Chiptuning
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Chiptuning
Jakie koszty?
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 1707
- Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: seria 188KM/270Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: Chiptuning
Seria słaba, lecz moment po chipie wyszedł nieprawdopodobnie wysoki.
W dyno nie dają oryginalnych wykresów z Maha?
W dyno nie dają oryginalnych wykresów z Maha?
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
Re: Chiptuning
Jak słaba?
Ty masz gift, on ma jeszcze większy, mam na myśli moment.
30 nm ponad standard to mało?
to te 50 po chipie to już w ogóle śmiech na sali
Ty masz gift, on ma jeszcze większy, mam na myśli moment.
30 nm ponad standard to mało?
to te 50 po chipie to już w ogóle śmiech na sali
- Pietia
- Posty: 254
- Rejestracja: 26 sie 2010, o 09:32
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 211KM 333Nm
- Lokalizacja: Puławy
Re: Chiptuning
Seria 160KM a zmierzyli prawie 182KM.
Moment seria 250Nm a miałem 280Nm (jak 2.0TSI). Co tu jest słabe?
50Nm po czipie to śmiech na sali - nie kumam.
Moment seria 250Nm a miałem 280Nm (jak 2.0TSI). Co tu jest słabe?
50Nm po czipie to śmiech na sali - nie kumam.
Re: Chiptuning
Pietia... ja ironizuję
bo skoro 30 nm ponad serię to "słabo" a 50 nm po chipie to wysoki wynik to nie kumam
bo skoro 30 nm ponad serię to "słabo" a 50 nm po chipie to wysoki wynik to nie kumam
- Pietia
- Posty: 254
- Rejestracja: 26 sie 2010, o 09:32
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 211KM 333Nm
- Lokalizacja: Puławy
Re: Chiptuning
OK, już myślalem, że naprawdę jest słabo.
Jest super i naprawdę jestem na razie bardzo zadowolony.
Jest super i naprawdę jestem na razie bardzo zadowolony.
Re: Chiptuning
Sebstian chyba się nie wyspał - gifty Pietia miał bardzo duże. Moment nawet wyższy od TwojegoSebastian_M26 pisze:Seria słaba, lecz moment po chipie wyszedł nieprawdopodobnie wysoki.
W dyno nie dają oryginalnych wykresów z Maha?
Ale nie ma co się pałować pod wyniki maksymalne, którymi się nie jeździ. Ciekawsze jest to, że mamy zupełnie inne charakterystyki, a ten sam silnik
-
- Posty: 1707
- Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: seria 188KM/270Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: Chiptuning
To chyba pierwszy 1.8 seryjny z 33x Nm. Nie licząc silników z Audi i valve-costam.
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
- Pietia
- Posty: 254
- Rejestracja: 26 sie 2010, o 09:32
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 211KM 333Nm
- Lokalizacja: Puławy
Re: Chiptuning
Zaznaczyłem w Dynosofcie, że ma być rozsądnie, to było dla mnie ważne.
Poza tym dowiedziałem się, że SII 4x4 ma mocniejsze sprzęgło i do 350Nm jest bezpiecznie. Dużo też zależy od stylu jazdy, ja jeżdżę dynamicznie ale bez piłowania silnika.
Poza tym dowiedziałem się, że SII 4x4 ma mocniejsze sprzęgło i do 350Nm jest bezpiecznie. Dużo też zależy od stylu jazdy, ja jeżdżę dynamicznie ale bez piłowania silnika.
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 28 mar 2013, o 13:30
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: BMW F25
- Lokalizacja: Tarnogórskie Szosy OCP
- miro-t
- Posty: 203
- Rejestracja: 3 sie 2013, o 17:08
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 210/440
Re: Chiptuning
No mnie tez szkoda.
Bo dziś byłem na poprawkach, jakbym o tym wiedział wczoraj wieczorem, to bym zrezygnował z ich usług, a tak jestem w nowej czarnej doopie. Wieczorem wrzucę wykres to się wypowiecie.
Czy Wam w 2.0 CBBB wibruje silnik przy 1200-1500 obr. ??
Bo dziś byłem na poprawkach, jakbym o tym wiedział wczoraj wieczorem, to bym zrezygnował z ich usług, a tak jestem w nowej czarnej doopie. Wieczorem wrzucę wykres to się wypowiecie.
Czy Wam w 2.0 CBBB wibruje silnik przy 1200-1500 obr. ??
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Chiptuning
Nic nie ma prawa Ci wibrowac. Pewnie dwumase zatluczesz bardzo szybko.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 22 gru 2011, o 12:42
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Poznań
Re: Chiptuning
Pewnie Koledzy mają rację, ale zasieję ziarno wątpliwości.
Swojego superba chipowałem u Goodhopa z dość niedużym przebiegiem, po jakimś czasie pojawiły się drgania i kopcenie na czarno. Okazało się, że seria wzmocniła się ze 170 na 178 i trzeba było wyregulować ustawienia. Wszystko wróciło do normy, ale po pewnym czasie pojawiły się znacznie drgania na biegach 5 i 6 przy obrotach 2,5 do 3 tysięcy potem ustawały. "Oszukiwałem" podciągając na 4 biegu powyżej 3tysięcy i dopiero zmieniałem na wyższy. Kląłem pod nosem i zbierałem się do kolejnej wizyty u tunera.
I teraz ziarno wątpliwości.
Zanim wybrałem się do Goodhopa przyszła pora na zmianę opon na zimowe. Drgania zniknęły od ręki. Została tylko piękna praca silnika i cieszenie się chipem.
Swojego superba chipowałem u Goodhopa z dość niedużym przebiegiem, po jakimś czasie pojawiły się drgania i kopcenie na czarno. Okazało się, że seria wzmocniła się ze 170 na 178 i trzeba było wyregulować ustawienia. Wszystko wróciło do normy, ale po pewnym czasie pojawiły się znacznie drgania na biegach 5 i 6 przy obrotach 2,5 do 3 tysięcy potem ustawały. "Oszukiwałem" podciągając na 4 biegu powyżej 3tysięcy i dopiero zmieniałem na wyższy. Kląłem pod nosem i zbierałem się do kolejnej wizyty u tunera.
I teraz ziarno wątpliwości.
Zanim wybrałem się do Goodhopa przyszła pora na zmianę opon na zimowe. Drgania zniknęły od ręki. Została tylko piękna praca silnika i cieszenie się chipem.