Witam,
Czy w waszych Superbach II też macie problem z chlapaniem na silnik przez szczelinę pod maską (nad światłami i pod chromem z logo). Otóż po jeździe zimą przy mokrej pogodzie za innymi samochodami zaobserwowałem, że cały silnik i przestrzeń za nim pokryte jsą solą. Po wnikliwej obserwacji zauważyłem, że pod maską brak jest uszczelki, a jedynie garb na końcu plastiku, który przystosowany jest do jej założenia (wyżłobienie i zatrzaski).
Czy ktoś zaobserwował podobny problem?
Pozdrawiam
MASA
Brudzenie się silnika
-
- Zasłużony
- Posty: 396
- Rejestracja: 18 lut 2010, o 22:43
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Brudzenie się silnika
Czyli jest następny punkt, w którym Skoda oszczędza na swoim flagowym modelu. W S1 jest uszczelka, ale na pocieszenie dodam, że przez grill i tak wpada tyle syfu, że po zimie silnik jest cały od soli.
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 9 lip 2010, o 13:02
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Lokalizacja: Moskwa
Re: Brudzenie się silnika
Witam,
Chodzi dokładnie o ten rant, który jest przystosowany do założenia uszczelki, ale jednak producent się na to nie zdecydował. Może pasuje tu uszczelka od SUPERBA 1?
W nowym Superbie sól przez grill trafia jedynie na chłodnicę, a na około są osłony, które jednak chronią przed nią silnik. Główny problem to szczelina pod maską.
pozdrawiam
MASA
Chodzi dokładnie o ten rant, który jest przystosowany do założenia uszczelki, ale jednak producent się na to nie zdecydował. Może pasuje tu uszczelka od SUPERBA 1?
W nowym Superbie sól przez grill trafia jedynie na chłodnicę, a na około są osłony, które jednak chronią przed nią silnik. Główny problem to szczelina pod maską.
pozdrawiam
MASA