DCC w Skodzie III

HanSolo
Posty: 37
Rejestracja: 18 paź 2020, o 14:22
Samochód: Superb III 4x4 Facelift
Rocznik: 2020
Silnik: Inny
Aktualnie: 280
Imię: Wojciech
Lokalizacja: Poznań

Re: DCC w Skodzie III

Post autor: HanSolo »

Ja mam fajny test - jadąc na autostradzie gdy zbliżacie się do bramek i są te poziome kreski przed nimi, zróbcie test na komfort i sport - jeśli ktoś twierdzi, że DCC nic nie daje. Ja byłem w szoku - w trybie komfort tych linii nie było w ogóle czuć. U mnie na 19 jest gigantyczna różnica w komforcie jazdy i czuciem jezdni - z zamkniętymi oczami jestem w stanie powiedzieć kiedy jadę na komfort a kiedy na sport. Fajny test był jak lecieliśmy na A1 za Piotrkowem Tryb w kierunku Strykowa - wiał wiatr dość mocno a że jechaliśmy rodzinnie to w trybie komfort - zaczęło bujać autem, po przestawieniu w normal - bujanie znacznie zmalało, a trybie sport - całkowicie zniknęło. Jasne - jak ktoś jeździ sportowo to może sport to za mało, ale to po wuj kupować takie auto? Dla mnie do szybkiej jazdy z A do B w sam raz, też byłem sceptyczny do tego, naczytałem się, że po co wywalać na to kasę - i cieszę się teraz, że mam.
marasmus007
Posty: 954
Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 371 KM/482 Nm
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Poznań

Re: DCC w Skodzie III

Post autor: marasmus007 »

Anikam pisze: 10 kwie 2024, o 06:26
marasmus007 pisze: 9 kwie 2024, o 09:07
Marek23 pisze: 9 mar 2024, o 08:13 Czy KV DCC dużo lepiej wybiera dziury czyli jest bardziej komfortowe niż seria dcc Sportline? Chyba muszę zmienić zawias, bo przeszkadza mi wybieranie nierówności.
Jak nie chcesz stracić DCC, to załóż Bilstein B6 Damptronic. Ja tak właśnie uczyniłem, mało tego zostawiłem ori sprężyny i generalnie auto zaczęło zupełnie inaczej się zachowywać. Możesz regulować twardość, a o doznaniach z jazdy pisał nie będę bo to przepaść.
Usiadł trochę niżej na tych amorach i ori sprężynach?
Optycznie może troszeczkę ale nie robiłem pomiarów. Ponoć zakładają sprężyny od Spotline i wtedy już widać różnicę.
Awatar użytkownika
Movibonczuk
Posty: 156
Rejestracja: 17 lis 2015, o 22:49
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Lokalizacja: Warszawa

Re: DCC w Skodzie III

Post autor: Movibonczuk »

Anikam pisze: 10 kwie 2024, o 06:39
orlik pisze: 26 kwie 2023, o 08:09 Do tych amortyzatorów śmiało można założyć springi eibacha, tutaj może być bardziej odczuwalna adaptacja przez obd.
Jak dla mnie na eibachu superb leżał wyśmienicie - tylko na tył dałem grubszą podkładkę gumową, chyba z rs3 o ile mnie pamięć nie myli.
Masz może numer tej gumy?
Co ta guma daje? Podwyższa tył trochę?
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4032
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: DCC w Skodzie III

Post autor: piramida »

Tak, dupa tak nie siedzi jak u co poniektórych, u mnie w kombi na eibachu obecnie jest równo ale niektórzy narzekali, że dupa bardziej siedziała po założeniu springów.
Awatar użytkownika
Movibonczuk
Posty: 156
Rejestracja: 17 lis 2015, o 22:49
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Lokalizacja: Warszawa

Re: DCC w Skodzie III

Post autor: Movibonczuk »

piramida pisze: 25 kwie 2024, o 21:01 Tak, dupa tak nie siedzi jak u co poniektórych, u mnie w kombi na eibachu obecnie jest równo ale niektórzy narzekali, że dupa bardziej siedziała po założeniu springów.
To chyba doloze u siebie. Duzo to roboty? Znowu wszystko trzeba zdejmowac?
ODPOWIEDZ