watergate pisze:Spoko ! Wraz z nową zmianą po rezerwie kadrowej , przeszedłem na zasłużoną emeryturkę . Teraz na luzie po cywilnemu pracuję . Czasu więcej , bo życie zaczyna się po 40-ce inni mówią po 50-ce , mnie dobrze idzie nawet i po 100-ce , byle w dobrym teamie !
czasem "dobry team" się odcina bez powodu i przestaje się odzywać
a koło siebie masz chyba kreatoramocy czy jakoś tak, tyle że w Polsce chyba nikt nie daje gwarancji na tuning
i pamiętaj że przy DSG tuner ma Tobie napisać program również dla skrzyni a nie tylko dla silnika, Twoje DSG pracuje do prawie 500 niutonometrów bez problemu pod kątem awaryjności ale do tego trzeba specjalisty i firmy która udzieli Tobie gwarancji równolegle do gwarancji Skody
Czołem ! Gwarancje daje nawet byle partak na swoją modyfikacje , natomist z gwarancją w SKODA bierzesz rozwód . To jest powód który trzyma mnie do końca gwarancji!. Po czterech latach niech się dzieje wola niebios . Prawdopodobnie po czwartym roku sprzedam i problemu juz nie będzie . A z tymi koalicjami bywa różnie , po czasie wiemy czy był dobry , jak pokazuje spójność europejska.
Zawsze mozna wlozyc boxa. Przed wizytą w aso wypinasz jedna kostkę i nie ma śladu. Problemem są jedynie przytosty mocy-Nm. Sam się waham co zrobić bo jeszcze 4 ponad lata gwarancji.
Podobno komputer zapamiętuje max nm itd w silniku więc prawdopodobnie VW i tak to zobaczy przy zdjętym boxie ale trzeba by dobrze sprawdzić, ja osobiście nie jestem boxem zainteresowany
Generalnie boxy są ch..owe, najlepiej zrobić program i albo czekać na koniec gwarancji albo olać gwarancje, ja olewam gwarancje i w przyszłym tygodniu ląduje program silnika i skrzyni od CS
Leszek, na boxie dobrze już wgniata w fotel ale po boxie zbyt nerwowo to chodziło, trzeba zrobić program silnika wraz ze skrzynią wtedy będzie sie to kupy trzymać.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Jadę sam program zrobić na razie plus dsg i zobaczymy co wyjdzie, superb ponoć ma strasznie restrykcyjny wydech i turbo pracuje na serii tak jak na stage 2 czyli przy 400koniach. Po sofcie powinno być około 350koni a przy zmodyfikowanej skrzyni i zmianie punktów zmiany biegów będzie to inny samochód bez porównania z serią.