[S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- eXiDe
- Posty: 191
- Rejestracja: 7 maja 2016, o 15:54
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2015
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Lokalizacja: Lublin
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
No cóż. Dla mnie to dalej Sztefan a nie wyrocznia z Matrixa.
Ale co kto lubi.
Ale co kto lubi.
-
- Posty: 1171
- Rejestracja: 26 wrz 2021, o 17:55
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
W jednym poście się nie dało?
A jeszcze dla potwierdzenia, bo strasznie niejasno piszesz - pisząc co piszesz masz na myśli AutoCentrum czy Autogefuhl? Bo dla przypomnienia (było pisane na poprzedniej stronie...) to AutoCentrum na razie stwierdziło niemałe problemy w nowym zawieszeniu.
Tak, jak powie "bee" to ma do tego 1000 razy większe kompetencje niż Ty. I wybacz, ale dla każdego na tym świecie opinia doświadczonego recenzenta powinna być znacznie cenniejsza niż Twoja.
Recenzent jak każdy inny, tyle, że ten z faktycznie dużym doświadczeniem. Oczywiście każdy na tym doświadczeniu ma jeszcze prawo do dorzucenia swojej opinii.
A jeszcze dla potwierdzenia, bo strasznie niejasno piszesz - pisząc co piszesz masz na myśli AutoCentrum czy Autogefuhl? Bo dla przypomnienia (było pisane na poprzedniej stronie...) to AutoCentrum na razie stwierdziło niemałe problemy w nowym zawieszeniu.
-
- Posty: 105
- Rejestracja: 15 lip 2015, o 14:42
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Aktualnie: 2.0 TSI 190KM DSG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
A wiesz czy cena 244tyś to kwota za kombi czy sedana? Bo jeśli za sedana (który jest tańszy od kombi o 7tyś) to mają rozmach sku...czysyny. Do tej pory różnica między najmocniejszą benzyną (2.0 TSI 280KM 4x4) a dieslem (2.0 200 KM 4x4) to było 3tyś zł. Teraz patrząc, że najmocniejszy obecnie diesel w sedanie w L&K kosztuje 232900zł, a benzyna ma być od 244tyś...to daje ponad 11 tyś zł. Grubo. To "moja" konfiguracja kombi, z niemal pełnym wyposażeniem, przekroczy 280tyś...a to już poziom galaktyczny jak za skodę. Chyba trzeba będzie zweryfikować rzeczy, które są mi "niezbędne" w aucieCienki221 pisze: ↑13 mar 2024, o 12:46 S4 L&K 2.0tsi 265KM produkcja rusza 19 tydzień (maj) cena startuje od 244tys zł, czyli już niedługo będzie w cennikach.
S4 Sportline 2.0tsi 265KM produkcja rusza 49 tydzień (grudzień) ceny jeszcze nie ma. Pewnie po wakacjach będzie więcej info
Takie info dostałem, od handlowca, który ogarniał poprzednie moje zamówienia.
-
- Posty: 497
- Rejestracja: 16 wrz 2015, o 14:21
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: O-ka
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Ja tego handlowca, pytałem o sedany/liftbacki, bo tym jestem zainteresowany, fakt ceny kosmos, ale to w każdej marce. Jak robiłem sobie konfigi (takie jak mam teraz w s3 albo poprzednio w bmw g30) marek premium to wychodziło mi 400tys + nawet jak się da rabaty, to wychodzi 300+. Nawet Arteon sb R w 2022 z konfigu wychodził mi 320zaczo pisze: ↑14 mar 2024, o 23:00A wiesz czy cena 244tyś to kwota za kombi czy sedana? Bo jeśli za sedana (który jest tańszy od kombi o 7tyś) to mają rozmach sku...czysyny. Do tej pory różnica między najmocniejszą benzyną (2.0 TSI 280KM 4x4) a dieslem (2.0 200 KM 4x4) to było 3tyś zł. Teraz patrząc, że najmocniejszy obecnie diesel w sedanie w L&K kosztuje 232900zł, a benzyna ma być od 244tyś...to daje ponad 11 tyś zł. Grubo. To "moja" konfiguracja kombi, z niemal pełnym wyposażeniem, przekroczy 280tyś...a to już poziom galaktyczny jak za skodę. Chyba trzeba będzie zweryfikować rzeczy, które są mi "niezbędne" w aucieCienki221 pisze: ↑13 mar 2024, o 12:46 S4 L&K 2.0tsi 265KM produkcja rusza 19 tydzień (maj) cena startuje od 244tys zł, czyli już niedługo będzie w cennikach.
S4 Sportline 2.0tsi 265KM produkcja rusza 49 tydzień (grudzień) ceny jeszcze nie ma. Pewnie po wakacjach będzie więcej info
Takie info dostałem, od handlowca, który ogarniał poprzednie moje zamówienia.
- StRaDiVaRiUs
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 lut 2024, o 08:28
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: SERIA CJXA
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Skoda już dawno przestała być tania. Każda, nawet Fabia. Zobaczcie na floty - teraz rabaty daje Toyota i wszystkie floty biorą Corolle i Camry.
-
- Posty: 623
- Rejestracja: 16 lis 2021, o 23:16
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 411/525
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
A kto teraz robi tanie auta swoją drogą? Jest jakaś marka, która faktycznie ma coś podobnego do zaoferowania w znacznie niższej cenie?
- rowerek
- Posty: 748
- Rejestracja: 13 cze 2010, o 09:41
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Lokalizacja: Poznań
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
No jak weźmiemy pod uwagę, że nowy Kodiaq w gnoju przebija 3 stówy, a za tę samą cenę możemy mieć np. Mazdę CX-60 z dieslem 3.3, albo 2.5 plugina i to w najwyższych wersjach wyposażenia, to jednak z dzisiejszą Skodą jest coś nie tak...
Jak weźmiesz sobie wszelkiej maści Kugi, Ravki, koreańców, to masz różnicę KILKUDZIESIĘCIU tysięcy pln przy full wypasach. Ok, Skoda ma trochę rozwiązań lepszych i bardziej zaawansowanych, ale to nie powinny być takie kwoty.
Za 240-270k można też wyjechać nowym Lexem NX w całkiem już porządnie wyposażonych wersjach, do tego hybrydą awd.
Moim zdaniem przegięli pałę.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Jak weźmiesz sobie wszelkiej maści Kugi, Ravki, koreańców, to masz różnicę KILKUDZIESIĘCIU tysięcy pln przy full wypasach. Ok, Skoda ma trochę rozwiązań lepszych i bardziej zaawansowanych, ale to nie powinny być takie kwoty.
Za 240-270k można też wyjechać nowym Lexem NX w całkiem już porządnie wyposażonych wersjach, do tego hybrydą awd.
Moim zdaniem przegięli pałę.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Chińczycy. Nie wiem jak to by się spisało na ,,żywo", ale oglądając różne recenzje jestem bardzo mocno zaskoczony.
Np. takie MG ZS, (wiem marka brytyjska w rękach chińczyków), cenowo 80-100 tysięcy, a skoda scala, którą ostatnio widziałem w salonie 115tysięcy.
No i tu już miałbym dylemat co kupić. Do tego 7letnia gwarancja.
Inne modele też wypadają bardzo ciekawie, i kto wie czy to nie kwestia czasu aż zaleją nasz rynek w najbliższych latach, tak jak miało to miejsce jak wchodziło koreańskie daewoo...
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Chińczyka bym nie kupił, przynajmniej narazie. Domyślam się, że jakakolwiek pierdoła nie wyjdzie na gwarancji, wymagająca wymiany części, albo co gorsza stłuczka, i będzie pół roku czekania aż części przypłyną statkiem z Chin, jak nie lepiej.
Te firmy z jakiegoś powodu są tańsze. Gorsza sieć dystrybucji, mniej rozwinięta siatka połączeń, brak doświadczenia w skali, w której właśnie zaczęli operować.
Ale takie przynajmniej jest moje zdanie.
Swoją drogą chciałem kupić używanego Stingera zamiast nowego Superba i jak patrzę na polskim forum to przez to jak ten model jest malo popularny, i już wycofany, to ludzie czekają tam po 8-14 miesięcy na części z ASO w przypadku stłuczki, masakra. Jedyna alternatywa to szpachla albo wymiana na części z rozbitków, ale wtedy po gwarancji na te elementy?
Te firmy z jakiegoś powodu są tańsze. Gorsza sieć dystrybucji, mniej rozwinięta siatka połączeń, brak doświadczenia w skali, w której właśnie zaczęli operować.
Ale takie przynajmniej jest moje zdanie.
Swoją drogą chciałem kupić używanego Stingera zamiast nowego Superba i jak patrzę na polskim forum to przez to jak ten model jest malo popularny, i już wycofany, to ludzie czekają tam po 8-14 miesięcy na części z ASO w przypadku stłuczki, masakra. Jedyna alternatywa to szpachla albo wymiana na części z rozbitków, ale wtedy po gwarancji na te elementy?
-
- Posty: 1171
- Rejestracja: 26 wrz 2021, o 17:55
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
- Fiat Tipo kombi startuje od 99k PLN
- Skoda Octavia kombi od 110k PLN
- Dacia Joger od 81k PLN
- Ceed Kombi od 105k PLN
- Hundai i30 kombi od 91k PLN
To są typowe auta dla polskiego ludu, za 10k można trochę doposażyć i jakoś to Polak jeszcze zniesie
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Kura podrożała, zrobił się popłoch na forum to może w końcu zaczną kupować te mazdy, które nadal potrzebują ponad trzech litrów aby wykrzesać 250KM i posiadają infotainment z lat dziewięćdziesiątych.rowerek pisze: ↑16 mar 2024, o 00:10 No jak weźmiemy pod uwagę, że nowy Kodiaq w gnoju przebija 3 stówy, a za tę samą cenę możemy mieć np. Mazdę CX-60 z dieslem 3.3, albo 2.5 plugina i to w najwyższych wersjach wyposażenia, to jednak z dzisiejszą Skodą jest coś nie tak...
Jak weźmiesz sobie wszelkiej maści Kugi, Ravki, koreańców, to masz różnicę KILKUDZIESIĘCIU tysięcy pln przy full wypasach. Ok, Skoda ma trochę rozwiązań lepszych i bardziej zaawansowanych, ale to nie powinny być takie kwoty.
Za 240-270k można też wyjechać nowym Lexem NX w całkiem już porządnie wyposażonych wersjach, do tego hybrydą awd.
Moim zdaniem przegięli pałę.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Pół życia jeździłem Mazdami, bardzo je sobie chwaliłem are różnica w wykonaniu w porównaniu do europejskich marek, odchudzanie każdej części, silniki które mocowo się zatrzymały gdzieś dawno temu to jest coś co właśnie robi tą różnicę.
Ludzie krzyczą, że Superb strasznie drogi a nikt nie bije na alarm że jakiś „Peżot” kosztuje tyle co Audi albo BMW z tego samego segmentu D.
230k za francuza i nadal bez skórzanych foteli i z silnikiem 180KM.
Stradivarius dobrze napisał, że teraz zamiast Skody to jak się chce tanio to jest Toyota.
- rowerek
- Posty: 748
- Rejestracja: 13 cze 2010, o 09:41
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Lokalizacja: Poznań
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
W moim odczuciu nowe modele Mazdy są zrobione w środku o wiele lepiej niż kiedyś i za wiele nie można im zarzucić, tym bardziej CX-60. Masz tam wentylowaną skórę nappa, pełne wyposażenie, a jakość materiałów jest na bardzo dobrym poziomie. Stare kotlety jak model 6, to może inna historia, bo to rzeczywiście skansen na kołach.
Moc to nie wszystko. Kultura pracy rzędowej szóstki jest o niebo lepsza od wszelkiej maści dwulitrowek. Dodatkowo może za to w dłuższej perspektywie takie 3.3 250KM będzie o wiele dłużej jeździło bezproblemowo, bo silnik mniej wysilony. No i masz klasyczny automat 8b. Zresztą zawsze jest jeszcze ciekawsza w obecnych czasach hybryda plugin.
W każdym razie gdybym miał rzucić takie pieniądze na stół szukając suva, to taka mazda jest na pewno ciekawą opcją. Na papierze ciekawszą od kury za 3 stówki.
Na minus pewnie mniej rozwinięta sieć serwisowa/dealerska.
W każdym razie z takimi cenami moim zdaniem Skodzie trochę ubędzie. A na pewno spora część przesiądzie się z obecnych L&K na mniej okazałe wersje.
Małe auta, podstawowych segmentów sporo podrożały, bo weszło sporo obowiązkowych w UE elementów wyposażenia, których wcześniej nie było, zwłaszcza tych związanych z bezpieczeństwem. Asystent pasa, czujniki i kamery cofania, chyba nawet side assist (albo już jest, albo lada moment będzie wymagany), front assist itd. To bardzo podbija ceny samochodów, bo nikt nie zakładał że dacia, albo inne Tipo będzie musiało mieć systemy bezpieczeństwa jak auta o wiele wyższych segmentów.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Moc to nie wszystko. Kultura pracy rzędowej szóstki jest o niebo lepsza od wszelkiej maści dwulitrowek. Dodatkowo może za to w dłuższej perspektywie takie 3.3 250KM będzie o wiele dłużej jeździło bezproblemowo, bo silnik mniej wysilony. No i masz klasyczny automat 8b. Zresztą zawsze jest jeszcze ciekawsza w obecnych czasach hybryda plugin.
W każdym razie gdybym miał rzucić takie pieniądze na stół szukając suva, to taka mazda jest na pewno ciekawą opcją. Na papierze ciekawszą od kury za 3 stówki.
Na minus pewnie mniej rozwinięta sieć serwisowa/dealerska.
W każdym razie z takimi cenami moim zdaniem Skodzie trochę ubędzie. A na pewno spora część przesiądzie się z obecnych L&K na mniej okazałe wersje.
Małe auta, podstawowych segmentów sporo podrożały, bo weszło sporo obowiązkowych w UE elementów wyposażenia, których wcześniej nie było, zwłaszcza tych związanych z bezpieczeństwem. Asystent pasa, czujniki i kamery cofania, chyba nawet side assist (albo już jest, albo lada moment będzie wymagany), front assist itd. To bardzo podbija ceny samochodów, bo nikt nie zakładał że dacia, albo inne Tipo będzie musiało mieć systemy bezpieczeństwa jak auta o wiele wyższych segmentów.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 99
- Rejestracja: 16 sty 2024, o 13:48
- Samochód: Superb III combi Facelift
- Rocznik: 2024
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Pjoter
- Lokalizacja: Opole
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Z całym szacunkiem, ale ta 7 letnia gwarancja to jest "pić na wodę, fotomontaż". Jest tak ogromna lista wykluczeń i warunków, że na 7 lat gwarancja wychodzi na kilka rzeczy z całego samochodu. Niestety jest to chwyty marketingowy