kacluk pisze: ↑18 lis 2020, o 16:38Powinno być " KACLUK" ale wybaczam pomyłkę:) cieszę się że pomogłem..
najmocniej przepraszam, pisałem na szybko, czas najwyższy podnieść dioptrie ,
edit:
w przyszłym tygodniu jadę na czyszczenie dpf'a z pyłu, dziś sprawdzaliśmy w a1 znajomego dpf i tam wyszło już zdecydowanie gorzej, 51,5 grama popiołu, także u mnie nie ma tragedii. Pan z serwisu zapewniał, że jest realnie do uzyskania wyczyszczenie w 95% filtra po zabiegu
Wycięcie DPF
-
- Moderator
- Posty: 573
- Rejestracja: 12 lis 2020, o 00:34
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220/470
- Imię: Mario
- Lokalizacja: Łódź
Re: Wycięcie DPF
-
- Moderator
- Posty: 573
- Rejestracja: 12 lis 2020, o 00:34
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220/470
- Imię: Mario
- Lokalizacja: Łódź
Re: Wycięcie DPF
tak jak Kolega Kacluk pisał z apki vag dpf, polecam serdecznie. Wersja płatna za całe 20,99 PLN i można tak jak kolega pisał z wpiętym jeździć cały czas i na bieżąco sobie monitorowaćmaureliusz pisze: ↑18 lis 2020, o 18:50 Skąd macie... gramy??? I w procentach zapełnienie...?
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 1887
- Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 200KM / 398Nm
- Imię: Maro
- Lokalizacja: Myślenice / wioska obok
Re: Wycięcie DPF
Mam wersję full od dawna.mario789 pisze:tak jak Kolega Kacluk pisał z apki vag dpf, polecam serdecznie. Wersja płatna za całe 20,99 PLN i można tak jak kolega pisał z wpiętym jeździć cały czas i na bieżąco sobie monitorowaćmaureliusz pisze: ↑18 lis 2020, o 18:50 Skąd macie... gramy??? I w procentach zapełnienie...?
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
Żadna nowość pisaliśmy o tym w innym wątku.
Jednak ja mam litry.
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
-
- Posty: 503
- Rejestracja: 28 lip 2019, o 14:50
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Corby - UK
Re: Wycięcie DPF
Nawet wersja podstawowa tej apki daje jakieś pojęcie o tym co się dzieje z filtrem:)
A wersja płatna.. hm jakby ktoś chciał przetestować wersję pełną to zapraszam na priv.. Oczywiście po "okresie" próbnym należy zakupić pełną wersję. Można się przekonać aby nie kupować kota w worku za 20złotych
A wersja płatna.. hm jakby ktoś chciał przetestować wersję pełną to zapraszam na priv.. Oczywiście po "okresie" próbnym należy zakupić pełną wersję. Można się przekonać aby nie kupować kota w worku za 20złotych
-
- Posty: 1887
- Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 200KM / 398Nm
- Imię: Maro
- Lokalizacja: Myślenice / wioska obok
Re: Wycięcie DPF
Warto. Wersja płatna ma lepsze opcje a kasa żadna.
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
-
- Administrator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II Kombi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Wycięcie DPF
Ten screenshot zrobiony na biegu jałowym rozgrzany silnik?kacluk pisze: ↑18 lis 2020, o 16:38 mój Dpf po miescie (5km do pracy mam) wypala się co ok 300km.. Pełny filtr 100% to ok 25gram sadzy..
Po wypaleniu jest od 4,5-6gram zawsze zostaje.. I tak ma być.. Nigdy nie wypali do 0..
U mnie oil ash jest 15gram więc u kolegi przy przebiegu 100k jest 28 więc dla mnie to wydaje się naj najbardziej ok..
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
-
- Posty: 503
- Rejestracja: 28 lip 2019, o 14:50
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Corby - UK
Re: Wycięcie DPF
Tak dogrzewalo się stojąc na czerwonym świetle.. właśnie wtedy auto rozpoczęło procedurę wypalania jak widać. ( Czerwona strzałeczka) kiedyś dojeżdżając do pracy rozpoczęło się wypalanie jak już zaparkowałem na parkingu. Zostawiłem auto uruchomione i dopalil na postoju
-
- Posty: 503
- Rejestracja: 28 lip 2019, o 14:50
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Corby - UK
Re: Wycięcie DPF
Nie mam najnowszego Bo już nie robię screenów:D gdzies na forum jest wstawiony przed i po.. ..
Za to mam jakiś screen kolegi z 2013 seat leon 2.0tdi 150hp CKFC 91200 km przebiegu.
Uczyłem go obsługi tej apki bo miał problemy z świecącą lampką DPF..
jak widzisz zawsze wypalenie kończy się na 23-30% w zależności od warunków.. czyli zawsze po wypaleniu zostaje ok 4,6 -6gram sadzy w filtrze.. Osiągasz 100% ok 25 gram i masz regenerację:)
U siebie na kanale wstawiłem całą procedurę wypalania.. możesz zobaczyć jak to wychodzi..
https://youtu.be/8xmvGjReKKw
Za to mam jakiś screen kolegi z 2013 seat leon 2.0tdi 150hp CKFC 91200 km przebiegu.
Uczyłem go obsługi tej apki bo miał problemy z świecącą lampką DPF..
jak widzisz zawsze wypalenie kończy się na 23-30% w zależności od warunków.. czyli zawsze po wypaleniu zostaje ok 4,6 -6gram sadzy w filtrze.. Osiągasz 100% ok 25 gram i masz regenerację:)
U siebie na kanale wstawiłem całą procedurę wypalania.. możesz zobaczyć jak to wychodzi..
https://youtu.be/8xmvGjReKKw
-
- Posty: 503
- Rejestracja: 28 lip 2019, o 14:50
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Corby - UK
Re: Wycięcie DPF
A tu macie piekny przykład jak dokładnie działa DPF i kiedy nalęży go myć/wymieniać:)
Nie ma za co:)
Nie ma za co:)
-
- Administrator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II Kombi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Wycięcie DPF
Im wyższa norma emisji spalin euro tym szybciej się dpf zapycha w skrócie mówiąc. Wyniki które pokazujesz już świadczą o gównianej kondycji filtra. Dodatkowo soft po aferze diesel-gate pogarsza sprawę.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
-
- Posty: 503
- Rejestracja: 28 lip 2019, o 14:50
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Corby - UK
Re: Wycięcie DPF
Gówniana kondycja filtra. Hm ja mam to głęboko gdzieś. Auto sprawnie działa. Filtr wypala się regularnie co 300km w mieście. Screen który masz na zdjęciu nie jest z mojego auta jakbyś zauważył. U mnie oil ash mam dopiero 16gram. Gdybym miał jakiś problem to bym wyciął z miejsca. A że auto będę zaraz zmieniał to mam to w nosie. Od tego jest gwarancją jakby coś się stało.
-
- Administrator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II Kombi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Wycięcie DPF
Nie odbieraj tego jakoś personalnie, bo chyba się uraziłeś.
Jeździć i się nie przejmować, ale skoro na stronie wcześniej chwalisz się jak dobrze Twój dpf działa to od razu chcę to sprostować.
Obecnie nowe diesle niemal wszystkie maja problemy ze wszystkimi gadżetami, które dotyczą ekologii.
Jeździć i się nie przejmować, ale skoro na stronie wcześniej chwalisz się jak dobrze Twój dpf działa to od razu chcę to sprostować.
Obecnie nowe diesle niemal wszystkie maja problemy ze wszystkimi gadżetami, które dotyczą ekologii.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
-
- Posty: 503
- Rejestracja: 28 lip 2019, o 14:50
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Corby - UK
Re: Wycięcie DPF
NIe obraziłem się.. dlaczego miałbym? ja zdaje sobie sprawę jak działa dpf.. trochę mi to zajęło nauczenie się tego gówna.. Ale z racji tego iż ta skoda mnie zaczęła wkurzać tragicznie wygłuszona + DPF, DSG najgorsze gówno jakie wymyślono.. DSG w 2.0tdi to jeden wielki lag.. dużo jeździłem 2013 2.0tdi 150hp dsg seatem leonem którego zdjęcie masz wyżej z jego stanu dpf.. i tam skrzynia pracuje zupelnie inaczej.. moja ma laga na wciśnięcie gazu.. Ja mam zamiar się pozbyć jej i coś innego kupić:) tylko nie wiem co:) rozglądam się za bmw 2018 g30 520i z normalnym automatem zf 8hp bodajże tam jest
-
- Administrator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II Kombi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Wycięcie DPF
Być może ktoś błędnie przeprowadził adaptacje skrzyni. Mimo tego, że dsg cały czas się "uczy", ta pierwsza adaptacja jest bardzo istotna. Taką G30 jeździłem, tylko 2.0d 190 koni i to auto jest totalnym zamułem, superb to przy nim rakieta. Nie chce nawet wiedzieć jak słabo jedzie 2.0i gdzie masz mniej momentu i mocy.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR