STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU

szms
Zasłużony
Posty: 15316
Rejestracja: 13 maja 2012, o 10:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU

Post autor: szms »

A mi się wydawało, że w OIII też mi stuka na progach zwalniających... ale tylko jak mam więcej niż 3/4 zbiornika paliwa... dziwne schorzenie :lol:
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU

Post autor: whity »

Nie płacz Jacek...
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
Awatar użytkownika
marcin wroclaw
Posty: 1975
Rejestracja: 3 sty 2014, o 16:24
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Lokalizacja: Wrocław

Re: STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU

Post autor: marcin wroclaw »

szms pisze:A mi się wydawało, że w OIII też mi stuka na progach zwalniających... ale tylko jak mam więcej niż 3/4 zbiornika paliwa... dziwne schorzenie :lol:
Tak było w accordeonie. Powyżej 3/4 zbiornika słychać było chlupanie
Marcin
Obrazek
szms
Zasłużony
Posty: 15316
Rejestracja: 13 maja 2012, o 10:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU

Post autor: szms »

Już wywaliłem wszystko z bagażńika i cisza....



zatankowałem i znowu :lol:

ale to muszą być specyficzne warunki - tylko progi zwalniające, albo sfatygowane skrzyzowanie, że buja jak na łajbie :D
Awatar użytkownika
MIREK
Posty: 115
Rejestracja: 30 paź 2013, o 19:18
Samochód: Superb III Facelift
Silnik: 2.0TDI (190KM)
Imię: Mirek
Lokalizacja: SZCZECIN

Re: STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU

Post autor: MIREK »

szms pisze:A mi się wydawało, że w OIII też mi stuka na progach zwalniających... ale tylko jak mam więcej niż 3/4 zbiornika paliwa... dziwne schorzenie :lol:
Lej do pełna nie bedzie stukać :)
pewu
Posty: 32
Rejestracja: 28 wrz 2013, o 16:33
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU

Post autor: pewu »

Ciekawe jak to będzie w wersji Sportline: https://www.youtube.com/watch?v=0E2nZ3H12Lg
Taka fajna wypasiona wersja i tłumaczenie serwisu, że "tak ma być", "ten typ tak ma", itp.
:D
Ciekawe co jeszcze wyjdzie w tak zwanym między czasie... :)
pewu
Posty: 32
Rejestracja: 28 wrz 2013, o 16:33
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU

Post autor: pewu »

Wersja RS i stukające zawieszenie ;)

Obrazek
Awatar użytkownika
boski
Posty: 564
Rejestracja: 7 mar 2016, o 20:25
Samochód: Superb III Kombi
Silnik: 2.0TDI (190KM)

Re: STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU

Post autor: boski »

miałem passata b8 1,9 tdi 150 km do testów i stuki też były auto co prawda tesowe więc wielu je dosiadało ale przejechane tylko 4500 km .Stuk na prawde głośny jakby całe zawieszenie było wywalone
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2016, o 14:38 przez boski, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU

Post autor: whity »

Ciekawy silnik w tym passacie był :lol:
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
Awatar użytkownika
boski
Posty: 564
Rejestracja: 7 mar 2016, o 20:25
Samochód: Superb III Kombi
Silnik: 2.0TDI (190KM)

Re: STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU

Post autor: boski »

tak masz racje 2.0 nie 1.9 :D zresztą do paska zawsze bardziej pasuje 1. 9 :lol:
pewu
Posty: 32
Rejestracja: 28 wrz 2013, o 16:33
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU

Post autor: pewu »

Zgadza się, niedawno miałęm okazję przejechać się nowym Passatem 1.8 TSI z DCC.
Zawieszenie tłukło się z tyłu w zależności od nierówności drogi.
Jak na razie to widać, że po prostu TenTypTakMa... nadal jest to dla mnie nie pojęte, jak można sprzedawać auta z tak ewidentną wadą. Czyżby była to wada produkcyjna i na przedprodukcyjnych egzemplarzach tego problemu nie było? Problem jest mega strasznie trudny do diagnozy, że cały koncern nic nie umie z tym tematem zrobić? Czy może po prostu mająto w... poważaniu?
Awatar użytkownika
boski
Posty: 564
Rejestracja: 7 mar 2016, o 20:25
Samochód: Superb III Kombi
Silnik: 2.0TDI (190KM)

Re: STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU

Post autor: boski »

ja na początku myślałem że faktycznie zawieszenie wywalone ale najdziwniejsze jest to że np na kocich łbach nie ma problemu , gorzej na pofalowanej drodze
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4047
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III Kombi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU

Post autor: piramida »

Zawias stuka głównie podczas wolnej jazdy po drodze gruntowej z dziurami, na asfalcie tak nie dokucza, zdążyłem sie już przyzwyczaić i nie zwracam na to uwagi :mrgreen:
Awatar użytkownika
CLO27
Posty: 9857
Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: +-500 KM/600NM
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU

Post autor: CLO27 »

boski pisze:ja na początku myślałem że faktycznie zawieszenie wywalone ale najdziwniejsze jest to że np na kocich łbach nie ma problemu , gorzej na pofalowanej drodze
Hehe to tak jak na utwardzonym zawieszeniu :) kocie łby ok, ale pofalowana droga podskakujesz jak piłeczka :)
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ :)
Awatar użytkownika
seba-global
Posty: 31
Rejestracja: 12 lis 2015, o 20:40
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TSI (190KM)

Re: STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU

Post autor: seba-global »

Jest oficjalna informacja w sprawie rozwiązania problemu stukającego zawieszenia. Do wymiany są łożyska hydrauliczne wahaczy poprzecznych. Podobno opracowano nowy element, który rozwiązuje problem stukania. Czekam na sprowadzenie części i wezwanie do serwisu. Jeśli ktoś się jeszcze nie przyzwyczaił to pewnie się ucieszy na taką informację.
ODPOWIEDZ