Chiptuning
-
- Posty: 87
- Rejestracja: 11 sty 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Chiptuning
Aaaa, no to następną razą
Było: Citroen Xsara, Renault Laguna I oraz II, Ford S-Max
Jest: Renault Laguna III ("lalka") Privilege 2.0 dci i
Skoda Superb II FL ("kura" albo "Dudek"), 2.0 tdi, dsg, 4x4. Platinum z dodatkami
Jest: Renault Laguna III ("lalka") Privilege 2.0 dci i
Skoda Superb II FL ("kura" albo "Dudek"), 2.0 tdi, dsg, 4x4. Platinum z dodatkami
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 25 paź 2013, o 07:49
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.9TDI BXE (105KM)
- Imię: Arek
Re: Chiptuning
A wrażenia jak najbardziej pozytywne.
Jak widać Wojtek dopieszczal moment żeby był jak najbardziej płynny. Co ja będę dużo pisał, potwierdziło się wszytko co wcześniej dobrego na jego temat czytałem. Zdecydowanie można polecić potomnym
Jak widać Wojtek dopieszczal moment żeby był jak najbardziej płynny. Co ja będę dużo pisał, potwierdziło się wszytko co wcześniej dobrego na jego temat czytałem. Zdecydowanie można polecić potomnym
- Pietia
- Posty: 254
- Rejestracja: 26 sie 2010, o 09:32
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 211KM 333Nm
- Lokalizacja: Puławy
Re: Chiptuning
Na mnie też zrobił dobre wrażenie. Tylko nie dopuszczał mnie do niczego i nie mówił za dużo, ale to akurat jest zrozumiałe. Potem dałem sobie spokój z nagabywaniem i poszedłem do pobliskiej Galerii Silesia.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 25 paź 2013, o 07:49
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.9TDI BXE (105KM)
- Imię: Arek
Re: Chiptuning
A to znowu ja w miarę co chciałem wiedzieć to się dowiedziałem i na bieżąco atakowalem wyniki i dopytywalem co będziemy zmieniać
Ale fakt faktem, zapytał dokładnie jak robimy i widać było ze stara się jak najbardziej dojść do tego co było ustalone. Tym bardziej ze na wykresie widać ze w tych silnikach ten moment przez turbo ucieka w dół dosyć szybko i przy 2500 około robiła się dziura w momencie.
Ale fakt faktem, zapytał dokładnie jak robimy i widać było ze stara się jak najbardziej dojść do tego co było ustalone. Tym bardziej ze na wykresie widać ze w tych silnikach ten moment przez turbo ucieka w dół dosyć szybko i przy 2500 około robiła się dziura w momencie.
- szymi81
- Posty: 459
- Rejestracja: 8 cze 2011, o 21:21
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: seria
- Lokalizacja: Katowice
Re: Chiptuning
Ja też robiłem u Aligatora - po 2 latach jestem nadal bardzo zadowolonyPietia pisze:Na mnie też zrobił dobre wrażenie. Tylko nie dopuszczał mnie do niczego i nie mówił za dużo, ale to akurat jest zrozumiałe. Potem dałem sobie spokój z nagabywaniem i poszedłem do pobliskiej Galerii Silesia.
u mnie chyba za 3 razem udało się kreski według założeń ustawić, więc nie chodzi o czas, ale o efekt.
- spyderx
- Posty: 21
- Rejestracja: 6 lis 2010, o 11:16
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 205,1 KM / 429,6 Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: Chiptuning
Potwierdzam zdanie kolegów, że Wojtek (Aligator) z Dynosoftu to dobry tuner. Sam u niego już zmodowałem 2 furki i zawsze była to usługa na wysokim poziomie. Tym razem postanowiłem tchnąć trochę życia do mojej kury,żeby przed sezonem wiosennym mieć więcej przyjemności z jazdy. Wojtek jak zwykle stanął na wysokości zadania i zrobił dobrą robotę. Z jakim efektem możecie ocenić sami. Foto poniżej:
- spyderx
- Posty: 21
- Rejestracja: 6 lis 2010, o 11:16
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 205,1 KM / 429,6 Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: Chiptuning
Sam się zdziwiłem, że tyle w serii miał. Wojtek mówił, że jest taka szansa, kiedyś podobno miał klienta ze 190 KM w serii.
- szymi81
- Posty: 459
- Rejestracja: 8 cze 2011, o 21:21
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: seria
- Lokalizacja: Katowice
Re: Chiptuning
Dla zainteresowanych wizytą w Dynosofcie podpowiem, że co jakiś czas jest akcja grupowego chipowania ogłaszana na różnych forach, sam skorzystałem z takiej właśnie akcji.
Re: Chiptuning
kurde, chyba sam ruszę dupę na hamownie by sprawdzić co tam drzemie pod maską
ale wynik ładny
obserwujesz temperaturę oleju ... czy jakieś zmiany są po programie ?
ale wynik ładny
obserwujesz temperaturę oleju ... czy jakieś zmiany są po programie ?
- spyderx
- Posty: 21
- Rejestracja: 6 lis 2010, o 11:16
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 205,1 KM / 429,6 Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: Chiptuning
Po pierwszych jazdach stwierdzam, że silnik pracuje z większa kulturą, równo i ciszej. Jeśli chodzi natomiast o zachowanie na drodze to czuć tego moda od samego początku. Najlepsze co mnie pasuje to teraz na wyższych biegach samochód ma kopa w większym zakresie obrotów. Naciśnięcie pedału przyspieszenia na 5 czy 6 wciska w fotel natychmiast nawet przy małej prędkości obrotowej. Szczerze polecam każdemu taką zmianę bo komfort jazdy i pracy silnika jest niepodważalny a KM i Nm nigdy nie jest za wiele. Co do spalania to na dzień dzisiejszy nie mogę odpowiedzieć gdyż na to potrzeba więcej czasu. Poza tym przy obecnych testach drogowych które przeprowadziłem chcąc nie chcąc spalanie do niskich pewnie nie należy.