Felgi już nie DOTZ a ruskie KUTE :)
Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
- JOY
- Posty: 160
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 22:41
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 150 KM
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: opolskie
- Kontakt:
Felgi już nie DOTZ a ruskie KUTE :)
Wymyśliłem sobie takowe do Superbika.
Zależy mi na jakości wykonania i wytrzymałości bo w każdym aucie mam dość drgawek.
Czy ktoś a już zbadany temat jakości tego modelu?
Zależy mi na jakości wykonania i wytrzymałości bo w każdym aucie mam dość drgawek.
Czy ktoś a już zbadany temat jakości tego modelu?
Ostatnio zmieniony 11 maja 2013, o 17:15 przez JOY, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 1707
- Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: seria 188KM/270Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: Felgi DOTZ Freeride peak 7x16 ET48
Kiedyś miałem Dezent, teraz na zimę mam AEZ i byłem i jestem z tych felg zadowolony.
Jak chcesz to brać na letnie opony to proponuje jednak 18 cali, w ostateczności 17.
Jak chcesz to brać na letnie opony to proponuje jednak 18 cali, w ostateczności 17.
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
-
- Posty: 538
- Rejestracja: 26 mar 2011, o 03:15
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: KOL
Re: Felgi DOTZ Freeride peak 7x16 ET48
jeśli masz dość drgawek to jedż do profesjonalnego zakładu oponiarskiego i dobrze je wyważ na profesjonalnej wyważarce.
Bo większość to badziewia które pokazują zero a jednak różnice są a z nich bicia na kierownicy.
Bo większość to badziewia które pokazują zero a jednak różnice są a z nich bicia na kierownicy.
fiat cinquecento , polonez caro , citroen xsara ,skoda octavia I , fiat seicento , citroen c8 , skoda octavia II , yamaha fz6 s fazer , ford transit , skoda superb II
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 4 cze 2010, o 13:48
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Artur
- Lokalizacja: WND
- Kontakt:
Re: Felgi DOTZ Freeride peak 7x16 ET48
JOY, doważ koła na aucie jeśli masz drgania, to na pewno pomoże
- JOY
- Posty: 160
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 22:41
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 150 KM
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: opolskie
- Kontakt:
Re: Felgi DOTZ Freeride peak 7x16 ET48
Panowie - ja już 20 razy wyważałem, mam kartę stałego klienta
5 rodzaji opon testowałem, 2 stalówki nowe dokupiłem i ostatnio jeszze jedną z używek zamieniałem.
Niestety jestem marudny i nawet minimalne niewyważenie wyczuwam.
Czas na nowe alu. Poza tym cały czas twierdzę że faszystowskie zawieszenie mi nie leży.
Ale wracając do tematu dziękuję i będę wdzięczny za opinie o TYCH felgach
5 rodzaji opon testowałem, 2 stalówki nowe dokupiłem i ostatnio jeszze jedną z używek zamieniałem.
Niestety jestem marudny i nawet minimalne niewyważenie wyczuwam.
Czas na nowe alu. Poza tym cały czas twierdzę że faszystowskie zawieszenie mi nie leży.
Ale wracając do tematu dziękuję i będę wdzięczny za opinie o TYCH felgach
Ostatnio zmieniony 11 maja 2013, o 17:19 przez JOY, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 538
- Rejestracja: 26 mar 2011, o 03:15
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: KOL
Re: Felgi DOTZ Freeride peak 7x16 ET48
a czy podczas wyważania przekręcali ci opony na feldze żeby jak maqjmniejsze ciężarki dawali.
a próbowałeś wyważania na dynamicznej wyważarce?
a próbowałeś wyważania na dynamicznej wyważarce?
fiat cinquecento , polonez caro , citroen xsara ,skoda octavia I , fiat seicento , citroen c8 , skoda octavia II , yamaha fz6 s fazer , ford transit , skoda superb II
- JOY
- Posty: 160
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 22:41
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 150 KM
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: opolskie
- Kontakt:
Re: Felgi DOTZ Freeride peak 7x16 ET48
No i mam nowe cudko
Dezent M - masywniejsza - podobnoż do VANów - powinna przetrwać nasze dziurska
Dezent M - masywniejsza - podobnoż do VANów - powinna przetrwać nasze dziurska
Re: Felgi DOTZ Freeride peak 7x16 ET48
Gratuluję:)
Wstaw jakieś fotki, będziemy wdzięczni:))
Wstaw jakieś fotki, będziemy wdzięczni:))
Szybkiego Powrotu Do Zdrowia ROBERT !
- JOY
- Posty: 160
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 22:41
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 150 KM
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: opolskie
- Kontakt:
-
- Posty: 1707
- Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: seria 188KM/270Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: Felgi DOTZ Freeride peak 7x16 ET48
Im większa waga koła tym mniejszy komfort, i wszystko zaczyna przenosić się do kabiny. A czy nie myślałeś o lekkich felgach OZ.
Ja żałuję, że nie zamówiłem 18 a zostałem przy 17. Ale ja omijam dziury.
Ja żałuję, że nie zamówiłem 18 a zostałem przy 17. Ale ja omijam dziury.
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
- JOY
- Posty: 160
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 22:41
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 150 KM
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: opolskie
- Kontakt:
Re: Felgi DOTZ Freeride peak 7x16 ET48
Ano właśnie, tylko że przy lekkich obawiam się o ich trwałość, no i błędne koło.
A z drganiami walczę całe życie, ech... skończy się że kupię kolejne 2 stalówki na tył
A z drganiami walczę całe życie, ech... skończy się że kupię kolejne 2 stalówki na tył
- JOY
- Posty: 160
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 22:41
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 150 KM
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: opolskie
- Kontakt:
Re: Felgi DOTZ Freeride peak 7x16 ET48
No i dodatkowy problem z tym że producenci nie podają wagi felgi nigdzie. Jedynie znalazłem OZ SUPERLEGGERA - 6,5 kg. Sprawdziłem też wagę stalówki: 9,0 kg.
Obawiam się że wybrane przezemnie modele będą cięższe od stalówek - a wtedy nie ma sensu wyrzucać pieniędzy.
Obawiam się że wybrane przezemnie modele będą cięższe od stalówek - a wtedy nie ma sensu wyrzucać pieniędzy.
-
- Posty: 1707
- Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: seria 188KM/270Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: Felgi DOTZ Freeride peak 7x16 ET48
Najbardziej wytrzymałe i najlżejsze są felgi ze stopu aluminiowego ale kute.
Na ale za taką rosyjską (najlepsze na świecie) trzeba liczyć 1-1,5tyś/szt. ale jest kilkukrotnie bardziej wytrzymała niż stalowa.
Zobacz wagi: http://www.felgikute.pl/felga_kuta/94" onclick="window.open(this.href);return false;
Do produkcji felg wykorzystuje się stop typu „AW”. Składa się on z aluminium oraz dodatków magnezu, miedzi, krzemu i manganu. Dodatki zapewniają oprócz dużej wytrzymałość również niespotykana plastyczność. Poza Rosja stop ten jest znany jako “lotnicze aluminium 6061” (aircraft grade Al 6061). Do wyczynu sportowego stosuje sie czasami stop Al 7075, jednak z racji ceny oraz trudności w obróbce stosowany jest rzadko.
Przy produkcji kutych felg wykorzystuje się hydrauliczne pionowe prasy pracujące z obciążeniem, 4000, 7000, 10000 oraz 30000 ton!!!
Kute felgi przy mocnym uderzeniu wyginają się – odlewane od razu pękają.
Na ale za taką rosyjską (najlepsze na świecie) trzeba liczyć 1-1,5tyś/szt. ale jest kilkukrotnie bardziej wytrzymała niż stalowa.
Zobacz wagi: http://www.felgikute.pl/felga_kuta/94" onclick="window.open(this.href);return false;
Do produkcji felg wykorzystuje się stop typu „AW”. Składa się on z aluminium oraz dodatków magnezu, miedzi, krzemu i manganu. Dodatki zapewniają oprócz dużej wytrzymałość również niespotykana plastyczność. Poza Rosja stop ten jest znany jako “lotnicze aluminium 6061” (aircraft grade Al 6061). Do wyczynu sportowego stosuje sie czasami stop Al 7075, jednak z racji ceny oraz trudności w obróbce stosowany jest rzadko.
Przy produkcji kutych felg wykorzystuje się hydrauliczne pionowe prasy pracujące z obciążeniem, 4000, 7000, 10000 oraz 30000 ton!!!
Kute felgi przy mocnym uderzeniu wyginają się – odlewane od razu pękają.
Ostatnio zmieniony 15 maja 2011, o 19:31 przez Sebastian_M26, łącznie zmieniany 1 raz.
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
-
- Posty: 346
- Rejestracja: 29 lip 2010, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Aktualnie: 267, 351
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
Re: Felgi DOTZ Freeride peak 7x16 ET48
JOY, przede wszystkim http://www.wheelweights.net" onclick="window.open(this.href);return false;
Taki DOTZ czy inny AEZ, nie mówiąc już w ogóle o śmiesznych chińczykach w Allegro co to niby produkowane są razem z BBS-em i OZ-em ma się nijak do lekkich i wytrzymałych felg wiodących producentów i nie bierze się z powietrza to, że komplet chińczyków, DOTZ-ów czy inny AEZ-ów kosztuje tyle co jedna felga OZ czy BBS. W aucie z dużym hamulcem na slicku taka chińska felga potrafi się pogiąć od dohamowania - ramiona zaczynają się zwijać
Przeklepałem Audi 3 sezony na Ultraleggerze 18", która waży tyle:
Na oponie 235/40 XL jakieś 80k km na naszych drogach bez najmniejszych problemów.
Taki DOTZ czy inny AEZ, nie mówiąc już w ogóle o śmiesznych chińczykach w Allegro co to niby produkowane są razem z BBS-em i OZ-em ma się nijak do lekkich i wytrzymałych felg wiodących producentów i nie bierze się z powietrza to, że komplet chińczyków, DOTZ-ów czy inny AEZ-ów kosztuje tyle co jedna felga OZ czy BBS. W aucie z dużym hamulcem na slicku taka chińska felga potrafi się pogiąć od dohamowania - ramiona zaczynają się zwijać
Przeklepałem Audi 3 sezony na Ultraleggerze 18", która waży tyle:
Na oponie 235/40 XL jakieś 80k km na naszych drogach bez najmniejszych problemów.