Świst turbiny
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 14 maja 2013, o 17:53
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
Świst turbiny
Witam wszystkich, nie wiem jak powinny zachowywac sie turbinki w tych naszych nowych superbach, moze ktos ma podobnie, mam przeleciane jakies 13tys km, ostanio zauwazyłem ze turbinka na wolnych obrotach gwiżdże, nie odczułem jakiejsc straty mocy, autko przyspiesza jak nalezy, tyle ze ten świst jest słyszalny, ktos ma podobnie? dzieki pozdro 4all
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Świst turbiny
Normalnie turbo jest ledwo słyszalne. Trzeba alsolutnej ciszy, żeby je usłyszeć.
Na wolnych obrotach w ogóle nie słychać.
Na wolnych obrotach w ogóle nie słychać.
Re: Świst turbiny
Hmm... znajomy miał tak w O1, przy podobnym przebiegu. Auto do dziś jeździ na tym samym turbo, a ma chyba coś ok 250 kkm.
Może to nie analogia, ale może i po prostu Ci się wydaje.
Jak nie jesteś pewny podjedź do ASO i ich ciśnij.
Może to nie analogia, ale może i po prostu Ci się wydaje.
Jak nie jesteś pewny podjedź do ASO i ich ciśnij.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Świst turbiny
W tsi trochę gwizdała na początku a potem jej przeszło Wg mnie nie ma się co martwić na zapas.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 14 maja 2013, o 17:53
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
Re: Świst turbiny
Dzieki za odpowiedz, pytalem w aso i powiedzieli ze to normalna praca turbo, takze jezdzimy, dzieki pozdro4all
-
- Posty: 1109
- Rejestracja: 9 wrz 2013, o 22:28
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: Platinum
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Świst turbiny
Na wolnych obrotach praca turbo??? Praca turbo może być słyszalna od ok. 2000 obr. To wg mnie w ogóle nie turbo w obu przypadkach i dlatego to drugie turbo wytrzymało jeszcze 250 tys.