Krzys76 pisze: ↑15 maja 2023, o 14:45
Witam
Mysle zeby nieco podniesc moc bo wyczytalem ze auto moze po tym zabiego troche miej palic w trasie
Mam Superba 4x4 manual 2,0 silnik CfGb 170 koni 250 tys przebieg
Czy warto przy takim aucie w to wchodzic prosze o porade bo nie jestem w temacie
Mam tą samą wersję silnika, podniosłem moc do 204KM i 459Nm. Oczywiście zmieniony soft DSG.
Teraz o wiele lepsza reakcja przy wyprzedzaniu, po mieście nie wrzuca mi D6 przy 60km/h. Uważam, że warto.
Witam
Posiadam SS3 1.8 TSI 180km 2017r 120 000 przebieg skrzynia ręczna. Myślę nad czipsem i mam pytanko na ile to się mniej więcej robi?
Polecacie kogoś białystok warszawa olsztyn?
rado151 pisze: ↑2 wrz 2023, o 06:11
Witam
Posiadam SS3 1.8 TSI 180km 2017r 120 000 przebieg skrzynia ręczna. Myślę nad czipsem i mam pytanko na ile to się mniej więcej robi?
Polecacie kogoś białystok warszawa olsztyn?
Robiłem ten silnik z DSG w Leonie żony, wyszło 231KM i chyba 318Nm, program delikatny ze względu na DSG dq200 jak i przebieg 180kkm. W manualu można trochę więcej KM uzyskać bo nie ogranicza skrzynia. W tej firmie robiłem kilka aut i byłem zadowolony, czas to 1-2h z pomiarami hamowni drogowej
VAG PERFORMANCE Kozłowski Paweł https://www.facebook.com/VAGPerformanceTuning
Dzisiaj zrobiłem stage1 czy ktoś może rzucić okiem czy jest ok czy nie za dużo teraz. Przebieg to 440tys czyli sporo. Auto po chipie nie dymi, nie ma wibracji. Jeździć obserwować? Czy zmniejszyć trochę?
Czy ktoś posiadający Stage1/2/3 w Superbie 272/280 ma też zrobiony tryb S w skrzyni? Zależy mi na tym żeby nie było potrzeby robienia kick-downa, czyli jadę sobie np. 80, wbijam gaz w podłogę i auto jedzie bez robienia redukcji. Nie chodzi o całkowite wyłączenie kick-downa jak to się robi w trybie manualnym, ale brak konieczności redukcji, bo obroty są na tyle wysokie, że to nie ma sensu. Miałem tak w O3 RS (robiona u Witka w R-Perf) i działało idealnie, bo zawsze miałem pełną moc pod gazem - wystarczyło muśnięcie żeby rwał do przodu.
Seryjnie w trybie S zmienia biegi przy 3000 obrotów. Nie wiem, może O3 RS miała ten punkt wyżej seryjnie (3500)... i może warto podnieść do takiej wartości.