Chiptuning
-
- Posty: 515
- Rejestracja: 18 lis 2010, o 14:21
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: VW Phaeton, VolvoV70
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Chiptuning
No nie poleci, chyba, że z górki
Ale to 240 licznikowe poszedł, co mnie również zdziwiło i całkiem mile zaskoczyło.
Tak czy inaczej, jak będę ponownie w Germanii, to rozbujam do tej prędkości i sprawdzę ponownie.
Pozdrawiam
Ale to 240 licznikowe poszedł, co mnie również zdziwiło i całkiem mile zaskoczyło.
Tak czy inaczej, jak będę ponownie w Germanii, to rozbujam do tej prędkości i sprawdzę ponownie.
Pozdrawiam
-
- Posty: 346
- Rejestracja: 29 lip 2010, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Aktualnie: 267, 351
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
Re: Chiptuning
Misiektt, poprzesz to jakimś konkretem?
Realia są takie, że SPD razem z Zielonymi bardzo chcieli wprowadzić ograniczenia prędkości czemu zdecydowanie sprzeciwiła się Merkel. Trzeba pamiętać o tym, że Niemcy są krajem gdzie lobby motoryzacyjne jest bardzo silne i nie dadzą sobie w prosty sposób wprowadzić ograniczeń. Niemecki przemysł samochodowy zaspokaja w okolicach 15% potrzeb światowych. Kolejną kwestią jest brak argumentów przemawiających za ograniczeniem prędkości, bo jedyny kraj w Europie w którym nie ma ogólnego ograniczenia prędkości na autostradach jest krajem, który jest w czołówce jeżeli chodzi o bezpieczeństwo drogowe. Jedyny argument to ekologia i spadek produkcji CO2, ale to niespecjalnie przemawia do ludzi, którzy nie rzadko do pracy dojeżdżają codziennie >100km w jedną stronę.
W tej chwili próbuje jeszcze walczyć Nabu (Naturschutzbund Deutschland), czyli ekofaszyści apelujący do władz o ograniczenie prędkości do 120km/h. Przy czym apelować to oni sobie mogą w sytuacji w której Mercedes, BMW, VAG i Porsche (czyli podstawa niemieckiego przemysłu) lobbują za utrzymaniem obecnych przepisów. Jedyna zmiana która ma jakieś szanse to ograniczenie prędkości do 120km/h w regionie Baden-Württemberg gdzie zaczęli rządzić Zieloni. Inna kwestia, że Stuttgart czyli 'stolica' Badenii-Wurtembergii to siedziba Porsche i Mercedesa
Inną kwestią jest wprowadzanie ograniczeń lokalnych, których w przeciągu ostatnich 20 lat w Niemczech pojawiło się całkiem sporo, przy czym Niemcom daleko jest od ograniczania prędkości w miejscach gdzie nie ma to sensu.
Jedyna realna zmiana o której obecnie dużo mówi się w Niemczech to wprowadzenie opłat za korzystanie z autostrad w postaci winiet. Utrzymanie takiej sieci dróg jest drogie i w tej chwili bije najmocniej po kieszeni podatnika, a większość tranzytu przez Niemcy realizowana jest za pomocą samochodów.
VTG, ja nie wiem czy poleci czy nie, ale wiem, że przy 250km/h jest fabryczny limiter
Realia są takie, że SPD razem z Zielonymi bardzo chcieli wprowadzić ograniczenia prędkości czemu zdecydowanie sprzeciwiła się Merkel. Trzeba pamiętać o tym, że Niemcy są krajem gdzie lobby motoryzacyjne jest bardzo silne i nie dadzą sobie w prosty sposób wprowadzić ograniczeń. Niemecki przemysł samochodowy zaspokaja w okolicach 15% potrzeb światowych. Kolejną kwestią jest brak argumentów przemawiających za ograniczeniem prędkości, bo jedyny kraj w Europie w którym nie ma ogólnego ograniczenia prędkości na autostradach jest krajem, który jest w czołówce jeżeli chodzi o bezpieczeństwo drogowe. Jedyny argument to ekologia i spadek produkcji CO2, ale to niespecjalnie przemawia do ludzi, którzy nie rzadko do pracy dojeżdżają codziennie >100km w jedną stronę.
W tej chwili próbuje jeszcze walczyć Nabu (Naturschutzbund Deutschland), czyli ekofaszyści apelujący do władz o ograniczenie prędkości do 120km/h. Przy czym apelować to oni sobie mogą w sytuacji w której Mercedes, BMW, VAG i Porsche (czyli podstawa niemieckiego przemysłu) lobbują za utrzymaniem obecnych przepisów. Jedyna zmiana która ma jakieś szanse to ograniczenie prędkości do 120km/h w regionie Baden-Württemberg gdzie zaczęli rządzić Zieloni. Inna kwestia, że Stuttgart czyli 'stolica' Badenii-Wurtembergii to siedziba Porsche i Mercedesa
Inną kwestią jest wprowadzanie ograniczeń lokalnych, których w przeciągu ostatnich 20 lat w Niemczech pojawiło się całkiem sporo, przy czym Niemcom daleko jest od ograniczania prędkości w miejscach gdzie nie ma to sensu.
Jedyna realna zmiana o której obecnie dużo mówi się w Niemczech to wprowadzenie opłat za korzystanie z autostrad w postaci winiet. Utrzymanie takiej sieci dróg jest drogie i w tej chwili bije najmocniej po kieszeni podatnika, a większość tranzytu przez Niemcy realizowana jest za pomocą samochodów.
VTG, ja nie wiem czy poleci czy nie, ale wiem, że przy 250km/h jest fabryczny limiter
- YAMAHATOR
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 gru 2010, o 19:59
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Chiptuning
Mi Pan Marek w Mastersie przy programie przestawił limiter na 270,choć tyle nie idzie .Ale 259 jechałem.
- Nematode
- Posty: 381
- Rejestracja: 5 sie 2010, o 19:46
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Chiptuning
Chłopaki pytanie mam dotyczące hamowania auta. Chciałbym zobaczyć ile mój supcio ma koników i czy jest jakiś gratis od producenta Jednak czytałem gdzieś kiedyś, że ze świeżym autem na hamownię nie powinno się jechać. Od jakiego przebiegu auta można udać się na taki teścik?
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Chiptuning
To kwestia dotarcia silnika. 5-6 tysięcy powinno wystarczyć.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 28 sie 2010, o 10:05
- Samochód: Inny
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 172km/262Nm
- Lokalizacja: Poznań
Re: Chiptuning
Dwie ciekawostki
Pierwsza:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=48201" onclick="window.open(this.href);return false;
I druga:
http://sevencoins.pl/2011/06/11/1-8-tsi ... wykonanie/" onclick="window.open(this.href);return false;
Pierwsza:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=48201" onclick="window.open(this.href);return false;
I druga:
http://sevencoins.pl/2011/06/11/1-8-tsi ... wykonanie/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Chiptuning
Dzisiaj na spacerze natknąłem się na ciekawą ofertę warszawskiego tunera:
http://img90.imageshack.us/img90/4530/20110618195.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img90.imageshack.us/img90/4530/20110618195.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Chiptuning
Standard. Biega 20% szybciej, je 10% mniej mniej karmy i puszcza bąki
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Re: Chiptuning
no najlepiej zeby juz troche kilometrow mial, ale wystarczy i 300kmNematode pisze:Chłopaki pytanie mam dotyczące hamowania auta. Chciałbym zobaczyć ile mój supcio ma koników i czy jest jakiś gratis od producenta Jednak czytałem gdzieś kiedyś, że ze świeżym autem na hamownię nie powinno się jechać. Od jakiego przebiegu auta można udać się na taki teścik?
- sjak
- Posty: 2521
- Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Ryki lubelskie
- Kontakt:
Re: Chiptuning
No to zobaczymy. Na czwartek jestem umówiony w firmie z posta powyżej. Oczywiście zdam relację
Dotychczas wszystkie swoje samochody "psułem" w V-techu, jestem ciekaw porównania
Dotychczas wszystkie swoje samochody "psułem" w V-techu, jestem ciekaw porównania