Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
kamracik pisze:No i go nie stać, bo myśli o Superbie, a nie jak Ty jeździ zdechłą Octavią
Daj spokój... teraz 3 dni jezdzilem Superbem, bylo ok... ale nie mogłem oczywiście zająć pozycji za kierownicą. Dzisiaj wsiadam do Octavi... i po prostu siedze. Masakra.
Pomijam fakt, że Superbem przez cały tydzień drogami, którymi Octavia na 18stkach jeżdżę 80 km/h ze względu na nierówności, Superbem na 16stkach 120-140 bez większych zgrzytów...
Przepaść, przepaść. Nie dziwię Ci się, że po Łodzi na 16stkach jeździsz.
Sam wiesz, że konfigurator kłamie, a tutaj szerzymy najpewniejsze informacje. Żaden konfigurator przecież Ci nie powie, że Paska można kupi taniej, a A6 w tej samej cenie co Superba, a tak jest. Forum się nie myli
Witajcie! jestem tu nowy. Przeczytałem kilka pierwszych postów, potem juz nie bo ich było dużo i na końcu widzę, że nadal prowadzicie te dyskusję. Jeśli to coś pomoże to podzielę się z Wami swoimi spostrzeżeniami po 4 tys km przejechanych S3 190KM z zawieszeniem standard (Ambition) vs testy z DCC sprzed kupna. Z DCC jeździłem tyle co na jazdach próbnych i wg mnie jest tak, że tryb normal jest bardzo zbliżony do mojego zawieszenia. Natomiast czy jest ono komfortowe? Moje odczucia sa takie: resorowanie jak należy, nie pływa, nie buja się na zakrętach, trzyma się drogi fenomenalnie, ale na dalekich trasach wk.. twardość na drobnych wybojach. To takie wrażenie jakby buda przenosiła każdą małą wibrację pochodzącą od drogi i po 500km człowiek ma dość tego "podskakiwania". Sprawdziłem ciśnienie w oponach (felga 18") i miałem 2,5 bara. Spuściłem dziś do 2,2 i różnica jest kolosalna. Producent zaleca 2,4 przy 3 osobach i 3 bagażach (taki sobie piktogram na wlewie paliwa). Sądzę, że przy jeździe samemu na pusto 2,2 nie będzie za mało. Reasumując skoro 0,3 bara robi duża różnice to Wy w tej dyskusji powinniście przede wszystkim testować auta z informacją jakie jest ciśnienie w oponach. Po drugie jeśli chcecie mieć dobre trzymanie (drogi, bo fotele niestety nie trzymają) to gwarantuje (bo ktoś o to pytał), że S3 z felgą 18" i 2,5 bara daje bardzo dobry efekt. Dla kogoś kto potrzebuje lepszych wrażeń spokojnie można nabić 2,7-2,8. Niestety nie jest to szczyt marzeń, ale do zap... po zakrętach nie kupuje się superba. Auto w opisanej wyżej konfiguracji klei się drogi na zakrętach idealnie, tylko niestety wysadza z fotela przy byle okazji. No- może jestem za lekki i za mały. Byłoby lepiej gdybym miał 100kg wagi i 20cm szerszy tyłek. Jak ktoś potrzebuje jakichkolwiek opinii na temat tego auta to piszcie na forum albo proszę o priv.