Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Arteonem koniecznie jazda próbna z autostradowymi prędkościami. Szyby bezramkowe są piękne, ale potrafią szumieć i jest zauważalnie głośniej niż w zwykłych modelach.
Nic takiego nie zauważyłem. Hałas podobny jak w Superbie.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Jestem po jeździe próbnej Arteonem. Testowałem głównie systemy wspomagania, i wg mnie ACC zbyt asekuracyjnie zmniejsza prędkość ze względu na gemetrię drogi (zakręty). Poza tym mało dynamicznie rusza z zatrzymania za poprzedzającym samochodem.
Na szczęście nie zaobserwowałem zjawiska wspomnianego w filmie. Gdy gubi informacje o dopuszczalnej prędkości najpierw wyświetla ostrzeżenie o przekroczeniu prędkości i łagodnie zwalnia jeżeli brak reakcji.
Użytkowników Superbów z Travel Asist High proszę o podzielenie się wrażeniami jak to działa w Skodzie.
Chałas w środku przy prędkości atostradowej porównywalny z Superbem, ale wydaje się stabilniejszy (to do porównania przy dłuższej eksploatacji).
Najsłabszym punktem jest cena 15-16 tysięcy które trzeba dopłacić za pełen pakiet skórzany, żeby mieć fotele z funkcją pamięci (samochód za 200k+ z ręcznym ustawianiem foteli wygląda słabo, trochę rekompensuje opcja masażu która w przeciwienstwie do skody nie wymaga pakietu skórzanego).
Tak jak już wspomniałem wcześniej - nie doszukuj się różnić w Travel Assist pomiędzy Superbem a Arteonem, bo nie ma prawa ich być.
Zjeździłem kawałaczek świata Superbem (byłem w Turcji czy Maroko) bardzo mocno korzystając z predykcyjnego tempomatu i osobiście uważam że spisał się bardzo dobrze, mogłem jechać przez wiele godzin głównie zajmując się obsługą samej kierownicy.
Co do ruszania - można to trochę zmienić poprzez tryby jazdy lub ustawienia samego ACC jeśli trybów jazdy nie ma. Ja za to ze swojej strony muszę dodać że pod tym kątem np. systemy Professional w BMW wręcz mi się nie podobają - tam reakcje są dużo bardziej żywe ale w praktyce oznacza to głównie znacznie mniejszą płynność jazdy (i nie udało mi się zmienić zachowania ACC trybami jazdy).
pawels pisze: ↑25 mar 2024, o 23:30
Jestem po jeździe próbnej Arteonem. Testowałem głównie systemy wspomagania, i wg mnie ACC zbyt asekuracyjnie zmniejsza prędkość ze względu na gemetrię drogi (zakręty). Poza tym mało dynamicznie rusza z zatrzymania za poprzedzającym samochodem.
Na szczęście nie zaobserwowałem zjawiska wspomnianego w filmie. Gdy gubi informacje o dopuszczalnej prędkości najpierw wyświetla ostrzeżenie o przekroczeniu prędkości i łagodnie zwalnia jeżeli brak reakcji.
Użytkowników Superbów z Travel Asist High proszę o podzielenie się wrażeniami jak to działa w Skodzie.
Chałas w środku przy prędkości atostradowej porównywalny z Superbem, ale wydaje się stabilniejszy (to do porównania przy dłuższej eksploatacji).
Najsłabszym punktem jest cena 15-16 tysięcy które trzeba dopłacić za pełen pakiet skórzany, żeby mieć fotele z funkcją pamięci (samochód za 200k+ z ręcznym ustawianiem foteli wygląda słabo, trochę rekompensuje opcja masażu która w przeciwienstwie do skody nie wymaga pakietu skórzanego).
pawels pisze: ↑21 mar 2024, o 19:33
od ok. 3 minuty zaczyna mówić o ACC (ok. 5:30 mówi, że na autostradzie wychamował bez powodu do 40 km/h)
Czy teraz jest jakiś inny układ/oprogramowanie ACC? Czy ktoś ma jakieś doświadczenie?
Ja po prostu wyłączyłem hamowanie automatyczne oraz informację dźwiękową. Mnie w zupełności wystarcza informacja na ekranie, że ograniczenie prędkości zmieniło się na "X", nie potrzebuję aby ACC za mnie hamował.