Pamiętajcie, że takie rendery to ploty redakcyjne. Nie ufajcie im. Dopiero premiera oficjalna pokaże, jak to auto będzie wyglądać i to tylko na zdjęciach. Na żywca będzie jeszcze inaczej, do tego dochodzi kwestia kolorów, także daleka droga do ocen wyglądu.
Jeśli zaś chodzi o silniki - z jednej strony kusi mieć V6 i dźwięk, z drugiej zaś już kiedyś to przerabiałem i szlag mnie trafiał, ile duże V6 pali benzyny...gadka o zarobkach mnie nie przekonuje, bo niezależnie ile zarabiasz - tyle samo kosztuje utrzymanie benzynowego V6, czyli dużo! W dodatku realny zasięg jeżdżąc w mieście na tym śmiesznym baku to ile? 350 km?
Poza tym - nie narzekać, bo takie BMW wprowadza 3 cylindry do serii 5...także nie rzucajta brudów na Strzałę
Jeśli 2.0 TSI będzie miało dobrą kulturę pracy i moc w granicach 220 - 230 KM w standardowej wersji - dla mnie bomba. Tak jak pisałem już wcześniej - dodadzą 4x4 i jesteśmy w domu. Z tekstów, które w necie można znaleźć - 4x4 znajdzie się topowych silnikach benzynowych i dieselach, także nadzieja jest.
Gorzej trochę z nadwoziami dla tych, którzy polubili TWINDOOR, który faktycznie jest sprytny (przy czym bardziej po FL niż przed). Każdy, kto miał standardowego sedana ze sporym bagażnikiem wie, jak niepraktyczne jest to rozwiązanie. Swoją drogą mi w kombi brakuje podobnego patentu co TWINDOOR w sedano-liftbacku, mianowicie beemkowego podnoszenia szyby zamiast całej klapy...aż się prosi, skoro to "przemyślane rozwiązania". Prosta rzecz a bardzo cieszy.
Ja tam mam pozytywne podejście i wierzę, że zrobią fajny samochód. Jeśli będzie atrakcyjny, szerszy niż obecny model, niższy, z dobrą konfiguracją napędową i dobrze skalkulowany - będą klienci.