problem z esp

Awatar użytkownika
superbdaro
Posty: 102
Rejestracja: 5 lut 2014, o 17:43
Samochód: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Imię: Darek
Lokalizacja: Elbląg

problem z esp

Post autor: superbdaro »

koledzy czy ktos przerabiał temat w s1 ze podczas jazdy około 100km/h zapalała sie kontrolka ESP na sekunde i gasła bo
mam takie objawy co to może być za usterka?
Awatar użytkownika
superbdaro
Posty: 102
Rejestracja: 5 lut 2014, o 17:43
Samochód: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Imię: Darek
Lokalizacja: Elbląg

Re: problem z esp

Post autor: superbdaro »

Hm ciekawa teoria lecz ja mam jak jade prosto i tylko przy 100km-h to jest zagadka i zauważylem też ze podczas mrugnięcia delikatnie podszarpnie.
Awatar użytkownika
superbdaro
Posty: 102
Rejestracja: 5 lut 2014, o 17:43
Samochód: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Imię: Darek
Lokalizacja: Elbląg

Re: problem z esp

Post autor: superbdaro »

ok dzieki za podpowiedz bede szukał .pozdro
motogold
Posty: 286
Rejestracja: 22 paź 2012, o 19:15
Samochód: Superb I
Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
Aktualnie: 163/370
Imię: Sławek
Lokalizacja: Rumia

Re: problem z esp

Post autor: motogold »

Sprawdź pierścienie od ABS,czy któryś nie jest uszkodzony,albo zasyfiony.Podłącz pod kompa,czy nie masz błędu,bo nie zawsze zaświeci się check.
Awatar użytkownika
superbdaro
Posty: 102
Rejestracja: 5 lut 2014, o 17:43
Samochód: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Imię: Darek
Lokalizacja: Elbląg

Re: problem z esp

Post autor: superbdaro »

a o których pierscieniach mówisz gdzie one sie znajdują ? na vagu niema błedu .pozdro :P
motogold
Posty: 286
Rejestracja: 22 paź 2012, o 19:15
Samochód: Superb I
Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
Aktualnie: 163/370
Imię: Sławek
Lokalizacja: Rumia

Re: problem z esp

Post autor: motogold »

Pierścienie od ABSu,bo od nich komputer łapie prędkość a Abs i ESP są połączone sygnałami.Miałem to w innym aucie i tam się okazało,że esp łapało błędny sygnał z pierścieni z abs,które są przy tarczach,czy też piastach koła.Gdy wymieniany był przegub z osłoną,to smar z pękniętej gumy zasyfił pierścień i tego nie wyczyszczono,gubił sygnał i efektem było zapalanie się kontrolki esp.
A podszarpnie,bo łapie sygnał błędny i się załącza ESP. :D
ODPOWIEDZ