Rodzaj hamowni, a wyniki
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 24 lis 2022, o 16:39
- Samochód: Superb I
- Rocznik: 2004
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Rodzaj hamowni, a wyniki
Cześć, słuchajcie sprawa wygląda tak, niedawno kupiłem S3 fl 2019 2.0 TSI. Okazało się, że poprzedni właściciel zrobił DP, dolot stożek z obudową, TIP oraz IC. Zmierzony na hamowni drogowej wyszło ku mojemu zdziwieniu na tych gratach "tylko" 365km i 500nm. Zastanawia mnie czy na stacjonarnej wartość wyszła by większa ? Dodam, że program był spaprany trochę bo były wszystkie limitery zdjęte, już jest poprawione i moc wyszła podobnie. Nie powinno wyjść sporo więcej ?
- piramida
- Doradca
- Posty: 4031
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Rodzaj hamowni, a wyniki
Podjedź to konkretnego tunera, niech zrobi porządny soft, bo takie sranie po krzakach za chwile się czkawką odbije.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 24 lis 2022, o 16:39
- Samochód: Superb I
- Rocznik: 2004
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Re: Rodzaj hamowni, a wyniki
To już jest soft po poprawkach, ten co był zrobiony przez poprzedniego właściciela miał pościągane limitery i poszarpany wykres. Tuner mówi, że już zapłonu nie starczyło czy jakoś tak i jak podkręcił na więcej to się cofał (zapłon)
- piramida
- Doradca
- Posty: 4031
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Rodzaj hamowni, a wyniki
Przy tych modyfikacjach tuner bez łaski powinien uzyskać +/- 400 koni i 500Nm
Stożka można całkowicie pominąć i go zdemontować i tylko udrożnić seryjny łapacz powietrza wycinając w nim kawałek plastiku.
Proponuję podjechać do takiego comsportu i zrobić raz a porządnie soft.
Stożka można całkowicie pominąć i go zdemontować i tylko udrożnić seryjny łapacz powietrza wycinając w nim kawałek plastiku.
Proponuję podjechać do takiego comsportu i zrobić raz a porządnie soft.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 24 lis 2022, o 16:39
- Samochód: Superb I
- Rocznik: 2004
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Re: Rodzaj hamowni, a wyniki
Stożka nie zdemontuje bo jest z dedykowaną obudową jak w seryjnym filtrze, więc bym musiał całą nową puszkę kupować
- Movibonczuk
- Posty: 155
- Rejestracja: 17 lis 2015, o 22:49
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Rodzaj hamowni, a wyniki
A jaki kod silnika masz? Bo widze, ze wszyscy zalozyli ze masz wersje 280KM a tego nie napisales.
Co do mocy to moze wydech trzyma? Chociaz chyba w 2019 juz chyba nie przeszkadzal.
Jesli chodzi o stozek to masz zestaw jakiejs dobrej firmy czy no name? Czasem takie no nejmy potrafia wiecej napsuc niz poprawic… 365KM przy dobrym osprzecie to faktycznie za malo. U mnie bez DP wyszlo ponad 370.
Co do mocy to moze wydech trzyma? Chociaz chyba w 2019 juz chyba nie przeszkadzal.
Jesli chodzi o stozek to masz zestaw jakiejs dobrej firmy czy no name? Czasem takie no nejmy potrafia wiecej napsuc niz poprawic… 365KM przy dobrym osprzecie to faktycznie za malo. U mnie bez DP wyszlo ponad 370.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 24 lis 2022, o 16:39
- Samochód: Superb I
- Rocznik: 2004
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Re: Rodzaj hamowni, a wyniki
Kod silnika DNUA, 272KM, dolot to racing line r600 więc nie jest to no name, DP Miltec. Wydech nie trzyma bo tu już był ten mniej restrykcyjnyMovibonczuk pisze: ↑6 kwie 2024, o 14:03 A jaki kod silnika masz? Bo widze, ze wszyscy zalozyli ze masz wersje 280KM a tego nie napisales.
Co do mocy to moze wydech trzyma? Chociaz chyba w 2019 juz chyba nie przeszkadzal.
Jesli chodzi o stozek to masz zestaw jakiejs dobrej firmy czy no name? Czasem takie no nejmy potrafia wiecej napsuc niz poprawic… 365KM przy dobrym osprzecie to faktycznie za malo. U mnie bez DP wyszlo ponad 370.
-
- Posty: 603
- Rejestracja: 16 lis 2021, o 23:16
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 411/525
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Rodzaj hamowni, a wyniki
Napisał i nikt nie zakładał inaczej. Ma graty na ~400KM, więc wydech jeszcze nie ma nic do rzeczyMovibonczuk pisze: ↑6 kwie 2024, o 14:03 A jaki kod silnika masz? Bo widze, ze wszyscy zalozyli ze masz wersje 280KM a tego nie napisales.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 5 gru 2021, o 10:49
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2020
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 190KM seria
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Warszawa/ Radom
Re: Rodzaj hamowni, a wyniki
A orientujesz się jak jest z tym łapaczem w 2.0TDI 190KM? Jest taki sam? Ma w tym przypadku ta "modyfikacja"?piramida pisze: ↑2 kwie 2024, o 23:06 Przy tych modyfikacjach tuner bez łaski powinien uzyskać +/- 400 koni i 500Nm
Stożka można całkowicie pominąć i go zdemontować i tylko udrożnić seryjny łapacz powietrza wycinając w nim kawałek plastiku.
Proponuję podjechać do takiego comsportu i zrobić raz a porządnie soft.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4031
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Rodzaj hamowni, a wyniki
Nie mam zielonego pojęcia, nie interesuje się dieslami od ponad 8 lat ;-')
Re: Rodzaj hamowni, a wyniki
To chyba 4 śruby do odkrecenia górnej osłony i będziesz widział, czy masz zasłonięty wlot do filtra.flich pisze:A orientujesz się jak jest z tym łapaczem w 2.0TDI 190KM? Jest taki sam? Ma w tym przypadku ta "modyfikacja"?piramida pisze: ↑2 kwie 2024, o 23:06 Przy tych modyfikacjach tuner bez łaski powinien uzyskać +/- 400 koni i 500Nm
Stożka można całkowicie pominąć i go zdemontować i tylko udrożnić seryjny łapacz powietrza wycinając w nim kawałek plastiku.
Proponuję podjechać do takiego comsportu i zrobić raz a porządnie soft.