[S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Cześć, mam do ciebie pytanie odnośnie DCC. Widzę że już swoją S4 odebrałeś, chciałbym dopytać o ten hałas w dcc. Ja też mam zamówioną z tym systemem, ale to co czytam w twoich postach o tym że hałasuje. Zamówiłem jeszcze przed jazdami próbnymi i teraz to już trochę mnie to martwimam dopiero po majówce dostać na testy i po tym co piszesz to już mam pewne obawy. A pytanie to, o co chodzi z tym stukaniem? Nigdy nie miałem tego systemu
- AndrzejD
- Posty: 132
- Rejestracja: 24 lis 2015, o 09:50
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
W sobote jezdzilem S4 L&K czyli z zawieszeniem DCC i jestem bardzo zawiedziony. Glosne stuki podzczas przejazdu przez nierownosci. Nierownosci nie czuc ale slychac. Mam S3 ze zwyklym zawieszeniem i jest zdecydowanie ciszej.
pozdrawiam,
Andrzej
_________________________
Skoda Superb I 1.9 TDI - była
Skoda Superb III 1.8 TSI - jest
Andrzej
_________________________
Skoda Superb I 1.9 TDI - była
Skoda Superb III 1.8 TSI - jest
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Dzięki za info, no to lipa straszna z tym zawieszeniem. S4 za ponad 210k i taka wtopa będzie, a żona mówiła, nie zamawiaj w ciemno
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 11 sty 2024, o 18:56
- Samochód: Superb III combi Facelift
- Rocznik: 2024
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Ceny ceny ceny... rozumiem, ze wszystko.drozeje, ale Skoda drozeje tez na swoje zyczenie...oprocz nowych wymaganych prawem systemow, jest cala masa wodotrysków w standardzie, z ktorych nie mozna zrezygnowac a podbiją cene..
Np. Elekryczny hamulec postojowu.... po co? Stare, proste tanie niezawodne rozwiąznie powinni byc w standardzie a jak ktoś chce to niech dobiera....
Np. Elekryczny hamulec postojowu.... po co? Stare, proste tanie niezawodne rozwiąznie powinni byc w standardzie a jak ktoś chce to niech dobiera....
-
- Posty: 1065
- Rejestracja: 26 lut 2012, o 23:24
- Samochód: Superb III Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 1.5TSI DADA (150KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Dokładnie, tak samo z ABS - po co to komu.
Przecież to tylko Skoda - auto powinno mieć kierownicę i 4 koła.
Przecież to tylko Skoda - auto powinno mieć kierownicę i 4 koła.
-
- Posty: 99
- Rejestracja: 16 sty 2024, o 13:48
- Samochód: Superb III combi Facelift
- Rocznik: 2024
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Pjoter
- Lokalizacja: Opole
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Taaaa, jasne. A jakby nie miała tego wszystkiego to by był lament, że marka zatrzymała się 100 lat za murzynami... Nie dogodzisz, zawsze będzie coś nie tak
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Czy komuś udało się dostać nowego Superba do testów na weekend czy tylko 20 minut wokół salonu?
- lordxan
- Posty: 127
- Rejestracja: 18 paź 2015, o 20:23
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2024
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: S4
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Ja już mam swojego L&K TDI 4x4 z większością opcji (brak tylko panoramy i webasto) i 300 km na koncie oraz cały weekend grzebania we wszystkich opcjach i zakamarkach i testowania wszystkich funkcji więc śmiało pytaj Nawet mi sam już parkował z ulicy pod wąską wiatę, tylko sąsiedzi patrzyli jak na idiote jak uczyłem się tej funkcji i ciągle wjeżdżałem i wyjeżdżałem aby Supervlb się nauczył drogicriav pisze:Czy komuś udało się dostać nowego Superba na weekend czy tylko 20 minut wokół salonu?
Założę osobny wątek w tym tygodniu ze swoim autem gdzie będę wrzucał obserwację tylko potrzebuje chwili
"Kocham robić to co robię, nic innego nie umiem. Polityki nie kumam, filozofii nie rozumiem" KAZIK
- lordxan
- Posty: 127
- Rejestracja: 18 paź 2015, o 20:23
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2024
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: S4
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Odnośnie pierwszych porad zakupowych:
- DCC - jak zrobię duże trasy to dam znać czy idzie się do dudnienia na dziurach przyzwyczaić i na ile jest on upierdliwy , bo samo DCC+ działa wg mnie lepiej od poprzednika o ile większa twardość i brak bujania komuś nie przeszkadza.
Swoją drogą zgłaszam to jako usterkę SKODZIE i może jak w pierwszym S3 załapię się na jakąś akcję serwisową - wtedy też mi dudniło tylko mocniej i z tyłu i wymieniali coś w DCC po miesiącu od zakupu. Jak ktoś ma jakieś info z inside co z tym zrobi SKODA to proszę o info, wtedy też pomogło masowe zgłoszenia wad i SKODA ruszyła tyłek.
- WEBASTO - sam nie wziąłem bo stwierdziłem , że grzana szyba + fotele+ kierownica + dodatkowa nagrzewnica elektryczna w TDI wystarczy, ale teraz żałuję i bym wziął. Dlaczego? Ponieważ często zimą czekam na dzieciaki/żonę w aucie i baaardzo często korzystałem z wentylacji postojowej która grzała bez zapłonu aż silnik się oziębił przez ok 15- 20 minut. W S4 nie ma już takiej opcji , w ogóle (!) nie można włączyć wentylacji kabiny bez zapłonu, a ten wiadomo też się po chwili wyłącza - ochrona aku przed rozładowaniem także lipa - może dadzą to jako update funkcji systemowych bo kilka aktualizacji systemu już musiałem pobrać po założeniu konta i sprawowaniu auta
Swoją drogą ciekawa procedurka, komórka raczej potrzebna, parowanie kluczyków (trzeba mieć co najmniej 2 aby być głównym użytkownikem) i jest domyślne zabezpieczenie autka kodem PIN jak w telefonie który trzeba wpisywać przy starcie aby potwierdzić że to ty siedzisz (oczywiście da się wyłączyć aby rozpoznawał po kluczyku) - tylko FACE ID jeszcze brakuje
Wiem , wiem co zaraz napiszecie nie kupuj auta przed liftem czy w ciemno przed porządnymi testami ale ten L&K wyglądem wnętrza/funkcjami robi różnice i bardzo pozytywne wrażenia (nie tylko moje ale osób którym pokazałem autko) za którą warto trochę pocierpieć, np. po prezentacji znajomym/pracownikom mam kolejki chętnych na odpowiednio ustawiony masaż + muzykę relaksująca z CANTON w aucie, chyba mogę jakąś usługę płatną z tego zrobić
- DCC - jak zrobię duże trasy to dam znać czy idzie się do dudnienia na dziurach przyzwyczaić i na ile jest on upierdliwy , bo samo DCC+ działa wg mnie lepiej od poprzednika o ile większa twardość i brak bujania komuś nie przeszkadza.
Swoją drogą zgłaszam to jako usterkę SKODZIE i może jak w pierwszym S3 załapię się na jakąś akcję serwisową - wtedy też mi dudniło tylko mocniej i z tyłu i wymieniali coś w DCC po miesiącu od zakupu. Jak ktoś ma jakieś info z inside co z tym zrobi SKODA to proszę o info, wtedy też pomogło masowe zgłoszenia wad i SKODA ruszyła tyłek.
- WEBASTO - sam nie wziąłem bo stwierdziłem , że grzana szyba + fotele+ kierownica + dodatkowa nagrzewnica elektryczna w TDI wystarczy, ale teraz żałuję i bym wziął. Dlaczego? Ponieważ często zimą czekam na dzieciaki/żonę w aucie i baaardzo często korzystałem z wentylacji postojowej która grzała bez zapłonu aż silnik się oziębił przez ok 15- 20 minut. W S4 nie ma już takiej opcji , w ogóle (!) nie można włączyć wentylacji kabiny bez zapłonu, a ten wiadomo też się po chwili wyłącza - ochrona aku przed rozładowaniem także lipa - może dadzą to jako update funkcji systemowych bo kilka aktualizacji systemu już musiałem pobrać po założeniu konta i sprawowaniu auta
Swoją drogą ciekawa procedurka, komórka raczej potrzebna, parowanie kluczyków (trzeba mieć co najmniej 2 aby być głównym użytkownikem) i jest domyślne zabezpieczenie autka kodem PIN jak w telefonie który trzeba wpisywać przy starcie aby potwierdzić że to ty siedzisz (oczywiście da się wyłączyć aby rozpoznawał po kluczyku) - tylko FACE ID jeszcze brakuje
Wiem , wiem co zaraz napiszecie nie kupuj auta przed liftem czy w ciemno przed porządnymi testami ale ten L&K wyglądem wnętrza/funkcjami robi różnice i bardzo pozytywne wrażenia (nie tylko moje ale osób którym pokazałem autko) za którą warto trochę pocierpieć, np. po prezentacji znajomym/pracownikom mam kolejki chętnych na odpowiednio ustawiony masaż + muzykę relaksująca z CANTON w aucie, chyba mogę jakąś usługę płatną z tego zrobić
"Kocham robić to co robię, nic innego nie umiem. Polityki nie kumam, filozofii nie rozumiem" KAZIK
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 11 sty 2024, o 18:56
- Samochód: Superb III combi Facelift
- Rocznik: 2024
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Nie popadajmy w skrajnosci, jak ktos chce to sobie dokupi....
Ja osobiscie nie mam potrzeby skladanych automatycznie, podgrzewanych i samoskladjacych i ściemniających sie lusterek albo elektrycznie ustawianych foteli.... wciaskają to potem sie nie dziwcie, ze ceny szybują
- caballero
- Posty: 350
- Rejestracja: 16 wrz 2016, o 16:48
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
A właśnie. Jak Canton się sprawuje w S4?
Miałem S3 przedlifta i teraz mam polifta. Jakość w przedlifcie była przyzwoita, a w polifcie jest słabiutko (dźwięk potwornie przytłumiony, jakby uśredniony i jak słucham rocka / metalu to brzmienie na poziomie tanich słuchawek z marketu). Te same utwory, przy tych samych ustawieniach equalizera, brzmią zdecydowanie gorzej w polifcie niż było to w przedlifcie.
Ciekaw jestem czy w S4 przywrócili jakość do poziomu sprzed liftingu?
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
W Kodiaqu 2023 Canton też słabo, mało wyraziste granie, bardzo mało szczegółowe.caballero pisze:A właśnie. Jak Canton się sprawuje w S4?
Miałem S3 przedlifta i teraz mam polifta. Jakość w przedlifcie była przyzwoita, a w polifcie jest słabiutko (dźwięk potwornie przytłumiony, jakby uśredniony i jak słucham rocka / metalu to brzmienie na poziomie tanich słuchawek z marketu). Te same utwory, przy tych samych ustawieniach equalizera, brzmią zdecydowanie gorzej w polifcie niż było to w przedlifcie.
Ciekaw jestem czy w S4 przywrócili jakość do poziomu sprzed liftingu?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Byłem dziś na jeździe próbnej, wersja 2.0 TDI 4x4 193 KM L&K.
Na plus:
* ogólne doświadczenia z obcowaniem z autem
* masaże bardzo wyraziste i mięsiste
* aktywny tempomat w korku bajka - sam rusza, sam hamuje, sam skręca, super sprawa
* ekran 13" i HUD dobrze usadowione, nie za duże, nie za małe
* brak opóźnień korzystając z ekranu, dużo opcji ustawień, duża mapa, generalnie cały infotainment na duży plus
* rozpoznawanie znaków działało idealnie. Przy przekroczeniu plumka i wyświetla ikonkę zdjęcia nogi z gazu na HUD, ale nawet przez te 40 minut nie przeszkadzało mi to na tyle, żeby to ustawienie wyłączyć
* wygoda za kierownicą, mnogość ustawień foteli
Na minus:
* myślałem mimo wszystko, że różnica sport vs komfort w DCC+ będzie większa, ale nigdy nie miałem takiej funkcji w aucie, więc nie mam odniesienia
* Canton - mam wrażenie, że w moim 15 letnim Mondeo bieda-edition radio gra bardziej basowo i szerzej tonalnie niż w tym Cantonie... Może kwestia ustawień w equalizerze, ale grał poniżej przeciętnej - ciekawe jak gra bazowe radio w tych Superbach. Duże rozczarowanie, jak pierwsze o czym myślisz to o tym, żeby po gwarancji wymienić te głośniki na coś lepszego... Może jakby puścić Spotify albo MP3 z pendrive'a byłoby coś lepiej.
* może to kwestia dużego ekranu, ale wydaje mi się, że moja kamera cofania za $6 z Aliexpress ma lepszą jakość od tej z Superba
* dynamika auta nie należała do największych - spodziewałem się czegoś więcej po 190KM i 4x4, porównując do moich 140KM FWD. Duży lag między wciśnięciem gazu a reakcją, nawet w trybie Sport.
* dach panoramiczny - porównując do Scali albo Kamiqa to strasznie mnie rozczarował tym, jaki jest wąski. Miałem brać kombi tylko i wyłącznie ze względu na szklany dach i po jeździe testowej dochodzę do wniosku, że totalnie nie warto.
PS
Specjalnie jeździłem po progach i studzienkach żeby sprawdzić DCC+, fakt, coś tam lekko dudniło z zawieszania, ale nic, co by mi przeszkadzało - bardziej się tłucze moje zawieszenie w Mondeo Może kwestia oczekiwań i porównania do aut, których się używało. W każdym razie nastawiałem się na jakieś irytujące hałasy i pozytywnie się zaskoczyłem.
PPS
Webasto w 2.0 265 KM ma być jakoś sierpień-wrzesień, ponoć można już zamawiać, ale na zasadzie, że i tak wyprodukuje się auto dopiero wtedy
Na plus:
* ogólne doświadczenia z obcowaniem z autem
* masaże bardzo wyraziste i mięsiste
* aktywny tempomat w korku bajka - sam rusza, sam hamuje, sam skręca, super sprawa
* ekran 13" i HUD dobrze usadowione, nie za duże, nie za małe
* brak opóźnień korzystając z ekranu, dużo opcji ustawień, duża mapa, generalnie cały infotainment na duży plus
* rozpoznawanie znaków działało idealnie. Przy przekroczeniu plumka i wyświetla ikonkę zdjęcia nogi z gazu na HUD, ale nawet przez te 40 minut nie przeszkadzało mi to na tyle, żeby to ustawienie wyłączyć
* wygoda za kierownicą, mnogość ustawień foteli
Na minus:
* myślałem mimo wszystko, że różnica sport vs komfort w DCC+ będzie większa, ale nigdy nie miałem takiej funkcji w aucie, więc nie mam odniesienia
* Canton - mam wrażenie, że w moim 15 letnim Mondeo bieda-edition radio gra bardziej basowo i szerzej tonalnie niż w tym Cantonie... Może kwestia ustawień w equalizerze, ale grał poniżej przeciętnej - ciekawe jak gra bazowe radio w tych Superbach. Duże rozczarowanie, jak pierwsze o czym myślisz to o tym, żeby po gwarancji wymienić te głośniki na coś lepszego... Może jakby puścić Spotify albo MP3 z pendrive'a byłoby coś lepiej.
* może to kwestia dużego ekranu, ale wydaje mi się, że moja kamera cofania za $6 z Aliexpress ma lepszą jakość od tej z Superba
* dynamika auta nie należała do największych - spodziewałem się czegoś więcej po 190KM i 4x4, porównując do moich 140KM FWD. Duży lag między wciśnięciem gazu a reakcją, nawet w trybie Sport.
* dach panoramiczny - porównując do Scali albo Kamiqa to strasznie mnie rozczarował tym, jaki jest wąski. Miałem brać kombi tylko i wyłącznie ze względu na szklany dach i po jeździe testowej dochodzę do wniosku, że totalnie nie warto.
PS
Specjalnie jeździłem po progach i studzienkach żeby sprawdzić DCC+, fakt, coś tam lekko dudniło z zawieszania, ale nic, co by mi przeszkadzało - bardziej się tłucze moje zawieszenie w Mondeo Może kwestia oczekiwań i porównania do aut, których się używało. W każdym razie nastawiałem się na jakieś irytujące hałasy i pozytywnie się zaskoczyłem.
PPS
Webasto w 2.0 265 KM ma być jakoś sierpień-wrzesień, ponoć można już zamawiać, ale na zasadzie, że i tak wyprodukuje się auto dopiero wtedy