Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Maliniak pisze:Miałeś/masz Gulie, ale za mała stąd pomysł na Superba, tak? Potem jednak Audi, bo Superb to tandetny ponton. Koniec końców wybrałeś Kodiaqa, z którego nie jesteś zadowolony. Teraz interesujesz się Golfem R, więc w sumie wracasz do punktu wyjścia Nie dało się tego ogarnąć bez kupowania? Ale jak kolega rowerek wspomniał, ciekawe co będzie następne
Tak, ale Golf ma nieco więcej miejsca z tyłu, niż Giulia, jest zdecydowanie lepiej wyposażony od Alfy. Zapragnąłem jednak czegoś szybszego. Musiałem mając SUVa się o tym przekonać na własnej skórze
Ja Ci napiszę tak: nie lubię suvów, ale patrząc na Twoje perypetie, to jedno auto mi się naturalnie nasuwa - AR Stelvio. Z Giulii, z tego co pamiętam byłeś bardzo zadowolony, o właściwości jezdne można być spokojnym, silnik 280KM, do tego teraz masz modele po lifcie (lepszy infotainment, cyfrowe zegary), a miejsca więcej niż Golfie.
Wrócisz na stare śmieci, gdzie było Ci dobrze, a użytkowo zrobisz krok w przód. Wszystko inne będzie substytutem i ostatecznie i tak skończysz w Stelvio, mówię Ci
rowerek pisze:Ja Ci napiszę tak: nie lubię suvów, ale patrząc na Twoje perypetie, to jedno auto mi się naturalnie nasuwa - AR Stelvio. Z Giulii, z tego co pamiętam byłeś bardzo zadowolony, o właściwości jezdne można być spokojnym, silnik 280KM, do tego teraz masz modele po lifcie (lepszy infotainment, cyfrowe zegary), a miejsca więcej niż Golfie.
Wrócisz na stare śmieci, gdzie było Ci dobrze, a użytkowo zrobisz krok w przód. Wszystko inne będzie substytutem i ostatecznie i tak skończysz w Stelvio, mówię Ci
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Stelvio w moim konfigu to cena 265 tys zł, drogi leasing, duża utrata wartości i 6.1 sek 0-100 km/h
rowerek pisze:Ja Ci napiszę tak: nie lubię suvów, ale patrząc na Twoje perypetie, to jedno auto mi się naturalnie nasuwa - AR Stelvio. Z Giulii, z tego co pamiętam byłeś bardzo zadowolony, o właściwości jezdne można być spokojnym, silnik 280KM, do tego teraz masz modele po lifcie (lepszy infotainment, cyfrowe zegary), a miejsca więcej niż Golfie.
Wrócisz na stare śmieci, gdzie było Ci dobrze, a użytkowo zrobisz krok w przód. Wszystko inne będzie substytutem i ostatecznie i tak skończysz w Stelvio, mówię Ci
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Stelvio w moim konfigu to cena 265 tys zł, drogi leasing, duża utrata wartości i 6.1 sek 0-100 km/h
rowerek pisze:Ja Ci napiszę tak: nie lubię suvów, ale patrząc na Twoje perypetie, to jedno auto mi się naturalnie nasuwa - AR Stelvio. Z Giulii, z tego co pamiętam byłeś bardzo zadowolony, o właściwości jezdne można być spokojnym, silnik 280KM, do tego teraz masz modele po lifcie (lepszy infotainment, cyfrowe zegary), a miejsca więcej niż Golfie.
Wrócisz na stare śmieci, gdzie było Ci dobrze, a użytkowo zrobisz krok w przód. Wszystko inne będzie substytutem i ostatecznie i tak skończysz w Stelvio, mówię Ci
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Stelvio w moim konfigu to cena 265 tys zł, drogi leasing, duża utrata wartości i 6.1 sek 0-100 km/h
SEAT zawsze był dość tandetny i plastikowy. Wybił się Leonem 3 i full LED, ale nawet tam nie było ani regulacji wysokości pasa ani odrobiny pianki pod łokciem.
Z tego co widzę, to ma być mocno i względnie tanio. Ale z pełnym wyposażeniem. Do tego w przypadku mniejszych aut pewnie kombi? No i z dobrym finansowaniem?
Moim zdaniem nic innego poza vagiem, w formie superba/golfa r/octavii vrs/cupry nie wymyślisz.
rowerek pisze:Są jeszcze sztuki z zeszłego rocznika za 270k.
Z tego co widzę, to ma być mocno i względnie tanio. Ale z pełnym wyposażeniem. Do tego w przypadku mniejszych aut pewnie kombi? No i z dobrym finansowaniem?
Moim zdaniem nic innego poza vagiem, w formie superba/golfa r/octavii vrs/cupry nie wymyślisz.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Dokładnie tak, jak piszesz.
Golf R dobrze wyposażony 230 z 257 tys katalogowo, leasing równo 104% na warunkach wpłata własna 10%, 35 msc, wykup 30%. Gwarancja 5 lat. No kasują wszystko i wszystkich.