Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
maureliusz pisze: ↑13 sty 2021, o 20:27
Ja powiedziałem co uważam wyżej. Decyduje kupujący według własnego uznania.
Argument jak ukradną to ukradną... żadny argument.
Będę wredny, ale to dla mnie argument. Jak mnie nie stać to nie kupuje aut, po których bym płakał jak mi zajeb*ą
Mam na to wyjeba** jak większość. Może tak bym płakał na forum mcLaren w dziale ,,nowe auta".
rezon pisze: ↑13 sty 2021, o 21:36
..... Ja np. jeżdżę czterołapami od 2008r. Superbem 4x4 jeździłem od 2012. Od kiedy to tak WSZYSTKICH zachęcasz? od 2019? trochę krótkawo....
Wogóle to co to za tekst?
Tak sobie jeszcze myślę, patrząc na posty, że jesteś wszech-wspaniały i mam wrażenie tworzyłeś świat z Bogiem na samym początku...ile Ty musisz mieć lat...
Wszystko robisz najlepiej, najdłużej i wogóle jesteś... naj naj.
Może...wywalimy usersów i sam będziesz pisał posty, skoro "mam Superba... krótkawo..."...kiedy mogę zacząć coś pisać? za 12 lat...
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
rezon pisze: ↑13 sty 2021, o 21:36
..... Ja np. jeżdżę czterołapami od 2008r. Superbem 4x4 jeździłem od 2012. Od kiedy to tak WSZYSTKICH zachęcasz? od 2019? trochę krótkawo....
Wogóle to co to za tekst?
Tak sobie jeszcze myślę, patrząc na posty, że jesteś wszech-wspaniały i mam wrażenie tworzyłeś świat z Bogiem na samym początku...ile Ty musisz mieć lat...
Wszystko robisz najlepiej, najdłużej i wogóle jesteś... naj naj.
Może...wywalimy usersów i sam będziesz pisał posty, skoro "mam Superba... krótkawo..."...kiedy mogę zacząć coś pisać? za 12 lat...
taki, że nie jesteś alfą i omegą na forum. Każdy ma prawo do własnych decyzji. Nie WSZYSCY na ciebie naskakują - o ile ktoś w ogóle to robi, jak sam wcześniej nie wyjeżdżasz z tonem superhiperznawcy.
A cytaty edytuję wtedy, kiedy potrzebuję. Nie nauczyłem się ich wstawiać czy edytować wczoraj. Znowu stawiasz się na pozycji supereksperta, który pisze z pozycji Wow, mam Superba od 2 lat, jestem na forum, wszyscy to idioci, to ja mam wszystko co najlepsze i najbardziej sensowną konfigurację, tylko ja potrafię korzystać z forum,....
No inni też potrafią, też konfigurują samochody pod siebie - pod swoje potrzeby i ich konfiguracja jest lepsza - dla nich.
Enriquez pisze: ↑13 sty 2021, o 21:54
Pewnie to jest tak jak z dsg. Niby nie potrzebne, ale jak już jest, to w następnym też.
Pewnie tak, ale szczerze to gdyby nie aktywny tempomat, to spokojne obywałbym się bez automatu, bo mam 95% długich tras. Mam automatyczną skrzynię, bo nie miałem możliwości wziąć interesującego mnie silnika z 4x4 bez automatu. Ale faktycznie do czterołapa przekonałem się po pierwszych jazdach pierwszym z napędem, chociaż jego praca była dużo mniej komfortowa niż w Superbie czy Volvo.
orlik pisze: ↑13 sty 2021, o 11:06
W przypadku nowego, przez pierwszy rok jest ubezpieczone minimum na wartość faktury (to to chyba nawet miałem więcej, niż wartość faktury, bo auto z rabatem), pod warunkiem, że się bierze ubezpieczenie od utraty wartości auta w ciągu roku. W drugim roku, ubezpieczenie od wartości eurotax, ale tu trzeba zrobić, tak, żeby wartość ubezpieczenia była uczciwa biorąc pod uwagę wyposażenie (ja trochę walczyłem z tym, bo według eurotax chcieli mi ubezpieczyć auto kilkadziesiąt zł mniej(mam sportline, czyli ambition ale bardzo mocno doposażone), ale koniec końców się udało . I teraz tak, jak kupisz dobrze (z dobrym rabatem) nowe auto to wartość auta po roku do ubezpieczenia może wyjść tyle, za ile je kupiłeś, według kalkulacji - no i oczywiście tu też ubezpieczenie z pełną wartością kwoty ubezpieczonego auta na cały rok.
sorki ,.ale to co napisałeś to chyba dla nikogo kto kupuje nowy wóz lub używany ale za dużą kwotę nie jest żadną tajemnicą ...
najprawdopodobniej większość osób kupuje sobie "pełne" autocasco/ubezpieczenie przy nowych i w miarę nowych autach..
czasy kiedy zaniżano wartość auta do autocsco już chyba minęły.., teraz jak ktoś za nie płaci to chce mieć to dobrze ubezpieczone..
Panowie macie trochę długi offtopic.
Może ktoś jednak mi pomoże?
...Konfiguruję właśnie superba w dwóch wersjach wyposażenia. Moją uwagę przykuła jedna rzecz...nie zależy mi na side i rear assist natomiast niezbędne jest adaptacyjne prowadzenie po pasie. Czy standardowy lane assist z pakietu Travel assist tego nie zawiera??
Travel assist to jest tylko czytanie znaków. Samo travel wymusza nawigację i coś tam jeszcze. Jeśli chcesz mieć adaptacyjne prowadzenie po pasie to musisz mieć adaptive Lane assist. Jak się idzie domyślić nie występuje samodzielnie tylko w pakiecie za kilka klocków.
kefirek pisze: ↑14 sty 2021, o 22:46
Travel assist to jest tylko czytanie znaków. Samo travel wymusza nawigację i coś tam jeszcze. Jeśli chcesz mieć adaptacyjne prowadzenie po pasie to musisz mieć adaptive Lane assist. Jak się idzie domyślić nie występuje samodzielnie tylko w pakiecie za kilka klocków.
Jak wybrałem Pakiet Travel Assist lub Pakiet Travel Assist High to niedostępny jest Adaptive Lane Assist - te komponenty się konfliktują.
Czyli jak rozumiem, albo pakiet Travel Assist, albo Adaptive Lane Assist i resztę trzeba sobie dobierać oddzielnie? Troszkę tego jest
Pakiet TRAVEL ASSIST: Funkcja rozpoznawania znaków drogowych, LANE ASSIST, pACC (Predictive Adaptive Cruise Control do 210 km/h), VIRTUAL COCKPIT, dla skrzyni DSG EMERGENCY ASSIST i TRAFFIC JAM ASSIST
Teraz tylko kwestia tego, czym różni się w tych konfiguracjach Lane Assist od Adaptive Lane Assist.
Adaptive prowadzi w liniach utrzymując stała odległość miedzy nimi. Efekt jest taki, ze auto samo „jedzie” to jest jazda pół autonomiczna coś na wzór tesli. Zwykły lane to jest odbijanie się miedzy liniami. Miałem na testach auto z opcja 1 i działało to super. Zwykły arkanoid mnie za to nie przekonuje.
rezon pisze: ↑15 sty 2021, o 20:00
Znajomy ma w A6 i raz mu jedzie jak po sznurku ładnie środkiem pasa, a innym razem jak pijany od ściany do ściany. Nie wie od czego to zależy.
no to w superbie jedzie to świetnie - zdecydowanie polecam, nawet chyba bardziej niż ACC.
rezon pisze: ↑15 sty 2021, o 20:00
Znajomy ma w A6 i raz mu jedzie jak po sznurku ładnie środkiem pasa, a innym razem jak pijany od ściany do ściany. Nie wie od czego to zależy.
no to w superbie jedzie to świetnie - zdecydowanie polecam, nawet chyba bardziej niż ACC.
Jak jest samo LA to się odbija , jak jedziesz z ALĄ to środkiem.