taa....
samochód skręcił w momencie dotknięcia ziemi, gdyby leciał pół metra dalej, to śmiem twierdzić, że wyścig by się zakończył...
Oczywiście jeśli na szkoleniu mówili, że kontrolowany lot pojazdu polega na manewrowaniu kierownicą, to ja absulutnie nie mam nic przeciwko
Nie wiem, nie byłem...
Ale na nastepne czuję sie zachęcony
Szkoła auto - foto-relacja
Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
-
- Posty: 245
- Rejestracja: 30 wrz 2010, o 08:21
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: 217 KM / 310 nm
- Lokalizacja: WAW
Re: Szkoła auto - foto-relacja
Misiek ma rację on już lądował na skręconych my tylko wchodziliśmy odpowiednio przygotowani w zakręt
Generalnie wyższa szkołą lotów
Generalnie wyższa szkołą lotów
Ostatnio zmieniony 18 mar 2011, o 21:27 przez adriand, łącznie zmieniany 1 raz.
- Misiektt
- Posty: 1213
- Rejestracja: 11 gru 2010, o 21:28
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: 296KM / 377NM
- Imię: Marcin
Re: Szkoła auto - foto-relacja
Nie o to chodzi
Chodzi o to ze jakby uderzył o ziemie z mocniej skręconymi kołami to by pewno dachował albo wpadł w poślizg!
Chodzi o to ze jakby uderzył o ziemie z mocniej skręconymi kołami to by pewno dachował albo wpadł w poślizg!
- JOY
- Posty: 160
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 22:41
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 150 KM
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: opolskie
- Kontakt:
Re: Szkoła auto - foto-relacja
Panowie a jak ma się ESP do nawyków kontrowania poślizgu ?
Bo jak dla mnie to może się to kłócić.
Bandit - dobrze że nic się nie stało - napisz coś więcej przy jakiej prędkości i okolicznościach walnęła opona.
Sam jeżdżę na 91 - tak samo miałem w O2 i nigdy mnie nie zawiodły - fakt że nie wożę nic ciężkiego, ale nośność to też i przeciążenia.
Bo jak dla mnie to może się to kłócić.
Bandit - dobrze że nic się nie stało - napisz coś więcej przy jakiej prędkości i okolicznościach walnęła opona.
Sam jeżdżę na 91 - tak samo miałem w O2 i nigdy mnie nie zawiodły - fakt że nie wożę nic ciężkiego, ale nośność to też i przeciążenia.
- eX
- Posty: 823
- Rejestracja: 21 lut 2010, o 08:34
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 192
- Lokalizacja: GD
Re: Szkoła auto - foto-relacja
jak nie kontrujesz to czujnik skretu kierownicy nie widzi ze dzieje sie cos zlego. esp bierze sygnaly z absu (czyli kola czy traca przyczepnosc) i z kierownicy, czyli jak kierowca sobie radzi z autem. np przyspieszasz coraz bardziej na luku, nie kontrujesz w jedna ani druga strone to zaczyna cie wynosic na zewnatrz, puki nie kontrujesz bedzie cie wynosic.
2.0TDi, CBBB, CR170KM, 4x4
- Stembor
- Posty: 265
- Rejestracja: 9 gru 2010, o 22:47
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: ES/WY
Re: Szkoła auto - foto-relacja
tak jest jaki pisze eX.
ESP "wie" że kontujesz bo masz czujnik ruchu kierownicy
ESP "wie" że kontujesz bo masz czujnik ruchu kierownicy
1.8TSI Platinum plus parę dodatków,