S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 5 gru 2021, o 10:49
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2020
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 190KM seria
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Warszawa/ Radom
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Skoda Eniaq, VW ID.5, albo jakiś inny Audi E-Tron. podobno we wszystkich w/w montowane jest to samo Dwutłoczkowe tarcze 258mm z tego co pamiętam... wychodzi na to, że będę królikiem doświadczalnym! Gorzej jak do tej pory na 99% nie będzie, więc jestem w stanie podjąć to wyzwanie! Dzisiaj polecony polecony od znanego w środowisku specjalisty od systemów hamulcowych i też od niego kupiony OEM-owy zestaw od SS3 280KM/ Audi RS3 pojechał do mechanika. Żałuję tylko, że kupno przodu przełożyłem na kolejny miesiąc. Czekam na info co i jak.
- Kuster
- Posty: 1051
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
No to nie ma się co dziwić że nikt nie testował w końcu to nowe auta ile dodatku elektryki i mało części na rynku
Tutaj też dochodzi aspekt wizualny bo co jak co ale 4tlok Brembo lepiej wygląda niż 2tlok
Sprawdź też jaki zestaw będziesz kupował bo z tego co widziałem są dwa 340x27 i 358x30
Tutaj też dochodzi aspekt wizualny bo co jak co ale 4tlok Brembo lepiej wygląda niż 2tlok
Sprawdź też jaki zestaw będziesz kupował bo z tego co widziałem są dwa 340x27 i 358x30
Jak dbasz tak masz
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 5 gru 2021, o 10:49
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2020
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 190KM seria
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Warszawa/ Radom
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Jak już to cały komplet od wersji 358mm, dlatego pisałem o średnicy większej niż w Macanie. Wiadomo, że 4-tlok wygląda i hamuje lepiej, ale to kolejne parę tysięcy więcej za sam przód. W cenie samego przodu można mieć OEM przód i tył z mocniejszych wersji nawet innych samochodów i wszystko podobno ma pasować p&p.
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 2 kwie 2022, o 19:47
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Planuje wymianę hamulców u siebie 2.0 TSI 280 - przebieg ok 16 tyś - chętnie sprzedam komplet p + t - prv
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 5 gru 2021, o 10:49
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2020
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 190KM seria
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Warszawa/ Radom
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Niestety okazało się, że ten setup z elektryka w Superbie nie działa, więc i na przód wleci 340mm z wersji 280KM. Gorzej jak było nie będzie na pewno.
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 28 kwie 2017, o 19:47
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2018
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 381km/507nm
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Stockholm
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Panowie a czy montował ktoś z Was zaciski z Cupra pod tarcze 375? Poasuja p&p czyvtrezba jakieś adaptery?
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 5 gru 2021, o 10:49
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2020
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 190KM seria
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Warszawa/ Radom
Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM
Swap z wersji 280KM robi robotę. Po zmianie czuć duuuużo lepszą sprawność i efektywność większych hebli.