3.6 FSI shamowane :) 258,4 KM / 260KM
Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
- Misiektt
- Posty: 1213
- Rejestracja: 11 gru 2010, o 21:28
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: 296KM / 377NM
- Imię: Marcin
3.6 FSI shamowane :) 258,4 KM / 260KM
Witam,
W sprawie budzącej kontrowersję załączam poniższy wykresik
Sorry za jakość. Wieczorem będę miał PDF
Przynajmniej teraz wiem że z każdym 2.0 nawet po chipie póki silnik nowy mogę startować jak równy z równym
W sprawie budzącej kontrowersję załączam poniższy wykresik
Sorry za jakość. Wieczorem będę miał PDF
Przynajmniej teraz wiem że z każdym 2.0 nawet po chipie póki silnik nowy mogę startować jak równy z równym
Ostatnio zmieniony 17 lut 2011, o 20:01 przez Misiektt, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Posty: 346
- Rejestracja: 29 lip 2010, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Aktualnie: 267, 351
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
Re: 3.6 FSI shamowane :) 258,4 KM
Bardzo ładnie! . Ciekawe czy zachodzi jakaś prawidłowość w wynikach hamowni w stosunku do roku modelowego z którego jest auto. Twój jest MY11, a wszystkie których wykresy do tej pory mogłem oglądać to MY09, MY10. Swoją drogą ciekawe jest to, że mamy niemalże identyczne straty mocy, gdzie w AWD powinny być one jednak mocno większe, pomimo faktu, że to Haldex, a nie Torsen.
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 17 wrz 2010, o 12:42
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: 210KM/325 Nm
- Kontakt:
Re: 3.6 FSI shamowane :) 258,4 KM
niewielkie straty mocy, rozumiem, ze hamowali z zablokowanymi rolkami przod/tyl.
bardzo ladny niuton.
gratuluje wiec
@frytol - jak hamuja z zablokowanymi rolkami (obroty przodu = obroty tylu) to praktycznie moc idzie tylko na front. Ew. straty moze generowac tylko haldex, ale sa one raczej niewielkie. Dopiero jak zacznie sie przod slizgac haldex puszcza na szmoc na tył i straty sie robia konkretne. ale jak sie kolka slizgaja to straty sa tak i tak, wiec tom w zasadzie bez znaczenia.
bardzo ladny niuton.
gratuluje wiec
@frytol - jak hamuja z zablokowanymi rolkami (obroty przodu = obroty tylu) to praktycznie moc idzie tylko na front. Ew. straty moze generowac tylko haldex, ale sa one raczej niewielkie. Dopiero jak zacznie sie przod slizgac haldex puszcza na szmoc na tył i straty sie robia konkretne. ale jak sie kolka slizgaja to straty sa tak i tak, wiec tom w zasadzie bez znaczenia.
===============================
VCP Developer
===============================
TSi powered by Jetronik Race Division
VCP Developer
===============================
TSi powered by Jetronik Race Division
-
- Zasłużony
- Posty: 396
- Rejestracja: 18 lut 2010, o 22:43
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 3.6 FSI shamowane :) 258,4 KM
Marcin, ładny wykres z poprawnymi liczbami
Frytol, a ile tych wykresów 3.6 do tej pory widziałeś ?
Bo ja tylko jeden - ten na którym miał mieć rzekomo tylko 230KM. Masz linki do innych wykresów ?
Frytol, a ile tych wykresów 3.6 do tej pory widziałeś ?
Bo ja tylko jeden - ten na którym miał mieć rzekomo tylko 230KM. Masz linki do innych wykresów ?
S3 L&K
- Misiektt
- Posty: 1213
- Rejestracja: 11 gru 2010, o 21:28
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: 296KM / 377NM
- Imię: Marcin
Re: 3.6 FSI shamowane :) 258,4 KM
Też się cieszę. Naprawdę.
Jednak okazało się że póki co nowe się dobrze trzymają no i może gratis koni nie mam ale moment to jest genialny
Jednak okazało się że póki co nowe się dobrze trzymają no i może gratis koni nie mam ale moment to jest genialny
-
- Posty: 346
- Rejestracja: 29 lip 2010, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Aktualnie: 267, 351
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
Re: 3.6 FSI shamowane :) 258,4 KM
mateoosh, wał kręci się cały czas, a to generuje straty, tak więc przy Haldexie i tak powinny być IMHO wyższe niż przy FWD, nie mówię już o sytuacji gdzie Haldex zaczyna spinać konkretnie w momencie wykrycia uślizgu (różnica prędkości osi) tyłu.
Tomek, znam konkretnie 3 auta wraz z warunkami w których jeżdżą. Jedno z nich to, to które widziałeś - 230KM jeżdżone od nowości na Pb95, kolejne 2 auta gdzie było jeszcze ~10KM mniej na Pb98. Wszystkie u pierwszych właścicieli, nie katowane. Linków nie mam, bo nie są to wykresy, które są dostępne gdziekolwiek w Internecie. Fajnie gdybyś kiedyś swojego sprawdził bo wszystkie auta w których do tej pory widoczny był niedobór mocy pochodzą z wcześniejszych roczników produkcyjnych jak auto Miskatt (MY11), można by wtedy zaryzykować stwierdzenie, że była jakaś zmiana w sofcie/mechanice pomiędzy MY10 i MY11 o której Skoda milczy.
Tomek, znam konkretnie 3 auta wraz z warunkami w których jeżdżą. Jedno z nich to, to które widziałeś - 230KM jeżdżone od nowości na Pb95, kolejne 2 auta gdzie było jeszcze ~10KM mniej na Pb98. Wszystkie u pierwszych właścicieli, nie katowane. Linków nie mam, bo nie są to wykresy, które są dostępne gdziekolwiek w Internecie. Fajnie gdybyś kiedyś swojego sprawdził bo wszystkie auta w których do tej pory widoczny był niedobór mocy pochodzą z wcześniejszych roczników produkcyjnych jak auto Miskatt (MY11), można by wtedy zaryzykować stwierdzenie, że była jakaś zmiana w sofcie/mechanice pomiędzy MY10 i MY11 o której Skoda milczy.
Ostatnio zmieniony 17 lut 2011, o 16:30 przez frytol, łącznie zmieniany 1 raz.
- Misiektt
- Posty: 1213
- Rejestracja: 11 gru 2010, o 21:28
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: 296KM / 377NM
- Imię: Marcin
Re: 3.6 FSI shamowane :) 258,4 KM
Do IT DO IT !!!!
Tak patrze na tego superba MAMA Edyszyn i faktycznie tam coś jest nie halo ma strasznie płaski wykres momentu
Tak patrze na tego superba MAMA Edyszyn i faktycznie tam coś jest nie halo ma strasznie płaski wykres momentu
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 1 mar 2011, o 13:11
- Samochód: Inny
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: 3.6 FSI shamowane :) 258,4 KM / 260KM
ciekawe czym dokładnie rozni sie ten 3,6 z superba od tego z passata cc ze ma 40KM wiecej
VAGserwis.pl
-
- Posty: 1707
- Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: seria 188KM/270Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: 3.6 FSI shamowane :) 258,4 KM / 260KM
A czy 3,6 nie powinien jeździć na min. Pb98 aby osiągać moc katalogową?
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...