START/STOP a TURBINA ?

Awatar użytkownika
Zaj007
Posty: 1278
Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Imię: Maciej
Lokalizacja: Olsztyn

Re: START/STOP a TURBINA ?

Post autor: Zaj007 »

Albo VCDSem wyłączyć :-P Jak dobrze z mechanikiem pogadasz to i w ASO VASem Ci zrobią.
Obrazek
LMB
Posty: 1365
Rejestracja: 27 cze 2013, o 16:13
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Rocznik: 2023
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Imię: Lukasz
Lokalizacja: Anglia, NW

Re: START/STOP a TURBINA ?

Post autor: LMB »

Zaj007 pisze:Albo VCDSem wyłączyć :-P Jak dobrze z mechanikiem pogadasz to i w ASO VASem Ci zrobią.
A to juz nie jest jakas tam ingerencja w uklad na tyle powazna, ze gwarancje mozna stracic?
"In 1969 I gave up women and alcohol - it was the worst 20 minutes of my life."

Powered by George Best
rezon
Posty: 3475
Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 220KM 440Nm
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Rzeszów

Re: START/STOP a TURBINA ?

Post autor: rezon »

Jak CI zrobią w ASO to choćby sznurkiem wiązali to jest OK
Był S2 1,8TSI 4x4 2012 Obrazek
Awatar użytkownika
Cobrettiiii
Posty: 328
Rejestracja: 18 sie 2013, o 16:20
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (220KM)
Aktualnie: 345km/475 nm
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Warszawa/Józefów
Kontakt:

Re: START/STOP a TURBINA ?

Post autor: Cobrettiiii »

rezon pisze:Jak CI zrobią w ASO to choćby sznurkiem wiązali to jest OK
Oj fakt... Więc po prostu trzeba będzie to wyłączać ... :(
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
rezon
Posty: 3475
Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 220KM 440Nm
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Rzeszów

Re: START/STOP a TURBINA ?

Post autor: rezon »

ja w znaczeniu, że "sznurek" nie ma wpływu na gwarancję. Z jakości usług jestem na razie zadowolony - łącznie to już 14lat serwisuję od czasu do czasu.
Był S2 1,8TSI 4x4 2012 Obrazek
Sebastian_M26
Posty: 1707
Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
Aktualnie: seria 188KM/270Nm
Lokalizacja: Katowice

Re: START/STOP a TURBINA ?

Post autor: Sebastian_M26 »

DSG na całkowicie zimnym silniku, wrzuci 7-ke przy 60km/h, pod górę. Zbyt duże obciążenie na panewki, tłoki i pierścienie oraz koło dwumasowe, równocześnie źle działa na rozrząd, powodując rozciągnięcie łańcucha. Najwięcej awarii rozrządu w TSI jest w autach z DSG oraz wśród użytkowników uprawiających eko-teror-driving.
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
Sebastian_M26
Posty: 1707
Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
Aktualnie: seria 188KM/270Nm
Lokalizacja: Katowice

Re: START/STOP a TURBINA ?

Post autor: Sebastian_M26 »

..................... poszedł post 2 razy
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
sero22
Posty: 34
Rejestracja: 14 maja 2013, o 17:53
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Imię: Przemek
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Re: START/STOP a TURBINA ?

Post autor: sero22 »

Witam, czy komus Aso na stałe wyłączyło tą chorą funkcę Start/Stop ? dzwoniłem do do Aso gdzie kupiłem samochód i powiedzieli ze nie moga tego zrobic,pozdrooo
Awatar użytkownika
Kato
Posty: 108
Rejestracja: 30 lip 2013, o 17:03
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Imię: Adam

Re: START/STOP a TURBINA ?

Post autor: Kato »

Mogą mogą, mi też tak powiedzieli, ale jak się z nimi dłużej pogada to jednak mogą :)
Osobiście stwierdziłem że będę myślał o stałym wyłączeniu jak się nie sprawdzi metoda ręczna.

Niestety procesu odwrócić się nie da tj. domyślnie wyłączony, a po wciśnięciu włączony - chyba że może ktoś już to rozpracował :))))?
Don’t judge me, I was born to be awesome, not perfect
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: START/STOP a TURBINA ?

Post autor: Misiek Fisiek »

Sebastian_M26 pisze:DSG na całkowicie zimnym silniku, wrzuci 7-ke przy 60km/h, pod górę. Zbyt duże obciążenie na panewki, tłoki i pierścienie oraz koło dwumasowe, równocześnie źle działa na rozrząd, powodując rozciągnięcie łańcucha. Najwięcej awarii rozrządu w TSI jest w autach z DSG oraz wśród użytkowników uprawiających eko-teror-driving.
Też tak słyszałem. Ale to dobrze wróży mojemu rozrządowi :)
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Awatar użytkownika
Zaj007
Posty: 1278
Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Imię: Maciej
Lokalizacja: Olsztyn

Re: START/STOP a TURBINA ?

Post autor: Zaj007 »

Sebastian_M26 pisze:..................... poszedł post 2 razy
Bo mądre rzeczy napisałeś ;-)
Obrazek
sero22
Posty: 34
Rejestracja: 14 maja 2013, o 17:53
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Imię: Przemek
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Re: START/STOP a TURBINA ?

Post autor: sero22 »

Kato pisze:Mogą mogą, mi też tak powiedzieli, ale jak się z nimi dłużej pogada to jednak mogą :)
Osobiście stwierdziłem że będę myślał o stałym wyłączeniu jak się nie sprawdzi metoda ręczna.

Niestety procesu odwrócić się nie da tj. domyślnie wyłączony, a po wciśnięciu włączony - chyba że może ktoś już to rozpracował :))))?
AAAA to optymistyczna wiadomość, idzie sie przyzwyczaić do ręcznego wyłaczania, ale po co się tym martwić, jak faktycznie można to na stałe wyłączyć, dzięki za infooo, pozdrrooo
Prekompilator
Posty: 41
Rejestracja: 23 sie 2013, o 12:33
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)

Re: START/STOP a TURBINA ?

Post autor: Prekompilator »

Zaj007 pisze:@LMB zrób sobie przejażdżkę z DSG. :mrgreen:
Może dramatu nie ma, ale czasami trochę przegina pale.
Sebastian_M26 pisze:DSG na całkowicie zimnym silniku, wrzuci 7-ke przy 60km/h, pod górę.
Że za wcześnie wrzuca wysoki bieg? Nie zauważyłem, chociaż się tego obawiałem i jestem na zbyt niskie obroty wyczulony, tymczasem zostałem mile zaskoczony.
VII zapodaje przy ok. 75 i to na płaskim, gdy praktycznie się nie przyspiesza. Lekka górka i sam redukuje. Przy sennym przyspieszaniu trzyma VI do ok. 100 km/h. Może od jakiegoś czasu oprogramowanie zmienili ...
Przyznaję jedynie, że przy zwalnianiu potrafi trzymać VII do ok. 60 - ale wtedy naprawdę trudno tak lekko tknąć gaz żeby nie zrzucił.

Co do SS - jestem niezmiernie zadowolony że tego nie mam.
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: START/STOP a TURBINA ?

Post autor: Misiek Fisiek »

7 bieg przy 75 to zdecydowanie za wcześnie. Ja nie wrzucam 6 poniżej 90/h.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
chudy
Posty: 1002
Rejestracja: 12 mar 2010, o 22:26
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Lokalizacja: napisz skąd jesteś
Kontakt:

Re: START/STOP a TURBINA ?

Post autor: chudy »

W Golfie VII ponoć faktycznie zmienili program w DSG7, więc może w Superbie także.
ODPOWIEDZ