Chiptuning

Awatar użytkownika
mig
Posty: 989
Rejestracja: 5 sty 2014, o 21:39
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Aktualnie: 228KM 339Nm
Imię: Mariusz
Lokalizacja: warszawa

Re: Chiptuning

Post autor: mig »

Tak przemyślałem wszytko co napisałeś i jest jeszcze jedno pytanie mnie nurtuje , jaka była temperatura pomieszczenia gdzie robiony był soft ?
tfu żadne tam kombi :D
bezduszny

Re: Chiptuning

Post autor: bezduszny »

widać, że hamowanie do dupy
pewnie masz zdrowy silnik........ tylko jakiś popierdułka robił pomiar
Awatar użytkownika
miro-t
Posty: 203
Rejestracja: 3 sie 2013, o 17:08
Samochód: Superb II Kombi
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Aktualnie: 210/440

Re: Chiptuning

Post autor: miro-t »

Dokładnej temperatury ci nie podam, ale nie było to ogrzewane pomieszczenie, było tam zimno.
Awatar użytkownika
mig
Posty: 989
Rejestracja: 5 sty 2014, o 21:39
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Aktualnie: 228KM 339Nm
Imię: Mariusz
Lokalizacja: warszawa

Re: Chiptuning

Post autor: mig »

Powiem ci to nie chce mi się wierzyć w ten wykres. Taką mocy i moment to przy 25 C powinieneś mieć. Sprawdź tylko na innej hamowni czy moc się pokrywa. Bo czuje że możesz się zdziwić.
tfu żadne tam kombi :D
Awatar użytkownika
miro-t
Posty: 203
Rejestracja: 3 sie 2013, o 17:08
Samochód: Superb II Kombi
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Aktualnie: 210/440

Re: Chiptuning

Post autor: miro-t »

Znaczy sugerujesz, żeby zostawić boxa i pojechać go sprawdzić na inną hamownie?
Czy serię pojechać sprawdzić.
jarkow
Posty: 469
Rejestracja: 3 maja 2013, o 20:51
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Imię: Jarek
Lokalizacja: Ostrowiec Św

Re: Chiptuning

Post autor: jarkow »

Na wykresie miro-t silnik przy 1600 obr/min ma ok. 45KM, czyli w zakresie 1400 - 2000 obr. byłby strasznie mułowaty, czy masz takie odczucie? Auto nie zbiera się w ogóle do 2000?
Awatar użytkownika
mig
Posty: 989
Rejestracja: 5 sty 2014, o 21:39
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Aktualnie: 228KM 339Nm
Imię: Mariusz
Lokalizacja: warszawa

Re: Chiptuning

Post autor: mig »

Bez różnicy czy z czy bez. Jak wyjdzie większa różnica niż 10 KM to znaczy że dali plamę. A po 2, nie widziałem silnika tdi gdzie po chipie mniej niż 20 KM przyrosło( stare silniki 1,9 tdi 90KM). A po 3 większy przyrost mocy to po wymianie filtra powietrza na sportowy i usunięciu dpf byś miał niż tym boxie.
tfu żadne tam kombi :D
Awatar użytkownika
AaaA
Posty: 245
Rejestracja: 3 maja 2013, o 10:14
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 204KM/435Nm
Lokalizacja: Mladá Boleslav

Re: Chiptuning

Post autor: AaaA »

Obrazek
Awatar użytkownika
grzesiu26
Posty: 2705
Rejestracja: 30 sty 2011, o 19:15
Samochód: Superb II Kombi 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Szczecin

Re: Chiptuning

Post autor: grzesiu26 »

Pozwoliłem sobie.... :-)

Obrazek
Awatar użytkownika
mig
Posty: 989
Rejestracja: 5 sty 2014, o 21:39
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Aktualnie: 228KM 339Nm
Imię: Mariusz
Lokalizacja: warszawa

Re: Chiptuning

Post autor: mig »

Piękna seria, Program delikatnie zrobiony bez wodotrysków :D Tylko szkoda że nie ma temperatury otoczenia, bo wtedy dopiero widać różnice między kilkoma wykresami.
tfu żadne tam kombi :D
bezduszny

Re: Chiptuning

Post autor: bezduszny »

temperatura otoczenia matematycznie jest istotna..
ale realnie nie aż tak
gdyż ponieważ albowiem... są nadmuchy na hamowniach i sama ich wydajność/ustawienie ma znaczenie
do tego dochodzi stan zabrudzenia IC
no i jeszcze kilka innych czynników........ dlatego ważne jest doświadczenie w hamowaniu aut przez osobę obsługującą
Awatar użytkownika
gachul
Posty: 3888
Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: CS rullez :P
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Limanowa/Łódź
Kontakt:

Re: Chiptuning

Post autor: gachul »

mig pisze:Piękna seria, Program delikatnie zrobiony bez wodotrysków :D Tylko szkoda że nie ma temperatury otoczenia, bo wtedy dopiero widać różnice między kilkoma wykresami.
kolega ma RedBoxa z V-techu montowanego w KRK
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
Awatar użytkownika
mig
Posty: 989
Rejestracja: 5 sty 2014, o 21:39
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Aktualnie: 228KM 339Nm
Imię: Mariusz
Lokalizacja: warszawa

Re: Chiptuning

Post autor: mig »

mi 9 KM różnicy pokazywało między latem 28 C a zimą 4 C. Nie wiem dla czego skoro temperatura jest nie istotna :lol: Jak założyłem duży icek z przodu to samochód w lato dostał 30Nm więcej. Większość osób czyści icka przed chipem, takie są zalecenia tunera przy starszych autach. Mój seryjny był tak zapchany że wyglądał jak czarna kartka papieru :oops:
tfu żadne tam kombi :D
bezduszny

Re: Chiptuning

Post autor: bezduszny »

nie wiem po jaką cholerę się tak onanizujesz wynikami z hamowni... :roll:

hamownia ma potwierdzić właściwość/poprawność dokonanych modyfikacji ... i to robi
jak chcesz prawdziwe pomiary mocy i momentu, to zrób to na hamowni silnikowej


a 9 KM to jest nic
różnica może wynikać z wielu czynników.. i niekoniecznie tylko temperatury
Awatar użytkownika
mig
Posty: 989
Rejestracja: 5 sty 2014, o 21:39
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Aktualnie: 228KM 339Nm
Imię: Mariusz
Lokalizacja: warszawa

Re: Chiptuning

Post autor: mig »

Pomiary robione w MR-MOTORS. Onanizować się wynikami? ambitnie to zabrzmiało chyba ci czegoś brakuje :lol:
tfu żadne tam kombi :D
ODPOWIEDZ