamp bez soczewki i latają na led do momentu aż trafią na kumatego milicjanta, których jest niewielu, ale się zdarzają . Przy zwykłej lampie to tylko popatrzy w lampę i widać że siedzi jakieś gówno chińskie zamiast żarówki H i dowodzik zabiera .
Soczewka idealnie maskuje chinszczyznę w naszych lampach.
Dzięki za info.
Nr mojej lampy to 3V1941015A; przetwornicy to 8KO941597B. Ośmielę się dopytać jeszcze, który typ XENDE (D1S, D2S, D3S) będzie do niej pasował?