Sadur pisze:To co robic, jak 2 elektryków powiedziało że póki błąd się nie pojawi to oni nie są w stanie nic poradzić?
Po pierwsze zmienić elektryków (serio). Tych dwóch albo są patentowymi leniami i nie chce im się szukać usterki, albo nie widzą jak się do tego zabrać. W obu przypadkach nie są warci twojej kasy ani zaufania.
Z drugiej strony trochę ich rozumiem, bo jeśli (??) pojechałeś do nich tylko z własnym opisem problemu ale wcześniej ktoś wykasował błędy (??), to rzeczywiście nie mają teraz ani jednego drogowskazu w jakim kierunku w ogóle prowadzić poszukiwania (ale też nic ich nie blokuje) ... .
Sadur pisze:To co robic, jak 2 elektryków powiedziało że póki błąd się nie pojawi to oni nie są w stanie nic poradzić?
Po pierwsze zmienić elektryków (serio). Tych dwóch albo są patentowymi leniami i nie chce im się szukać usterki, albo nie widzą jak się do tego zabrać. W obu przypadkach nie są warci twojej kasy ani zaufania.
Z drugiej strony trochę ich rozumiem, bo jeśli (??) pojechałeś do nich tylko z własnym opisem problemu ale wcześniej ktoś wykasował błędy (??), to rzeczywiście nie mają teraz ani jednego drogowskazu w jakim kierunku w ogóle prowadzić poszukiwania (ale też nic ich nie blokuje) ... .
Nawet jak jest wyświetlony błąd, coś tam wskazujący - np. usterkę świecy żarowej, to przyczyną tego błędu może być np. wiązka przewodów. Jeśli usterka nie występuje ciągle, to jak ją znaleźć, jeśli w trakcie diagnostyki wszystko jest OK? też jestem elektrykiem (chociaż tylko z wykształcenia) i jak czasami coś robię dla siebie to nie ma nic gorszego do zdiagnozowania jak właśnie takie znikające usterki. Możesz szukać do us...j śmierci czegoś, czego w danej chwili nie ma.
Błąd sporadyczny, kasowany przez systemy po pewnym czasie lub wg. warunków.
Kup końcówkę obd2 i masz na telefonie wszystko online, parę groszy.
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
U mnie po chipie też na 130 KM po 150 kilometrach wyskoczyło "check engine" i był to jakiś błąd czujnika temperatury spalin. Po skasowaniu więcej się nie pojawił. Przejechałem od chiptuningu ponad 1200 km i jak na razie ok. Pytałem Cię o chiptuning, bo może z nimi warto by pogadać o tych błędach. Mapę robili ściśle pod Twoje auto, czy dali jakiś ogólny program pod 1,6 tdi CR?
paulus60 pisze:U mnie po chipie też na 130 KM po 150 kilometrach wyskoczyło "check engine" i był to jakiś błąd czujnika temperatury spalin. Po skasowaniu więcej się nie pojawił. Przejechałem od chiptuningu ponad 1200 km i jak na razie ok. Pytałem Cię o chiptuning, bo może z nimi warto by pogadać o tych błędach. Mapę robili ściśle pod Twoje auto, czy dali jakiś ogólny program pod 1,6 tdi CR?
wg mnie dal ogólny program do tego silnika, ale szczerze to nie jestem pewny.
Całość trwała niewiele ponad godzinę.
Może ktoś pomoże, w moim przypadku Skoda Superb 2013 diesel 2l, tylko w korkach albo na postoju po dłuższym czasie miga sprężynka i czasem wyskakuje Error Start/stop
Po podpięciu pod komputer żaden błąd się nie wyświetla
Kontrolka sama znika po jakimś czasie jak silnik wyłączę i nie wraca do kolejnego korka czy jak chodzi dłuższą chwilę na wolnych obrotach, miał ktoś coś podobnego?