S2 Car audio
- Krzysiek
- Posty: 496
- Rejestracja: 8 maja 2010, o 12:10
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 199,8 KM i 407,1 Nm
- Imię: jak w nicku
- Lokalizacja: Warszawa w tygodniu, weekendy Olsztyn
- Kontakt:
Re: S2 Car audio
No przecież napisał kolega że za 6k PLN
http://www.slo.com.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 20 wrz 2010, o 17:14
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: S2 Car audio
Co masz na myśli, jakieś konkrety?Misiektt pisze:No jakoś to ci tam zrobili ale bez rewelacji pytanie faktycznie jeszcze za ile
-
- Zasłużony
- Posty: 396
- Rejestracja: 18 lut 2010, o 22:43
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: S2 Car audio
Misiek, a czemu bez rewelacji? Co byś w tej cenie zrobił inaczej? Powoli też dorastam do tej decyzji i wszelkie wskazówki mile widziane
S3 L&K
- AdamK
- Posty: 247
- Rejestracja: 29 sty 2011, o 09:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 216KM/314Nm
- Imię: Adam
- Lokalizacja: TarnoVWskie Góry
Re: S2 Car audio
Bardzo fajnie. Mogli Ci jeszcze pomyśleć o jakiejś osłonie subwufera, bo strach pomyśleć, jak uderzy w niego jakaś coca cola lub podobny badziew.
SII Elegance 1.8TSI czarny
New Beetle 1.9 TDI 125KM CHIP
New Beetle 1.9 TDI 125KM CHIP
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 4 cze 2010, o 13:48
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Artur
- Lokalizacja: WND
- Kontakt:
Re: S2 Car audio
Dobry pomysł z umieszczeniem suba, choć ja chyba zdecyduje się na skrzynię, którą w każdej chwili można wyjąć.
Też myślę, o podłączeniu wzmaka, tylko trochę przeraża mnie położenie okablowania, zwłaszcza prądowego.
Wierchu,a nie chciałeś umieścić pieca w drugim schowku? trochę to ogranicza funkcjonalność, już np. maty gumowej nie położysz.
A może wiesz gdzie dokładnie upychali kable prądowe?
Też myślę, o podłączeniu wzmaka, tylko trochę przeraża mnie położenie okablowania, zwłaszcza prądowego.
Wierchu,a nie chciałeś umieścić pieca w drugim schowku? trochę to ogranicza funkcjonalność, już np. maty gumowej nie położysz.
A może wiesz gdzie dokładnie upychali kable prądowe?
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 20 wrz 2010, o 17:14
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: S2 Car audio
Osłona będzie, może jeszcze w tym tygodniu (nie mieli akurat od tego modelu na stanie)AdamK pisze:Bardzo fajnie. Mogli Ci jeszcze pomyśleć o jakiejś osłonie subwufera, bo strach pomyśleć, jak uderzy w niego jakaś coca cola lub podobny badziew.
Zupełnie niepotrzebnie. Kabel prądowy idzie od aku do kabiny przez otwór technologiczny z uszczelką gumową dla innych przewodów fabrycznych więc nie ma problemu. Później prądowy idzie w progu pod plastikami aż do bagażnika. To samo z sygnałowymi tyle, że idą po drugiej stronie auta.Arci9 pisze:Też myślę, o podłączeniu wzmaka, tylko trochę przeraża mnie położenie okablowania, zwłaszcza prądowego.
Położę, położę Mam podwójną podłogę i wzmak jest umieszczony pomiędzy jedną a drugą (zdjęcie wykonane bez górnej podłogi)Arci9 pisze:Wierchu,a nie chciałeś umieścić pieca w drugim schowku? trochę to ogranicza funkcjonalność, już np. maty gumowej nie położysz.
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 4 cze 2010, o 13:48
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Artur
- Lokalizacja: WND
- Kontakt:
Re: S2 Car audio
Tak, to wiem, kładłem sobie w kilku autach kable, bardziej jeszcze nie wiem ile trzeba deski rozkręcić, aby dostać się do tego otworu?Wierchu pisze:Zupełnie niepotrzebnie. Kabel prądowy idzie od aku do kabiny przez otwór technologiczny z uszczelką gumową dla innych przewodów fabrycznych więc nie ma problemu. Później prądowy idzie w progu pod plastikami aż do bagażnika. To samo z sygnałowymi tyle, że idą po drugiej stronie auta.
U mnie nie będzie sygnałowych tylko podwójne głośnikowe (od radia do wzmaka i od wzmaka do zwrotki w drzwiach).
no to zmienia postać rzeczyWierchu pisze:Położę, położę Mam podwójną podłogę i wzmak jest umieszczony pomiędzy jedną a drugą (zdjęcie wykonane bez górnej podłogi)
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 20 wrz 2010, o 17:14
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: S2 Car audio
No tutaj to Ci nie pomogę. Zobacze pod maske może przy aku wylookam gdzie jest ten otwórArci9 pisze:...bardziej jeszcze nie wiem ile trzeba deski rozkręcić, aby dostać się do tego otworu?
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 4 cze 2010, o 13:48
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Artur
- Lokalizacja: WND
- Kontakt:
Re: S2 Car audio
spójrz proszęWierchu pisze:No tutaj to Ci nie pomogę. Zobacze pod maske może przy aku wylookam gdzie jest ten otwórArci9 pisze:...bardziej jeszcze nie wiem ile trzeba deski rozkręcić, aby dostać się do tego otworu?
choć miałem nadzieję, że naocznie śledziłeś postępy prac. A w jakiej firmie robiłeś modyfikacje?
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 20 wrz 2010, o 17:14
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: S2 Car audio
Niestety nie. Odstawiłem auto do Krzyśka z Dobrego warsztatu (ul.Chłodna 35/37) na 3 dni i zaglądałem tylko od czasu do czasu.Arci9 pisze: choć miałem nadzieję, że naocznie śledziłeś postępy prac. A w jakiej firmie robiłeś modyfikacje?
- Misiektt
- Posty: 1213
- Rejestracja: 11 gru 2010, o 21:28
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: 296KM / 377NM
- Imię: Marcin
Re: S2 Car audio
Powiedzmy sobie tak, jak ja pisałem nie było jeszcze ceny w poście, jeśli ze sprzętem to cena jeszcze jest współmierna do jakości.
A czemu w miarę ?
Mata na drzwiach jest bez sensu położona, na blasze jest jeden wielki płat maty który ma nie wiem czemu służyć ale pierdzeniu w drzwiach nie przeszkodzi. Bo głośnik rezonuje na tylnej blasze która jest za nim
Ktoś na szybko chciał zarobić wziął kawał maty wyciął pod drzwi i je na nie przykleił. Tak ogólnie się nie robi no ale nie wiem ile masz mocy na głośnikach w drzwiach,
Podejrzewam, że niewiele to może nie będzie pierdzieć
Skoro ktoś już na blachę ten piękny płat wygłuszenia walnął to czemu ma służyć ten płat na tapicerce. Zaraz usłyszę że tak się robi i taka jest technologia i w ogóle ok
Masz pięknie wygłuszony bagażnik właściwie jedyny element który nie drga w aucie - to było twoje życzenie ? Wygłuszanie tej blachy miało sens tam gdzie koło jak zacząłem walić pod 150 db bo zaczynała dopiero w tedy delikatnie rezonować - bez sens totalny masz głośni z którego uciągniesz ze 120-130 db bardziej martwił bym się wszystkimi schowkami i innymi elementami tapicerki a nie grubą jak kupa blachą w podłodze Po drugie masz wygłuszone nadkole po stronie głośnika i po przeciwnej ? Jeśli nie to jak będziesz słuchał głośno muzyki na zewnątrz będzie pierdzieć nadkole i po blasze gdzieś też się rozejdzie pierdzenie. Kolejna sprawa wygłuszyli ci bagażnik bo bankowo pierdzieć będzie plastik osłonowy na bagażniku, może jeszcze nie teraz ale zaraz. Pierdzą w tych autach plasticzki kabelki miejsca połączeń plastików np. roleta bagażnika w combi
Masz 4 mm maty na wszystkich drzwiach daj Bóg żebyś aż tyle potrzebował z wyjścia radiowego 4x40 Watt.
Załadowaną masz Dynamate i dobrze bo w końcu najdroższa pod 4x40Watt
Panowie na boga uspokójcie się !! Po pierwsze załadować sprzęt odpalić a potem dopiero wygłuszać posłuchać auta, wyczuć gdzie jest co nie tak robić wszystko z rozwagą.
To takie moje skromne zdanie na ten temat.
A jeśli pytacie co ja bym zrobił to pierwsze co bym zrobił to załadował subwoofer do bagażnika i z nim z tydzień pojeździł a potem zobaczył co mi przeszkadza, a nie od razu wszystko ładował matą.
Potem bym wygłuszył porządnie drzwi zwracając szczególną uwagę na wszelkie miejsca styków blach i tapicerek bo o one potrafią broić, założyłbym 2mm na blachę wew. i 1 mm na blachę zew i tapicerkę sobie podarował zagrałbym na tym i sprawdził co dalej pierdzi drga, nie wydaje mi się że przy tak słabym wyjściu i 200Wattowych głośnikach coś jeszcze było konieczne.
Potem skupiłbym się na bagażniku bo tam od basu najwięcej będzie pierdzieć
Wygłuszyłbym najpierw tablice rejestracyjną bo te zawsze napieprzają jak szalone a potem szukał co dalej. Na milion % nie ruszałbym spodu bagażnika, on nic nie zrobi zwłaszcza że macie na nim kawał deski z filcem cały czas co samo w sobie już dużo daje. Zagrałbym na takim zestawie i potem ew. szukał jeszcze jakiś problemów
Musicie się na starcie zdecydować czy chcecie bas do muzyki czy muzykę z basem
A czemu w miarę ?
Mata na drzwiach jest bez sensu położona, na blasze jest jeden wielki płat maty który ma nie wiem czemu służyć ale pierdzeniu w drzwiach nie przeszkodzi. Bo głośnik rezonuje na tylnej blasze która jest za nim
Ktoś na szybko chciał zarobić wziął kawał maty wyciął pod drzwi i je na nie przykleił. Tak ogólnie się nie robi no ale nie wiem ile masz mocy na głośnikach w drzwiach,
Podejrzewam, że niewiele to może nie będzie pierdzieć
Skoro ktoś już na blachę ten piękny płat wygłuszenia walnął to czemu ma służyć ten płat na tapicerce. Zaraz usłyszę że tak się robi i taka jest technologia i w ogóle ok
Masz pięknie wygłuszony bagażnik właściwie jedyny element który nie drga w aucie - to było twoje życzenie ? Wygłuszanie tej blachy miało sens tam gdzie koło jak zacząłem walić pod 150 db bo zaczynała dopiero w tedy delikatnie rezonować - bez sens totalny masz głośni z którego uciągniesz ze 120-130 db bardziej martwił bym się wszystkimi schowkami i innymi elementami tapicerki a nie grubą jak kupa blachą w podłodze Po drugie masz wygłuszone nadkole po stronie głośnika i po przeciwnej ? Jeśli nie to jak będziesz słuchał głośno muzyki na zewnątrz będzie pierdzieć nadkole i po blasze gdzieś też się rozejdzie pierdzenie. Kolejna sprawa wygłuszyli ci bagażnik bo bankowo pierdzieć będzie plastik osłonowy na bagażniku, może jeszcze nie teraz ale zaraz. Pierdzą w tych autach plasticzki kabelki miejsca połączeń plastików np. roleta bagażnika w combi
Masz 4 mm maty na wszystkich drzwiach daj Bóg żebyś aż tyle potrzebował z wyjścia radiowego 4x40 Watt.
Załadowaną masz Dynamate i dobrze bo w końcu najdroższa pod 4x40Watt
Panowie na boga uspokójcie się !! Po pierwsze załadować sprzęt odpalić a potem dopiero wygłuszać posłuchać auta, wyczuć gdzie jest co nie tak robić wszystko z rozwagą.
To takie moje skromne zdanie na ten temat.
A jeśli pytacie co ja bym zrobił to pierwsze co bym zrobił to załadował subwoofer do bagażnika i z nim z tydzień pojeździł a potem zobaczył co mi przeszkadza, a nie od razu wszystko ładował matą.
Potem bym wygłuszył porządnie drzwi zwracając szczególną uwagę na wszelkie miejsca styków blach i tapicerek bo o one potrafią broić, założyłbym 2mm na blachę wew. i 1 mm na blachę zew i tapicerkę sobie podarował zagrałbym na tym i sprawdził co dalej pierdzi drga, nie wydaje mi się że przy tak słabym wyjściu i 200Wattowych głośnikach coś jeszcze było konieczne.
Potem skupiłbym się na bagażniku bo tam od basu najwięcej będzie pierdzieć
Wygłuszyłbym najpierw tablice rejestracyjną bo te zawsze napieprzają jak szalone a potem szukał co dalej. Na milion % nie ruszałbym spodu bagażnika, on nic nie zrobi zwłaszcza że macie na nim kawał deski z filcem cały czas co samo w sobie już dużo daje. Zagrałbym na takim zestawie i potem ew. szukał jeszcze jakiś problemów
Musicie się na starcie zdecydować czy chcecie bas do muzyki czy muzykę z basem
- mkotek
- Posty: 127
- Rejestracja: 3 sie 2010, o 21:07
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Michał 'Kotek'
- Lokalizacja: Łomianki
- Kontakt:
Re: S2 Car audio
Hmmm, brawo Misiek Ja się nie wypowiadam, bo mi słoń na ucho nadepnął i na razie tylko głośnik w drzwiach pasażera mi rezonuje doprowadzając mnie do szału, ale wygłuszanie matą na takiej powierzchni wydało mi się dziwne, zwłaszcza w bagażniku.
/Kotek
Superb Combi 2.0 TSI - odebrana (wrzesień 2010); Sedan - odebrany (23 grudnia 2010)
Superb Combi 2.0 TSI - odebrana (wrzesień 2010); Sedan - odebrany (23 grudnia 2010)
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 4 cze 2010, o 13:48
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Artur
- Lokalizacja: WND
- Kontakt:
Re: S2 Car audio
na tylnej blasze tez by sie przydał to fakt, lecz na blasze na której bezpośrednio jest przykręcony głośnik, IMO musi byc, bo wszelkie dźwięki powoduja mikro drgania, które przenosza się na kable, śrubki zamki, i jeśli od razu ich nie słychac to zapewne będzieMata na drzwiach jest bez sensu położona, na blasze jest jeden wielki płat maty który ma nie wiem czemu służyć ale pierdzeniu w drzwiach nie przeszkodzi. Bo głośnik rezonuje na tylnej blasze która jest za nim
głośnik nie jest wyciągnięty poza tapicerkę i gra w nią, stąd wygłuszenie tapicerkiSkoro ktoś już na blachę ten piękny płat wygłuszenia walnął to czemu ma służyć ten płat na tapicerce. Zaraz usłyszę że tak się robi i taka jest technologia i w ogóle ok
ma piec, chyba też napędza głośniki z przodu...?Masz 4 mm maty na wszystkich drzwiach daj Bóg żebyś aż tyle potrzebował z wyjścia radiowego 4x40 Watt.
Załadowaną masz Dynamate i dobrze bo w końcu najdroższa pod 4x40Watt
taa, i czekać co powoli będzie drgac i systematycznie wygłuszać?można by tak w nieskończonośćPanowie na boga uspokójcie się !! Po pierwsze załadować sprzęt odpalić a potem dopiero wygłuszać posłuchać auta, wyczuć gdzie jest co nie tak robić wszystko z rozwagą.
Przecież dobrej jakości maty, mają za zadanie nie tylko ograniczać wibracje, ale też tłumić nie pożądane dźwięki, a przy okazji
wyciszają auto.
Puszczając muzykę, która codziennie się słucha, nie zawsze da sie wyłapać nie pożądane drgania, vibracje itp.
Do takich testów dobrze było by uzyc, muzy testowej z poszczególnymi częstotliwościami zaczynając np. od 20hz, 30, 40 itp