Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Maverick pisze:Na miasto, zwlaszcza w korkach, DSG + AutoHold (w Skodzie chyba AH nie ma) to mega wygoda.
Jest. Nazywa się HHC i w odróżnieniu od niektórych Pasztetów nie trzeba go włączać oddzielnym guzikiem.
A jest dostępny w s2fl?
Jest. Jedynie w niższych wersjach trzeba go samemu zaktywizować (np. VCDS'em) albo poprosić w ASO przed odbiorem auta. Dopłacać nie warto, bo nawet jeśli go nie ma to i tak jest .
Poszperaj na forum. Jest całe mnóstwo postów na ten temat.
Maverick pisze:Na miasto, zwlaszcza w korkach, DSG + AutoHold (w Skodzie chyba AH nie ma) to mega wygoda.
Jest. Nazywa się HHC i w odróżnieniu od niektórych Pasztetów nie trzeba go włączać oddzielnym guzikiem.
W odróżnieniu od typowego AH działa hydraulicznie i uruchamia się tylko na pochyłościach (AH robi to przy każdym zatrzymaniu).
Piotrek, ale czy HHC nie sluzy glownie do tego, zeby auto nie cofalo przy ruszaniu na wzniesieniu? Bo to przy kazdym DSG jest "w pakiecie", ze tak powiem (mam Paszteta i na pochylosci nie musze wlaczac AH recznie zeby auto nie cofnelo w tyl przy ruszaniu).
AH z kolei wlacza sie osobno i tu chodzi tylko o to, ze jak zatrzyma sie auto, to mozna odpuscic pedal hamulca i auto nie stoczy sie rowniez do przodu (tak jak by reczny byl zaciagniety). Zatrzymujesz auto, puszczasz pedal hamulca, a auto stoi. Nie trzeba trzymac nogi na hamulcu w korku, bez wzgledu na nachylenie, przy wlaczonym biegu do przodu. Naciskasz gaz, auto rusza.
Pragnę tylko nieśmiało podkreślić, że nie w każdym egzemplarzu da się HHC odpalić.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Maverick pisze:
Piotrek, ale czy HHC nie sluzy glownie do tego, zeby auto nie cofalo przy ruszaniu na wzniesieniu? Bo to przy kazdym DSG jest "w pakiecie", ze tak powiem (mam Paszteta i na pochylosci nie musze wlaczac AH recznie zeby auto nie cofnelo w tyl przy ruszaniu).
AH z kolei wlacza sie osobno i tu chodzi tylko o to, ze jak zatrzyma sie auto, to mozna odpuscic pedal hamulca i auto nie stoczy sie rowniez do przodu (tak jak by reczny byl zaciagniety). Zatrzymujesz auto, puszczasz pedal hamulca, a auto stoi. Nie trzeba trzymac nogi na hamulcu w korku, bez wzgledu na nachylenie, przy wlaczonym biegu do przodu. Naciskasz gaz, auto rusza.
Jest dokładnie tak jak napisałeś.
Dlatego właśnie w swoim poście od razu napisałem, że HHC :
"W odróżnieniu od typowego AH działa hydraulicznie i uruchamia się tylko na pochyłościach (AH robi to przy każdym zatrzymaniu)."
Z tego wynika, ze AH to cos dodatkowego. Bez aktywowania tego mamy dokladnie tak jak w Skodzie (HHC). Po aktywowaniu, mozna dodatkowo zdejmowac noge z hamulca po zahamowaniu i ruszac naciskajac gaz (bez AH to niemozliwe).
O tym, że HHC jest dostępny praktycznie w każdym modelu VW wiedziałem (nawet sam używam w T5) od dawna, ale wymyśliłem sobie, że gdy jest AH to HHC już nie ... .
Sorry za zamieszanie.
to się pochwale bo trochę od tematu odbiegliśmy.
Moja SII zamawiana 23 października, Limuzyna w wersji elegance, wczoraj dzwoniłem i tydzień temu ją przywieźli.
Czekam tylko na wyprzedaż rocznika i wszystkie formalności.
tak więc mój czas oczekiwania to było jakieś 1,5 mca.
Maverick pisze:Na miasto, zwlaszcza w korkach, DSG + AutoHold (w Skodzie chyba AH nie ma) to mega wygoda.
Jest. Nazywa się HHC i w odróżnieniu od niektórych Pasztetów nie trzeba go włączać oddzielnym guzikiem.
W odróżnieniu od typowego AH działa hydraulicznie i uruchamia się tylko na pochyłościach (AH robi to przy każdym zatrzymaniu).
Jechałeś kiedyś z AH?? heheh....
Ten system to naciśnięcie go raz w momencie wyjazdu z salonu później go nie dotykasz bo sam się aktywuje zaraz po zapięciu pasów..
Wersja HHC przy AH to jak porównanie Rakiety Saturn 5 do Wahadłowca Discovery.. obie wynosiły.. i to tyle z podobieństwa..
Cześć ! Osobiście uważam , że auto hold jest dużo praktyczniejszy niż te HHC ! Tutaj VW ma przewagę, a Pepiki musieli coś wkleić, więc niemiaszki na otarcie łez pozwolili montować to całe HHC. pozdrawiam.