Szkoła auto - foto-relacja

Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Awatar użytkownika
Stembor
Posty: 265
Rejestracja: 9 gru 2010, o 22:47
Samochód: Superb II Kombi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Lokalizacja: ES/WY

Re: Szkoła auto - foto-relacja

Post autor: Stembor »

taa....

samochód skręcił w momencie dotknięcia ziemi, gdyby leciał pół metra dalej, to śmiem twierdzić, że wyścig by się zakończył...

Oczywiście jeśli na szkoleniu mówili, że kontrolowany lot pojazdu polega na manewrowaniu kierownicą, to ja absulutnie nie mam nic przeciwko :D

Nie wiem, nie byłem...

Ale na nastepne czuję sie zachęcony ;)
1.8TSI Platinum plus parę dodatków,
adriand
Posty: 245
Rejestracja: 30 wrz 2010, o 08:21
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
Aktualnie: 217 KM / 310 nm
Lokalizacja: WAW

Re: Szkoła auto - foto-relacja

Post autor: adriand »

Misiek ma rację on już lądował na skręconych my tylko wchodziliśmy odpowiednio przygotowani w zakręt
Generalnie wyższa szkołą lotów
Ostatnio zmieniony 18 mar 2011, o 21:27 przez adriand, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Misiektt
Posty: 1213
Rejestracja: 11 gru 2010, o 21:28
Samochód: Superb II Kombi 4x4
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: 296KM / 377NM
Imię: Marcin

Re: Szkoła auto - foto-relacja

Post autor: Misiektt »

Nie o to chodzi
Chodzi o to ze jakby uderzył o ziemie z mocniej skręconymi kołami to by pewno dachował albo wpadł w poślizg!
Awatar użytkownika
Stembor
Posty: 265
Rejestracja: 9 gru 2010, o 22:47
Samochód: Superb II Kombi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Lokalizacja: ES/WY

Re: Szkoła auto - foto-relacja

Post autor: Stembor »

ok - teraz kumam.
1.8TSI Platinum plus parę dodatków,
Awatar użytkownika
JOY
Posty: 160
Rejestracja: 29 lis 2010, o 22:41
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 150 KM
Imię: Bartek
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Re: Szkoła auto - foto-relacja

Post autor: JOY »

Panowie a jak ma się ESP do nawyków kontrowania poślizgu ?
Bo jak dla mnie to może się to kłócić.

Bandit - dobrze że nic się nie stało - napisz coś więcej przy jakiej prędkości i okolicznościach walnęła opona.
Sam jeżdżę na 91 - tak samo miałem w O2 i nigdy mnie nie zawiodły - fakt że nie wożę nic ciężkiego, ale nośność to też i przeciążenia.
Moja ewolucja: FSO1500>Renault Clio>Renault Megane>Subaru Impreza WRX>Saab900>Honda Accord>O2-czarna zgniotka>Superb2 1.8TSI rosso> FORD FOCUS 3 :)
Obrazek 3 felgi stalowe ori za 100 zł wsio oddam
Awatar użytkownika
eX
Posty: 823
Rejestracja: 21 lut 2010, o 08:34
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Aktualnie: 192
Lokalizacja: GD

Re: Szkoła auto - foto-relacja

Post autor: eX »

jak nie kontrujesz to czujnik skretu kierownicy nie widzi ze dzieje sie cos zlego. esp bierze sygnaly z absu (czyli kola czy traca przyczepnosc) i z kierownicy, czyli jak kierowca sobie radzi z autem. np przyspieszasz coraz bardziej na luku, nie kontrujesz w jedna ani druga strone to zaczyna cie wynosic na zewnatrz, puki nie kontrujesz bedzie cie wynosic.
2.0TDi, CBBB, CR170KM, 4x4
Obrazek
Awatar użytkownika
Stembor
Posty: 265
Rejestracja: 9 gru 2010, o 22:47
Samochód: Superb II Kombi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Lokalizacja: ES/WY

Re: Szkoła auto - foto-relacja

Post autor: Stembor »

tak jest jaki pisze eX.
ESP "wie" że kontujesz bo masz czujnik ruchu kierownicy
1.8TSI Platinum plus parę dodatków,
ODPOWIEDZ