Chiptuning
- RSKRIS
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 lut 2011, o 17:06
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 200/400Nm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Chiptuning
Chip u Mastersa to rozwiązanie 100% Pewne Dobre i Sprawne,
każde auto u niego robiłem, może dlatego że to mój sąsiad i dobry kolega,
w żadnym aucie nie miałem żadnego problemu.
Obecnie jeszcze poruszam się Octavią RS Tdi w której na samym początku robiłem ze 170 na 200KM i 400Nm...( w podpisie link do allegro mojej Niuni Rs-a )
Jedyny problem.... brak mocy jak mi wgrali w ASO aktualizację programu ;(
ale kierunek Master's i powrót do normalności
każde auto u niego robiłem, może dlatego że to mój sąsiad i dobry kolega,
w żadnym aucie nie miałem żadnego problemu.
Obecnie jeszcze poruszam się Octavią RS Tdi w której na samym początku robiłem ze 170 na 200KM i 400Nm...( w podpisie link do allegro mojej Niuni Rs-a )
Jedyny problem.... brak mocy jak mi wgrali w ASO aktualizację programu ;(
ale kierunek Master's i powrót do normalności
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 13 gru 2010, o 18:07
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Re: Chiptuning
Od kilku dni szukam informacji odnośnie silnika V6 ( 260 koni) w Superb. Jestem szczęśliwym posiadaczem tego samochodu. Chciałbym zwiększyć moc do ok. 300 koni. Szukam fachowca który potwierdzi iż silnik montowany w Pasacie CC oraz od niedawna w PORSCHE Panamera 3.6 litra (w tym przypadku to 300 koni) to te same jednoski. Pojemność jest dokładnie taka sama 3597 cm3., wałki rozrządu, tłoki, głowica równiez takie same jak w pasacie CC, różni się numer bloku, ale gość w serwisie powiedział że to może być ten sam blok inaczej mocowany i już będzie różnica w oznaczeniu. To udało mi się ustalić w serwisie. Będę wdzieczny za każdą informację, może to tylko zmiana oprogramowania robi tą różnicę 40 koni.
Z góry dziekuję za informacje czy jestem w stanie wyciągnąć z tego silnika więcej.
Z góry dziekuję za informacje czy jestem w stanie wyciągnąć z tego silnika więcej.
- Krzysiek
- Posty: 496
- Rejestracja: 8 maja 2010, o 12:10
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 199,8 KM i 407,1 Nm
- Imię: jak w nicku
- Lokalizacja: Warszawa w tygodniu, weekendy Olsztyn
- Kontakt:
Re: Chiptuning
Rozmawiałem dziś z panem Markiem z Mastersa i nie chcą żadnych grupowych Chiptuningów ponieważ z reguł jest tak iz zapisuje się 15 osób, rezerwują sobie cały dzień a w rezultacie przyjeżdża 5 osób bo reszcie coś wypadło. Takie jest życie i widać to na przykładzie Naszego szkolenia z bezpiecznej jazdy. Myślę iż na szkoleniu możemy porozmawiać i umówić się naprawdę z konkretnymi osobami i powrócic z nim do rozmów. Może wpłata z góry będzie gwarancją pojawienia sie w wyznaczonym terminie wszystkich zainteresowanych grupowym Chipem.
http://www.slo.com.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Krzysiek
- Posty: 496
- Rejestracja: 8 maja 2010, o 12:10
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 199,8 KM i 407,1 Nm
- Imię: jak w nicku
- Lokalizacja: Warszawa w tygodniu, weekendy Olsztyn
- Kontakt:
Re: Chiptuning
Bogge a z jakiej części Polski jesteś bo w opisie brak info???
http://www.slo.com.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 4 cze 2010, o 13:48
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Artur
- Lokalizacja: WND
- Kontakt:
Re: Chiptuning
Zależy kto i jak organizuje, bo pewnie mowa o tym co było na naszym forum też info.Krzysiek pisze:Rozmawiałem dziś z panem Markiem z Mastersa i nie chcą żadnych grupowych Chiptuningów ponieważ z reguł jest tak iz zapisuje się 15 osób
Najpierw było info,że terminy dopasują do wszystkich - czyli logiczne,że jest lista i każdy indywidualnie się umawia, a potem nagle ogłoszony jeden termin i to w sobotę, w dodatku z wyprzedzeniem chyba 4 dni, nie każdy może rzucić wszystko.
Sam bym skorzystał z grupówki i w dodatku byłem zapisany do tamtej grupy, ale z powodu zmiany terminu nie dałem rady, a teraz jeszcze chętnie bym się wstrzymał ze względów finansowych.
- Krzysiek
- Posty: 496
- Rejestracja: 8 maja 2010, o 12:10
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 199,8 KM i 407,1 Nm
- Imię: jak w nicku
- Lokalizacja: Warszawa w tygodniu, weekendy Olsztyn
- Kontakt:
Re: Chiptuning
Nie wiem jak było ostatnio ale rozumiem Mastersa iż rezerwują sobie cały dzień na jakąś grupę, której dali upust a tu z tej grupy pojawia sie kilka osób zamiast zapisanych np. 15-stu. Myślę iz można do tematu powrócic, podjechać do mastersa i pokazać iż jesteśmy poważną grupą. Najpierw ustalimy w miare odległy termin aby wszystkim pasował a poźniej poprosimy o rezerwację tego terminu dla naszej grupy. Dodatkowo tak jak pisałem myślę iż przy wpłacie z góry ustalonej kwoty Masters potraktuje Nas bardzo poważnie.
http://www.slo.com.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 515
- Rejestracja: 18 lis 2010, o 14:21
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: VW Phaeton, VolvoV70
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Chiptuning
Hmm, Łódź. Byłem pewien, że ustawiłem w profilu - już uzupełnioneKrzysiek pisze:Bogge a z jakiej części Polski jesteś bo w opisie brak info???
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 4 cze 2010, o 13:48
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Artur
- Lokalizacja: WND
- Kontakt:
Re: Chiptuning
Nie obarczam winą Tunera, nie znam ustaleń między nimi a kolegą który to organizował.Informacja na forum od poczatku była inna a inaczej wyszło, wiec ja po prostu odpadłem.Krzysiek pisze:Nie wiem jak było ostatnio ale rozumiem Mastersa iż rezerwują sobie cały dzień na jakąś grupę, której dali upust a tu z tej grupy pojawia sie kilka osób zamiast zapisanych np. 15-stu. Myślę iz można do tematu powrócic, podjechać do mastersa i pokazać iż jesteśmy poważną grupą. Najpierw ustalimy w miare odległy termin aby wszystkim pasował a poźniej poprosimy o rezerwację tego terminu dla naszej grupy. Dodatkowo tak jak pisałem myślę iż przy wpłacie z góry ustalonej kwoty Masters potraktuje Nas bardzo poważnie.
Ustalenia początkowe co do zebrania grupy a potem ustaleń indywidualnych co daty dla mnie były ważnym kryterium.Chętnie skorzystam z usług Mastersa, ale odezwę się do niego gdy tylko budżet mi pozwoli
- YAMAHATOR
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 gru 2010, o 19:59
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Chiptuning
Nie wiem jak by miało się odbywać robienie kilkunastu aut w jeden dzień.Moje auto robił ponad pięć godzin.Według mnie warto umówić się indywidualnie wydać te 500zł więcej i nie poganiać chłopaków żeby było jak najszybciej.Ja na pewno bym nie pisał się na taką masówkę na czas.
Generalnie polecam Mastersa tylko on i nikt więcej(mówię o TSI).Do mojego auta zabierała się wcześniej inna znana firma warszawska i nie dała sobie rady a program był tak przewalony że auto albo szło jak wściekłe albo przechodziło w stan serwisowy z powodu przeładowania.Nie mówiąc o tym jak złożyła w nowym aucie komputer(na szary sylikon a powinien być czarny).
Generalnie polecam Mastersa tylko on i nikt więcej(mówię o TSI).Do mojego auta zabierała się wcześniej inna znana firma warszawska i nie dała sobie rady a program był tak przewalony że auto albo szło jak wściekłe albo przechodziło w stan serwisowy z powodu przeładowania.Nie mówiąc o tym jak złożyła w nowym aucie komputer(na szary sylikon a powinien być czarny).
-
- Posty: 515
- Rejestracja: 18 lis 2010, o 14:21
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: VW Phaeton, VolvoV70
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Chiptuning
Moje zgłoszenie nieaktualne - w poniedziałek jestem umówiony indywidualnie u Mastersa, więc jeśli będzie organizowany "seks grupowy komputerów" naszych bolidów , to z racji prywatnej sesji wycofuję swój akces.bogge pisze:Ja piszę się na wpłatę z góry, więc zgłaszam swój akces.
Poinformuję oczywiście o odczuciach. Pierwsze będą w drodze powrotnej z Piaseczna do Łodzi
- Krzysiek
- Posty: 496
- Rejestracja: 8 maja 2010, o 12:10
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 199,8 KM i 407,1 Nm
- Imię: jak w nicku
- Lokalizacja: Warszawa w tygodniu, weekendy Olsztyn
- Kontakt:
Re: Chiptuning
bogge czekam z niecierpliwością na Twoją opinię gdyż mamy ten sam silnik. Ja także po poście YAMAHATOR piszę się na indywidualne chipowanie.
http://www.slo.com.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 515
- Rejestracja: 18 lis 2010, o 14:21
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: VW Phaeton, VolvoV70
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Chiptuning
Opinia będzie na pewno, również ze zmiany oprogramowania skrzyni DSG, bo będę mieć wgrany nowy program - p. Marek twierdzi, że tylko oni rozkminili jak na razie temat chipa dla silnika CBBB wraz ze skrzynią DSG, więc ocenię organoleptycznie jak to będzie wyglądać. Trochę się bałem o skrzynię, ale te montowane w naszych bolidach są bardziej "pancerne", niż te stosowane np. w Passatach poprzedniej generacji i nie klękają. Pożyjom, zobaczymKrzysiek pisze:bogge czekam z niecierpliwością na Twoją opinię gdyż mamy ten sam silnik. Ja także po poście YAMAHATOR piszę się na indywidualne chipowanie.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 8 mar 2011, o 14:04
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Łódź Polska
Re: Chiptuning
Hej
Robiłem w 2003 chiptuning w V-tech w Krakowie w Mondeo TDCi 130 KM. Ponieważ auto było w automacie, a oni nie mieli jeszcze hamowni do auto, to nie można było go zmierzyć. Sugestywne odczucia byly pozytywne (cichszy, moment i chyba nawet troche mniej palił). Niestey po 112 tys padła pompa paliwowa, który przy tym chipie zawsze chodziła na maksa. Wyglądało na to jakby sie totalnie starła. Pyły z pompy uszkodziły wtryskiwacze, które zaczęły lać przy rozruchu i poleciały korbowody. W serwisie bujałem się potem z Monedo przez trzy miesiące. Pomimo prawie remontu silnika ciągle po przejechaniu kilku kilometrów raz 100, raz 30, raz 50 raz 5, auto przechodziło w tryb serwisowy i trzeba go było resetować. Po tej naprawie juaz wyjąłem tego chipa. Sprzedałem go po pół roku w stanie takim jaki był z rachunkami od napraw. Podobno nowy właściciel wreszcie naprawił go w Bielsku i auto jeszcze dalej służyło. W dwóch serwisach Forda w łodzi powiedzieli mi,że to przez ten Chiptuning, który notabene sami poprzednio polecali i zakładali w innych samochodach.
Wiem że pootem wszystkie serwisy Forda w Polsce mocno krytykowały V-tech za te tuningi Mondeo
Dzwonilem do V-tech-u opowiadałem o tym,ale mówili,że to niemozliwe.
Nie wiem jaka była do końca przyczyna w moim Mondeo tych kłopotów, ale prosisz o opinię o V-techu to Ci ja przesyłam, do Twojej własnej oceny. Popatrz jeszcze na innych forach nt. Vtechu.
Od 2007 jeżdze Paskiem B6 z 2,0 TDI na pompowtryskach i tez wszystko było ok. tak do 120 tys. Od 120 do teraz 134 tys. musiałem juz wymienić trzy pompowtryski bo padły ale to podobno wada tych Pasków. W nim nic nie robiłem, bo podobno z tymi silnikami 170 ciężko coś zrobić.
Sam własnie zamierzam zmienić na S2 2,0 TDI CR 4x4 i po dotarciu tez chyba bedę sie ogładal za tuningiem
Tu na Forum wszyscy bardzo chwalą Mastersa. Poczytaj i dowiedz sie dokładnie o V-techu
Pozdr
Robiłem w 2003 chiptuning w V-tech w Krakowie w Mondeo TDCi 130 KM. Ponieważ auto było w automacie, a oni nie mieli jeszcze hamowni do auto, to nie można było go zmierzyć. Sugestywne odczucia byly pozytywne (cichszy, moment i chyba nawet troche mniej palił). Niestey po 112 tys padła pompa paliwowa, który przy tym chipie zawsze chodziła na maksa. Wyglądało na to jakby sie totalnie starła. Pyły z pompy uszkodziły wtryskiwacze, które zaczęły lać przy rozruchu i poleciały korbowody. W serwisie bujałem się potem z Monedo przez trzy miesiące. Pomimo prawie remontu silnika ciągle po przejechaniu kilku kilometrów raz 100, raz 30, raz 50 raz 5, auto przechodziło w tryb serwisowy i trzeba go było resetować. Po tej naprawie juaz wyjąłem tego chipa. Sprzedałem go po pół roku w stanie takim jaki był z rachunkami od napraw. Podobno nowy właściciel wreszcie naprawił go w Bielsku i auto jeszcze dalej służyło. W dwóch serwisach Forda w łodzi powiedzieli mi,że to przez ten Chiptuning, który notabene sami poprzednio polecali i zakładali w innych samochodach.
Wiem że pootem wszystkie serwisy Forda w Polsce mocno krytykowały V-tech za te tuningi Mondeo
Dzwonilem do V-tech-u opowiadałem o tym,ale mówili,że to niemozliwe.
Nie wiem jaka była do końca przyczyna w moim Mondeo tych kłopotów, ale prosisz o opinię o V-techu to Ci ja przesyłam, do Twojej własnej oceny. Popatrz jeszcze na innych forach nt. Vtechu.
Od 2007 jeżdze Paskiem B6 z 2,0 TDI na pompowtryskach i tez wszystko było ok. tak do 120 tys. Od 120 do teraz 134 tys. musiałem juz wymienić trzy pompowtryski bo padły ale to podobno wada tych Pasków. W nim nic nie robiłem, bo podobno z tymi silnikami 170 ciężko coś zrobić.
Sam własnie zamierzam zmienić na S2 2,0 TDI CR 4x4 i po dotarciu tez chyba bedę sie ogładal za tuningiem
Tu na Forum wszyscy bardzo chwalą Mastersa. Poczytaj i dowiedz sie dokładnie o V-techu
Pozdr
-
- Posty: 515
- Rejestracja: 18 lis 2010, o 14:21
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: VW Phaeton, VolvoV70
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Chiptuning
Hej Panie (jeśli są na forum) i Panowie
Tak jak obiecałem opisuję wrażenia po zawirusowaniu Superba
Właśnie jestem po powrocie od Mastersa, samochód dłubany przez p. Krzysztofa (wyciąganie kompa, zabawa na hamowni, wgrywanie i cała reszta) program napisany przez p. Marka.
W serii moje auto miało następujące parametry (małe gifty):
Moc: 176,4 KM
Moment: 356,8 Nm
Niby niedużo więcej ale cieszy - bo zawsze lepiej więcej niż mniej, nie?
Po zabiegu motorownia przedstawia się następująco:
Moc: 206,4 KM
Moment: 402,7 Nm
Później wkleję foty (robiłem zdjęcia na gorąco na hamowni) i pamiątkowy wykres
Teraz wrażenia - na razie skrzynia w trybie D, bez przechodzenia na tryb Sportowy:
1-2 bieg w sumie łagodny (jeśli to tak można nazwać ), aby moment nie zarżnął DSG, a później zaczyna się fun Auto ciągnie jak szalone i jak na razie ciężko jest mi się przyzwyczaić, bo zachowuje się inaczej i muszę się na nowo nauczyć "czuć" samochód - żwawiej wkręca się na obroty i mocniej ciągnie do przodu, więc setka pokazuje się szybciej - zmierzyłem stoperem w zegarku i jest ponad sekundę szybciej (ale mierzone na zwykłej drodze z czerwonego światła i sam wciskałem przycisk stopera, więc niezbyt to miarodajne i wiem, nie zmierzone żadnym przyrządem, ale wcześniej też tak mierzyłem więc teraz mam porównanie), na spokojnie później jak pojeżdżę po wypaleniu baku na 3/4 powera jak doradzał mi p. Marek zmierzę z synem na fotelu pasażera.
Największy banan jest jednak w trakcie wyprzedzania - wracałem dziś z Piaseczna do Łodzi i oczywiście , że musiałem sprawdzić bez szaleństw jak się teraz jeździ - wyprzedzałem dwie ciężarówki lekko pod górę (żadnych aut z naprzeciwka) i wrażenie jest takie, że przed zawirusowaniem zdecydowałbym się na wyprzedzenie jednej, a teraz spokojnie Superb ciągnie tak, że jeszcze i trzecią bym łyknął
Tego w sumie potrzebowałem - większego bezpieczeństwa na trasie w trakcie wyprzedzania i zapasu mocy, którego czasem mi brakowało, no i teraz to mam
Reasumując, pierwsze wrażenia na gorąco bardzo pozytywne, zobaczymy jak będzie później
EDIT:
Obiecane foty na gorąco z hamowni:
Seria
Po witamince:
Wykres:
Tak jak obiecałem opisuję wrażenia po zawirusowaniu Superba
Właśnie jestem po powrocie od Mastersa, samochód dłubany przez p. Krzysztofa (wyciąganie kompa, zabawa na hamowni, wgrywanie i cała reszta) program napisany przez p. Marka.
W serii moje auto miało następujące parametry (małe gifty):
Moc: 176,4 KM
Moment: 356,8 Nm
Niby niedużo więcej ale cieszy - bo zawsze lepiej więcej niż mniej, nie?
Po zabiegu motorownia przedstawia się następująco:
Moc: 206,4 KM
Moment: 402,7 Nm
Później wkleję foty (robiłem zdjęcia na gorąco na hamowni) i pamiątkowy wykres
Teraz wrażenia - na razie skrzynia w trybie D, bez przechodzenia na tryb Sportowy:
1-2 bieg w sumie łagodny (jeśli to tak można nazwać ), aby moment nie zarżnął DSG, a później zaczyna się fun Auto ciągnie jak szalone i jak na razie ciężko jest mi się przyzwyczaić, bo zachowuje się inaczej i muszę się na nowo nauczyć "czuć" samochód - żwawiej wkręca się na obroty i mocniej ciągnie do przodu, więc setka pokazuje się szybciej - zmierzyłem stoperem w zegarku i jest ponad sekundę szybciej (ale mierzone na zwykłej drodze z czerwonego światła i sam wciskałem przycisk stopera, więc niezbyt to miarodajne i wiem, nie zmierzone żadnym przyrządem, ale wcześniej też tak mierzyłem więc teraz mam porównanie), na spokojnie później jak pojeżdżę po wypaleniu baku na 3/4 powera jak doradzał mi p. Marek zmierzę z synem na fotelu pasażera.
Największy banan jest jednak w trakcie wyprzedzania - wracałem dziś z Piaseczna do Łodzi i oczywiście , że musiałem sprawdzić bez szaleństw jak się teraz jeździ - wyprzedzałem dwie ciężarówki lekko pod górę (żadnych aut z naprzeciwka) i wrażenie jest takie, że przed zawirusowaniem zdecydowałbym się na wyprzedzenie jednej, a teraz spokojnie Superb ciągnie tak, że jeszcze i trzecią bym łyknął
Tego w sumie potrzebowałem - większego bezpieczeństwa na trasie w trakcie wyprzedzania i zapasu mocy, którego czasem mi brakowało, no i teraz to mam
Reasumując, pierwsze wrażenia na gorąco bardzo pozytywne, zobaczymy jak będzie później
EDIT:
Obiecane foty na gorąco z hamowni:
Seria
Po witamince:
Wykres:
Ostatnio zmieniony 15 mar 2011, o 15:39 przez bogge, łącznie zmieniany 3 razy.