I to jest powod, dla ktorego unikalbym przetwornicy jak ognia. Kiepska sinusoida moze wiecej zespuc niz zrobic dobrego. Lepiej szukac zasilaczy na 12V.bezduszny pisze:jak fabryczny to spoko
producent wie co robi
ale jak ktoś ma drogi sprzęt (jakaś lustrzanka).. i ma go zepsuć bo zamiast wydać 150 pln na przetwornicę wydał tylko 50
to można sobie w brodę pluć
ciekawiej jest jak taka tania przetwornica rozładuje aku i nie można potem odpalić auta
230V
-
- Posty: 145
- Rejestracja: 8 kwie 2014, o 09:47
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: Seria: 183KM/271Nm
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Anglia, NW
Re: 230V
... AKA LMB
Re: 230V
przetwornice są o wiele lepsze i stabilniejsze
sam używam takiej : http://www.voltpolska.pl/produkty/sinus ... 0600w.html
sprawdziła się wielokrotnie
ale nawet taka : http://www.voltpolska.pl/produkty/przet ... 00-w1.html
będzie lepszym rozwiązaniem
sam używam takiej : http://www.voltpolska.pl/produkty/sinus ... 0600w.html
sprawdziła się wielokrotnie
ale nawet taka : http://www.voltpolska.pl/produkty/przet ... 00-w1.html
będzie lepszym rozwiązaniem
-
- Posty: 134
- Rejestracja: 13 wrz 2013, o 15:10
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 230V
Ja mam przetwornicę 350W przeciążalną chwilowo do 700W (podobno) kupioną w MediaMarkt. Bardzo dobrze działa, podpinana pod zapalniczkę. Myślę teraz żeby ją w bagażniku na stałe zamontować, ukraść prąd z tylnego gniazdka a gniazdo 220V zamontować gdzieś elegancko w kabinie.
Z tym że to potrafi się dość mocno grzać - trzeba montować tam gdzie możliwa będzie wymiana ciepła.
Poprzednio miałem przetwornicę 110W - działała wiele lat, fajniutka, malutka - niestety nowe laptopy potrzebują duuuużo prądu - mój co najmniej 150W.
Najbardziej elegancko to by było podłączyć się pod aku bezpośrednio z oddzielnym bezpiecznikiem ale jak dla mnie temat przejścia przez przednią przegrodę jest nie do przejścia
Z tym że to potrafi się dość mocno grzać - trzeba montować tam gdzie możliwa będzie wymiana ciepła.
Poprzednio miałem przetwornicę 110W - działała wiele lat, fajniutka, malutka - niestety nowe laptopy potrzebują duuuużo prądu - mój co najmniej 150W.
Najbardziej elegancko to by było podłączyć się pod aku bezpośrednio z oddzielnym bezpiecznikiem ale jak dla mnie temat przejścia przez przednią przegrodę jest nie do przejścia
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13606
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: 230V
heh, odwiń nieco dywanik w pobliżu sprzęgła - pod tą grubą wiązką zauważysz dwie piękne dziury na kable do komory silnika
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13606
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: 230V
No to jeszcze lepiej. Masz zaslepke po sprzegle.
Wysłane z Tapatoka - może nie być polskich liter.
Wysłane z Tapatoka - może nie być polskich liter.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Re: 230V
http://allegro.pl/przetwornica-volt-pol ... 76189.html
taką kupisz... i będziesz zadowolony
taką kupisz... i będziesz zadowolony