START/STOP a TURBINA ?
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: START/STOP a TURBINA ?
Albo VCDSem wyłączyć Jak dobrze z mechanikiem pogadasz to i w ASO VASem Ci zrobią.
-
- Posty: 1365
- Rejestracja: 27 cze 2013, o 16:13
- Samochód: Superb III Kombi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2023
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Anglia, NW
Re: START/STOP a TURBINA ?
A to juz nie jest jakas tam ingerencja w uklad na tyle powazna, ze gwarancje mozna stracic?Zaj007 pisze:Albo VCDSem wyłączyć Jak dobrze z mechanikiem pogadasz to i w ASO VASem Ci zrobią.
"In 1969 I gave up women and alcohol - it was the worst 20 minutes of my life."
Powered by George Best
Powered by George Best
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Cobrettiiii
- Posty: 328
- Rejestracja: 18 sie 2013, o 16:20
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Aktualnie: 345km/475 nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Warszawa/Józefów
- Kontakt:
Re: START/STOP a TURBINA ?
Oj fakt... Więc po prostu trzeba będzie to wyłączać ...rezon pisze:Jak CI zrobią w ASO to choćby sznurkiem wiązali to jest OK
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: START/STOP a TURBINA ?
ja w znaczeniu, że "sznurek" nie ma wpływu na gwarancję. Z jakości usług jestem na razie zadowolony - łącznie to już 14lat serwisuję od czasu do czasu.
-
- Posty: 1707
- Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: seria 188KM/270Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: START/STOP a TURBINA ?
DSG na całkowicie zimnym silniku, wrzuci 7-ke przy 60km/h, pod górę. Zbyt duże obciążenie na panewki, tłoki i pierścienie oraz koło dwumasowe, równocześnie źle działa na rozrząd, powodując rozciągnięcie łańcucha. Najwięcej awarii rozrządu w TSI jest w autach z DSG oraz wśród użytkowników uprawiających eko-teror-driving.
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
-
- Posty: 1707
- Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: seria 188KM/270Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: START/STOP a TURBINA ?
..................... poszedł post 2 razy
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 14 maja 2013, o 17:53
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
Re: START/STOP a TURBINA ?
Witam, czy komus Aso na stałe wyłączyło tą chorą funkcę Start/Stop ? dzwoniłem do do Aso gdzie kupiłem samochód i powiedzieli ze nie moga tego zrobic,pozdrooo
- Kato
- Posty: 108
- Rejestracja: 30 lip 2013, o 17:03
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Adam
Re: START/STOP a TURBINA ?
Mogą mogą, mi też tak powiedzieli, ale jak się z nimi dłużej pogada to jednak mogą
Osobiście stwierdziłem że będę myślał o stałym wyłączeniu jak się nie sprawdzi metoda ręczna.
Niestety procesu odwrócić się nie da tj. domyślnie wyłączony, a po wciśnięciu włączony - chyba że może ktoś już to rozpracował )))?
Osobiście stwierdziłem że będę myślał o stałym wyłączeniu jak się nie sprawdzi metoda ręczna.
Niestety procesu odwrócić się nie da tj. domyślnie wyłączony, a po wciśnięciu włączony - chyba że może ktoś już to rozpracował )))?
Don’t judge me, I was born to be awesome, not perfect
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: START/STOP a TURBINA ?
Też tak słyszałem. Ale to dobrze wróży mojemu rozrządowiSebastian_M26 pisze:DSG na całkowicie zimnym silniku, wrzuci 7-ke przy 60km/h, pod górę. Zbyt duże obciążenie na panewki, tłoki i pierścienie oraz koło dwumasowe, równocześnie źle działa na rozrząd, powodując rozciągnięcie łańcucha. Najwięcej awarii rozrządu w TSI jest w autach z DSG oraz wśród użytkowników uprawiających eko-teror-driving.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: START/STOP a TURBINA ?
Bo mądre rzeczy napisałeśSebastian_M26 pisze:..................... poszedł post 2 razy
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 14 maja 2013, o 17:53
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
Re: START/STOP a TURBINA ?
AAAA to optymistyczna wiadomość, idzie sie przyzwyczaić do ręcznego wyłaczania, ale po co się tym martwić, jak faktycznie można to na stałe wyłączyć, dzięki za infooo, pozdrroooKato pisze:Mogą mogą, mi też tak powiedzieli, ale jak się z nimi dłużej pogada to jednak mogą
Osobiście stwierdziłem że będę myślał o stałym wyłączeniu jak się nie sprawdzi metoda ręczna.
Niestety procesu odwrócić się nie da tj. domyślnie wyłączony, a po wciśnięciu włączony - chyba że może ktoś już to rozpracował )))?
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 23 sie 2013, o 12:33
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Re: START/STOP a TURBINA ?
Zaj007 pisze:@LMB zrób sobie przejażdżkę z DSG.
Może dramatu nie ma, ale czasami trochę przegina pale.
Że za wcześnie wrzuca wysoki bieg? Nie zauważyłem, chociaż się tego obawiałem i jestem na zbyt niskie obroty wyczulony, tymczasem zostałem mile zaskoczony.Sebastian_M26 pisze:DSG na całkowicie zimnym silniku, wrzuci 7-ke przy 60km/h, pod górę.
VII zapodaje przy ok. 75 i to na płaskim, gdy praktycznie się nie przyspiesza. Lekka górka i sam redukuje. Przy sennym przyspieszaniu trzyma VI do ok. 100 km/h. Może od jakiegoś czasu oprogramowanie zmienili ...
Przyznaję jedynie, że przy zwalnianiu potrafi trzymać VII do ok. 60 - ale wtedy naprawdę trudno tak lekko tknąć gaz żeby nie zrzucił.
Co do SS - jestem niezmiernie zadowolony że tego nie mam.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: START/STOP a TURBINA ?
7 bieg przy 75 to zdecydowanie za wcześnie. Ja nie wrzucam 6 poniżej 90/h.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
-
- Posty: 1002
- Rejestracja: 12 mar 2010, o 22:26
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: napisz skąd jesteś
- Kontakt:
Re: START/STOP a TURBINA ?
W Golfie VII ponoć faktycznie zmienili program w DSG7, więc może w Superbie także.