Mam problem po wymianie oleju w haldexie, dsg i tylnym dyfrze przez poleconego mechanika. Po pierwsze - nie działa tylny napęd, po drugie Dsg się delikatnie ślizga, ale może to wynikać z niedziałającego tylnego napędu. Sitko w haldexie wyczyszczone. Nie wymienił oleju w przekładni kątowej (z przodu przy dsg) bo nie pokazał mu tego program.
Więc mam kilka pytań:
- czy występują 2 czy 1 przekładnia kątowa?
- czy wymienia się także olej w przekładni kątowej, jeśli tak to czy w 1 czy 2?
- Gdzie znajdują się przekładnie kątowe?
- czy dsg trzeba adaptować po wymianie?
- czy haldex trzeba adaptować po wymianie?
- czy coś jeszcze trzeba adaptować, ustawiać itp.?
Nie nawidzę uczyć ojca dzieci robić, ale mam wrażenie, że trzeba.
4x4 - jakie oleje się wymienia i co robi dodatkowo
- StRaDiVaRiUs
- Posty: 122
- Rejestracja: 22 lut 2024, o 08:28
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: SERIA CJXA
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Jelenia Góra