Wypalanie filtra DPF?
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 11 cze 2017, o 10:24
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Jacek
Re: Wypalanie filtra DPF?
Masz jeszcze jedną opcję jedziesz do tunera i prosisz go żeby wgrał Tobie stary soft bynajmniej tą część która jest zmieniona zostawiając wirusa 2 lata temu jak się tym interesowałem to koszt takiej operacji to 500 zł i wtedy masz problem z głowy z wypalaniem pod warunkiem że auto sprawne
Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 172
- Rejestracja: 21 sty 2020, o 18:36
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Re: Wypalanie filtra DPF?
Auto sprawne ale EGR daje dupy na lewo i prawo.loko34 pisze: ↑25 cze 2020, o 05:38 Masz jeszcze jedną opcję jedziesz do tunera i prosisz go żeby wgrał Tobie stary soft bynajmniej tą część która jest zmieniona zostawiając wirusa 2 lata temu jak się tym interesowałem to koszt takiej operacji to 500 zł i wtedy masz problem z głowy z wypalaniem pod warunkiem że auto sprawne
Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 11 cze 2017, o 10:24
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Jacek
Re: Wypalanie filtra DPF?
To go wymien na nowy albo regenerowany
Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 210
- Rejestracja: 12 lip 2018, o 03:02
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Wypalanie filtra DPF?
To nie jest raczej wina niesprawnego EGR...Tylko sterowania przez komputer.
Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 172
- Rejestracja: 21 sty 2020, o 18:36
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Re: Wypalanie filtra DPF?
Nowy ok 2tys. + robocizna. Jezeli komp steruje EGR tak jak kolega wyżej opisał to lepiej sobie odpuscić wymianę bo problem może powrócić.
Ja pośmigam jeszcze z 2-3 miesiace pojezdze i biorę sie za wycięcie.
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 19 sie 2018, o 20:50
- Samochód: Superb II Kombi
- Rocznik: 2011
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Łukasz
Re: Wypalanie filtra DPF?
Panowie odbiegnę od tematu, jak część z Was też sobie monitoruję pracę tego dziadostwa. Nie wiem jak to wszystko hulało dopóki miałem EGR sprawny (chodzi mi o pracę i temperaturę, zapełnianie w trakcie jazdy sadzą). Ale teraz po wycięciu EGR'a nawet gdy jadę do pracy do której mam 20km i docelowo osiągam wymagane obroty wskazane przez producenta w momencie gdy zapali się kontrolka to temperatura sięga maksymalnie 300 stopni. Rozumiem że to jest ok? Tylko zastanawia mnie fakt ze nawet przy takiej jeździe on nie spala tylko pomalutku sobie dopełnia.
Dzisiaj dobiłem do 24g po przejechaniu 500km (cyklu mieszanego) od ostatniego zejścia do 6g i odpalił wstępne wypalanie przy których nie zauważyłem spadków ilości sadzy co mnie zdziwiło mimo że na postoju utrzymywał 300-350 stopni. Chciałbym wiedzieć jak to jest u was? Czy czasem typek który ogarniał mi programowo wyłączenie EGR'a czegoś nie spierdolił i to tak nie powinno być. Bo jak na trasie osiągne 600 stopni to spala jak szalony
Dzisiaj dobiłem do 24g po przejechaniu 500km (cyklu mieszanego) od ostatniego zejścia do 6g i odpalił wstępne wypalanie przy których nie zauważyłem spadków ilości sadzy co mnie zdziwiło mimo że na postoju utrzymywał 300-350 stopni. Chciałbym wiedzieć jak to jest u was? Czy czasem typek który ogarniał mi programowo wyłączenie EGR'a czegoś nie spierdolił i to tak nie powinno być. Bo jak na trasie osiągne 600 stopni to spala jak szalony
-
- Posty: 210
- Rejestracja: 12 lip 2018, o 03:02
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Wypalanie filtra DPF?
Praca dpfa bez wypalania to ok 300-400bstopni jak przekracza 24g zaczyna wypalanie i temp osiąga grubo ponad 600stopni...Wypadnie trwa do ok 6g (u mnie 5.8g).Potem tem spada.Temperatura powyżej 600 stopni jest osiągalna tylko w praktycznie jak auto jedzie.Auto które stoi u mnie się nie dopala bo DPF nie osiąga wymaganej temp.
Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 19 sie 2018, o 20:50
- Samochód: Superb II Kombi
- Rocznik: 2011
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Łukasz
Re: Wypalanie filtra DPF?
No to wychodzi że u mnie jest wszystko tak samo, czym w takim razie ma służyć na wstępne wypalanie na postoju? Daje znak że trzeba wybrać się w traskę? I czy u Ciebie przy 300-400 stopni też trwa normalnie gromadzenie się sadzy?NERON81 pisze: ↑25 cze 2020, o 13:44 Praca dpfa bez wypalania to ok 300-400bstopni jak przekracza 24g zaczyna wypalanie i temp osiąga grubo ponad 600stopni...Wypadnie trwa do ok 6g (u mnie 5.8g).Potem tem spada.Temperatura powyżej 600 stopni jest osiągalna tylko w praktycznie jak auto jedzie.Auto które stoi u mnie się nie dopala bo DPF nie osiąga wymaganej temp.
Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 210
- Rejestracja: 12 lip 2018, o 03:02
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Wypalanie filtra DPF?
U mnie sadza spada tylko jak jest temperatura około 600 stopni i włącza się tryb wypalanie DPF przy ponad 24 g
Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 19 sie 2018, o 20:50
- Samochód: Superb II Kombi
- Rocznik: 2011
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Łukasz
-
- Administrator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II Kombi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Wypalanie filtra DPF?
Możesz zrobic chiptuning, egr off, dpf off, ale i tak nigdy mapa nie będzie fajna jak w starych softach przed dieselgate.
Ostatnio zmieniony 25 cze 2020, o 18:21 przez fabek, łącznie zmieniany 1 raz.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
-
- Posty: 210
- Rejestracja: 12 lip 2018, o 03:02
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Wypalanie filtra DPF?
Jak wywalisz graty to wersja softu nie ma znaczenia.
Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 210
- Rejestracja: 12 lip 2018, o 03:02
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Wypalanie filtra DPF?
Po czyszczeniu nie wymieniałem oleju o mam cały czas max. Stwierdzilem puki nie rozwiąże problemu nie zmieniam bo za chwilę będzie to samo.NERON81 pisze:Jak wywalisz graty to wersja softu nie ma znaczenia.
Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II Kombi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Wypalanie filtra DPF?
Aha czyli uwazasz, że zmiany wersji w rozbudowanym sofcie np. w sterowniku Edc17c46 (silnik cfgb) dotyczy tylko dpf egr?
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR