Mój Superb 2.0 TDI CR 170KM po chipie VTG
-
- Posty: 515
- Rejestracja: 18 lis 2010, o 14:21
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: VW Phaeton, VolvoV70
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Mój Superb 2.0 TDI CR 170KM po chipie VTG
ciiiiii, nie podnosić emocji panowie, już wystarczająco je podniósł jegomość o imieniu Barack w Wawie paraliżując ruch i gdzie tu pośmigać lepszą, niż rządową Superb?
Re: Mój Superb 2.0 TDI CR 170KM po chipie VTG
w taki sposób jak robi VTG czy kilku innych dobrych tunerów to napisał bym........ wcaleMikoruch pisze:Jak wpływa chipowanie na żywotność 2,0 TDI 170 KM ?
za to duży wpływ ma właściciel auta, sposób użytkowania i oczywiście jakość oleju, filtrów i paliwa
dlaczego "wcale" ?
choć by na przykładzie silnika z19dth jaki mam w Oplu Vectra C
po zrobieniu programu ciśnienie doładowania na turbinie jest... o dziwo mniejsze niż na seryjnym programie
moment jest większy.. ale jest ładnie rozłożony i wyżej podniesiony.. co zmniejsza ryzyko padnięcia dwumasy
- ZodiaK
- Posty: 33
- Rejestracja: 14 lip 2010, o 17:31
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Lokalizacja: Grybów - Małopolskie
Re: Mój Superb 2.0 TDI CR 170KM po chipie VTG
trzeba przyznac niestety ze w naszych CBBB jest przepaść do CBFG, mowie o zakresie obrotów 1750-2400. Ja prowadze małą batalie z VAG ze wzgledu na niezgodnosc z homologacja. Dokkładniej o moc w zakresie obrotów. Moc powinna być osiągana szybciej i dostępna tak jak w CBFG... Mam dobre porównanie bo wspolnik ma kupiona 2 miesiace pozniej własnie CBFG. Zachęcam do zamieszczania wykresow CBBB i CBFG.
- KriSSo
- Posty: 288
- Rejestracja: 1 paź 2011, o 21:31
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2018
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 310 KM / 400 Nm
- Imię: Kriss
- Lokalizacja: ZS
Re: Mój Superb 2.0 TDI CR 170KM po chipie VTG
Pierwsze słyszę, żeby ktoś podnosił dawkę paliwa nie ruszając (czy obniżając ) doładowania . Aż spytam z ciekawości, choćby Mastersa.bezduszny pisze:po zrobieniu programu ciśnienie doładowania na turbinie jest... o dziwo mniejsze niż na seryjnym programie
Re: Mój Superb 2.0 TDI CR 170KM po chipie VTG
Możesz nawet zadzwonić do osoby która to robiła... do Rogala.
Wykres masz nawet na jego stronie.
Ciśnienie z 1,55 zeszło na jakieś 1,47-48
bo regulator jest na 1,5
Nie powstawał problem z przeładowaniem jak było na seryjnym oprogramowaniu... i co widać na wykresie w postaci takiej "dolinki".
Wykres masz nawet na jego stronie.
Ciśnienie z 1,55 zeszło na jakieś 1,47-48
bo regulator jest na 1,5
Nie powstawał problem z przeładowaniem jak było na seryjnym oprogramowaniu... i co widać na wykresie w postaci takiej "dolinki".
- KriSSo
- Posty: 288
- Rejestracja: 1 paź 2011, o 21:31
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2018
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 310 KM / 400 Nm
- Imię: Kriss
- Lokalizacja: ZS
Re: Mój Superb 2.0 TDI CR 170KM po chipie VTG
Nie pomyślałem o tym od razu, w tym przypadku rozumiem już dlaczego.bezduszny pisze:Nie powstawał problem z przeładowaniem jak było na seryjnym oprogramowaniu...