Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
thomas01000 pisze: ↑17 lis 2023, o 12:08
Jeśli się nie mylę to we wszystkich S4 będą automaty.. Czy mogę prosić o opinię na temat tych skrzyń, trwałości, bezawaryjności jak i ich oznaczeń..? Bo rozumiem że to będą te same skrzynie co w S3? Czy trzeba się ich obawiać biorąc pod uwagę że je się właściwie serwisuje..
Praktycznie to samo co z silnikiem i turbo - jeżeli dbasz i zmieniasz olej na czas ale też nie pałujesz skrzyni na zimnym to posłuży długo.
W Superbie 4 przynajmniej na premierę będą prawdopodobnie 3 skrzynie:
- DQ200
- DQ250
- DQ381
Gama silników Passata jest znana i będzie taka jak w Superbie bo to bliźniaki produkowane w jednej fabryce (pomijam przewijające się informacje o 2.0 TDI 122KM bo taka wersja raczej nie będzie występować w PL).
Najważniejszą różnicą jest chyba dodatkowy wariant plugina w Passacie, tak mi się wydaje. W informacjach o Superbie jest wzmianka tylko o wariancie 204KM, a w Passacie zawsze podają, że 204KM oraz 272KM.
komoornik pisze: ↑29 lis 2023, o 08:29
A co dokładniej jest wtopą?
Wtopa polega na tym, że silniki w Audi od dobrych kilku lat są już nowszej generacji. Przykładowo bazowa jednostka w Audi A6 jest wyposażona w układ mild-hybrid, który w mieście bardzo zmniejsza spalanie.
Tutaj takie najtańsze bazowe Audi A6, które w silniku 45 TFSI Quattro w mieście pali grosze:
Dla porównania mój 2.0 TSI 280KM w mieście pali od 11l do 14l / 100km.
Są rzeczy zarezerwowane dla marek wyżej pozycjonowanych i tak jest przecież w każdym koncernie, nie ma tu nic dziwnego.
Zawsze możesz kupić przecież takie A4/6 mild hybrid, tylko znowu wracamy do tematu wypas Superb vs. bieda premium. Jak widać w premium nie tylko za sam znaczek dopłacamy