Chiptuning
- mig
- Posty: 989
- Rejestracja: 5 sty 2014, o 21:39
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 228KM 339Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: warszawa
Re: Chiptuning
Tak przemyślałem wszytko co napisałeś i jest jeszcze jedno pytanie mnie nurtuje , jaka była temperatura pomieszczenia gdzie robiony był soft ?
tfu żadne tam kombi
Re: Chiptuning
widać, że hamowanie do dupy
pewnie masz zdrowy silnik........ tylko jakiś popierdułka robił pomiar
pewnie masz zdrowy silnik........ tylko jakiś popierdułka robił pomiar
- miro-t
- Posty: 203
- Rejestracja: 3 sie 2013, o 17:08
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 210/440
Re: Chiptuning
Dokładnej temperatury ci nie podam, ale nie było to ogrzewane pomieszczenie, było tam zimno.
- mig
- Posty: 989
- Rejestracja: 5 sty 2014, o 21:39
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 228KM 339Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: warszawa
Re: Chiptuning
Powiem ci to nie chce mi się wierzyć w ten wykres. Taką mocy i moment to przy 25 C powinieneś mieć. Sprawdź tylko na innej hamowni czy moc się pokrywa. Bo czuje że możesz się zdziwić.
tfu żadne tam kombi
- miro-t
- Posty: 203
- Rejestracja: 3 sie 2013, o 17:08
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 210/440
Re: Chiptuning
Znaczy sugerujesz, żeby zostawić boxa i pojechać go sprawdzić na inną hamownie?
Czy serię pojechać sprawdzić.
Czy serię pojechać sprawdzić.
-
- Posty: 469
- Rejestracja: 3 maja 2013, o 20:51
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Ostrowiec Św
Re: Chiptuning
Na wykresie miro-t silnik przy 1600 obr/min ma ok. 45KM, czyli w zakresie 1400 - 2000 obr. byłby strasznie mułowaty, czy masz takie odczucie? Auto nie zbiera się w ogóle do 2000?
- mig
- Posty: 989
- Rejestracja: 5 sty 2014, o 21:39
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 228KM 339Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: warszawa
Re: Chiptuning
Bez różnicy czy z czy bez. Jak wyjdzie większa różnica niż 10 KM to znaczy że dali plamę. A po 2, nie widziałem silnika tdi gdzie po chipie mniej niż 20 KM przyrosło( stare silniki 1,9 tdi 90KM). A po 3 większy przyrost mocy to po wymianie filtra powietrza na sportowy i usunięciu dpf byś miał niż tym boxie.
tfu żadne tam kombi
- grzesiu26
- Posty: 2705
- Rejestracja: 30 sty 2011, o 19:15
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Chiptuning
Pozwoliłem sobie....AaaA pisze:To mój wykres: http://imagizer.imageshack.us/v2/800x60 ... 4/vhn3.jpg
- mig
- Posty: 989
- Rejestracja: 5 sty 2014, o 21:39
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 228KM 339Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: warszawa
Re: Chiptuning
Piękna seria, Program delikatnie zrobiony bez wodotrysków Tylko szkoda że nie ma temperatury otoczenia, bo wtedy dopiero widać różnice między kilkoma wykresami.
tfu żadne tam kombi
Re: Chiptuning
temperatura otoczenia matematycznie jest istotna..
ale realnie nie aż tak
gdyż ponieważ albowiem... są nadmuchy na hamowniach i sama ich wydajność/ustawienie ma znaczenie
do tego dochodzi stan zabrudzenia IC
no i jeszcze kilka innych czynników........ dlatego ważne jest doświadczenie w hamowaniu aut przez osobę obsługującą
ale realnie nie aż tak
gdyż ponieważ albowiem... są nadmuchy na hamowniach i sama ich wydajność/ustawienie ma znaczenie
do tego dochodzi stan zabrudzenia IC
no i jeszcze kilka innych czynników........ dlatego ważne jest doświadczenie w hamowaniu aut przez osobę obsługującą
- gachul
- Posty: 3888
- Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: CS rullez :P
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Limanowa/Łódź
- Kontakt:
Re: Chiptuning
kolega ma RedBoxa z V-techu montowanego w KRKmig pisze:Piękna seria, Program delikatnie zrobiony bez wodotrysków Tylko szkoda że nie ma temperatury otoczenia, bo wtedy dopiero widać różnice między kilkoma wykresami.
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
- mig
- Posty: 989
- Rejestracja: 5 sty 2014, o 21:39
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 228KM 339Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: warszawa
Re: Chiptuning
mi 9 KM różnicy pokazywało między latem 28 C a zimą 4 C. Nie wiem dla czego skoro temperatura jest nie istotna Jak założyłem duży icek z przodu to samochód w lato dostał 30Nm więcej. Większość osób czyści icka przed chipem, takie są zalecenia tunera przy starszych autach. Mój seryjny był tak zapchany że wyglądał jak czarna kartka papieru
tfu żadne tam kombi
Re: Chiptuning
nie wiem po jaką cholerę się tak onanizujesz wynikami z hamowni...
hamownia ma potwierdzić właściwość/poprawność dokonanych modyfikacji ... i to robi
jak chcesz prawdziwe pomiary mocy i momentu, to zrób to na hamowni silnikowej
a 9 KM to jest nic
różnica może wynikać z wielu czynników.. i niekoniecznie tylko temperatury
hamownia ma potwierdzić właściwość/poprawność dokonanych modyfikacji ... i to robi
jak chcesz prawdziwe pomiary mocy i momentu, to zrób to na hamowni silnikowej
a 9 KM to jest nic
różnica może wynikać z wielu czynników.. i niekoniecznie tylko temperatury
- mig
- Posty: 989
- Rejestracja: 5 sty 2014, o 21:39
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 228KM 339Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: warszawa
Re: Chiptuning
Pomiary robione w MR-MOTORS. Onanizować się wynikami? ambitnie to zabrzmiało chyba ci czegoś brakuje
tfu żadne tam kombi