Błąd 307300

slonik_lomza
Posty: 23
Rejestracja: 8 mar 2023, o 13:10
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TDI (190KM)
Aktualnie: 223/457
Lokalizacja: Poznań

Błąd 307300

Post autor: slonik_lomza »

Cześć.
Pacjent S3 2017 2.0 diesel kod silnika DFCA. Nie odpala, kręci potem zaczyna mrugac kontrolka od świec i nic się nie dzieje. Jedyny błąd w jest w sterowniku silnika - kod P307300. Pompa paliwa w zbiorniku nie reaguje, nie dochodzi do niej napięcie. Bezpiecznik sprawdzony, widoczne kable też. Nie wiem który przekaznik odpowiada za pracę pompy. Nie mam pomysłu jak to ugryźć. Wczoraj przejechałem trasę 450 km, dziś kręciłem się po mieście odpalałem wielokrotnie i nie było problemu. Aż chciałem wstawić auto do garażu...

Ktoś jest w stanie coś podpowiedzieć?
Awatar użytkownika
polowiec
Posty: 201
Rejestracja: 8 lip 2023, o 22:54
Samochód: Superb III combi
Rocznik: 2017
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: Błąd 307300

Post autor: polowiec »

Dostan sie do pompki w ziorniku (pod kanapa). Wyciagnij każda wtyczkę i sprawdź piny. Prawdopodonie sa jakies nadpalone piny.
Przypadłość nie tylko w skodzie.
slonik_lomza
Posty: 23
Rejestracja: 8 mar 2023, o 13:10
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TDI (190KM)
Aktualnie: 223/457
Lokalizacja: Poznań

Re: Błąd 307300

Post autor: slonik_lomza »

To zrobiłem przed napisaniem posta. Piny są jak nowe.Podejrzany jest sterownik, który jest przy samej pompie. We wtorek ma być nowy i się okaże. W polskim necie nic nie znalazłem o tym błędzie.

Aktualizacja jakby ktoś walczył z tym błędem:
Po wymianie sterownika pompy błąd 307300 nie występuje. Jednak u mnie niewiele to zmieniło, pompa nie okazuje oznak życia, prawdopodobnie ona też uwaliła sterownik. Nowa pompa zamówiona, jak przyjdzie zaktualizuje wątek.

Aktualizacja 2:
Wymiana pompy rozwiązała problem. Okazało się, że w wersji 4x4 pompa jest inna niż w ośce i w 2018 była zmiana numerów, ciekawe czemu i co zmienili. Dla potomnych pompa przychodzi bez pływaka i uszczelki. Pływak na szczęście da się przełożyć a uszczelka jak nie zmęczona życiem też nadaje się do ponownego użycia. Co ciekawe przy nowej pompie stary sterownik "ożył"... Tak więc błąd najpewniej generowany jest przez padniętą pompę.
ODPOWIEDZ