230V

re2rn
Posty: 145
Rejestracja: 8 kwie 2014, o 09:47
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Aktualnie: Seria: 183KM/271Nm
Imię: Lukasz
Lokalizacja: Anglia, NW

Re: 230V

Post autor: re2rn »

bezduszny pisze:jak fabryczny to spoko
producent wie co robi

ale jak ktoś ma drogi sprzęt (jakaś lustrzanka).. i ma go zepsuć bo zamiast wydać 150 pln na przetwornicę wydał tylko 50
to można sobie w brodę pluć

ciekawiej jest jak taka tania przetwornica rozładuje aku i nie można potem odpalić auta :D
I to jest powod, dla ktorego unikalbym przetwornicy jak ognia. Kiepska sinusoida moze wiecej zespuc niz zrobic dobrego. Lepiej szukac zasilaczy na 12V.
... AKA LMB ;)
bezduszny

Re: 230V

Post autor: bezduszny »

przetwornice są o wiele lepsze i stabilniejsze
sam używam takiej : http://www.voltpolska.pl/produkty/sinus ... 0600w.html

sprawdziła się wielokrotnie

ale nawet taka : http://www.voltpolska.pl/produkty/przet ... 00-w1.html
będzie lepszym rozwiązaniem
bezduszny

Re: 230V

Post autor: bezduszny »

mają też kable do klem aku i gniazda zapalniczki
Pietra
Posty: 134
Rejestracja: 13 wrz 2013, o 15:10
Samochód: Superb II DSG 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Radek
Lokalizacja: Warszawa

Re: 230V

Post autor: Pietra »

Ja mam przetwornicę 350W przeciążalną chwilowo do 700W (podobno) kupioną w MediaMarkt. Bardzo dobrze działa, podpinana pod zapalniczkę. Myślę teraz żeby ją w bagażniku na stałe zamontować, ukraść prąd z tylnego gniazdka a gniazdo 220V zamontować gdzieś elegancko w kabinie.
Z tym że to potrafi się dość mocno grzać - trzeba montować tam gdzie możliwa będzie wymiana ciepła.

Poprzednio miałem przetwornicę 110W - działała wiele lat, fajniutka, malutka - niestety nowe laptopy potrzebują duuuużo prądu - mój co najmniej 150W.

Najbardziej elegancko to by było podłączyć się pod aku bezpośrednio z oddzielnym bezpiecznikiem ale jak dla mnie temat przejścia przez przednią przegrodę jest nie do przejścia :)
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13606
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: 230V

Post autor: Enriquez »

heh, odwiń nieco dywanik w pobliżu sprzęgła - pod tą grubą wiązką zauważysz dwie piękne dziury na kable do komory silnika
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
bezduszny

Re: 230V

Post autor: bezduszny »

ja będę montował przetwornicę w ten sposób jak na zdjęciu

Obrazek
Pietra
Posty: 134
Rejestracja: 13 wrz 2013, o 15:10
Samochód: Superb II DSG 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Radek
Lokalizacja: Warszawa

Re: 230V

Post autor: Pietra »

Też o tym miejscu myślałem.

@Enriquez - nie mam sprzęgła :)
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13606
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: 230V

Post autor: Enriquez »

No to jeszcze lepiej. Masz zaslepke po sprzegle.


Wysłane z Tapatoka - może nie być polskich liter.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
bezduszny

Re: 230V

Post autor: bezduszny »

http://allegro.pl/przetwornica-volt-pol ... 76189.html
taką kupisz... i będziesz zadowolony
Awatar użytkownika
Michumm
Posty: 306
Rejestracja: 22 kwie 2014, o 09:45
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Michał
Lokalizacja: Kiełczów

Re: 230V

Post autor: Michumm »

No i gites, muszę ją tylko ładnie zaprezentować w drugim rzędzie.
ODPOWIEDZ