Re: 1.8 tsi bierze olej
: 7 kwie 2015, o 08:45
https://www.youtube.com/watch?v=YtM5TBSvz5w
zna ktoś tych cudotwórców?
zna ktoś tych cudotwórców?
Portal miłośników i użytkowników Skody Superb
http://www.superbclub.pl/
11kzł to jak na niemal naprawę główną w ASO to cena jeszcze rozsądna, chociaż trudno nazwać ją okazyjną. Ciesz się, że nie masz Mitsubishi - tam są dopiero ceny na części tyle, że to żadne pocieszenie.marasmus007 pisze:...
Jak łatwo policzyć dodając jeszcze uszczelkę pod głowice, uszczelniacze zaworów i kupę innych drobiazgów pewnie części zamkną się w okolicy 11.000 zł. Chyba to lekka przeginka.
Rozmawiałem z mechanikiem podejdą do tematu przetoczenia rowka pierścienia olejowego , jest jednak pewne niebezpieczeństwo gdyż miejsca nie jest za wiele.
Tak czy siak w tym kierunku idziemy , a zmiana oleju i map nie sądzę aby cokolwiek pomogło , no może bardzo niewielkim stopniu ale problemu na pewno nie wyeliminuje to są zmiany mechaniczne i tu trzeba konkretnej naprawy.
niby jakim cudem? Jak zaczyna puszczać to będzie nawet zwiększać Zresztą to co się odkłada w TSI to trudno nazwać nagarem. To po prostu spieczony olejMisiek Fisiek pisze:A niby turbo miało eliminować problem nagaru..
Enriquez pisze:marasmus, zajrzyj na OCP - ostatnio dwa czy trzy silniki zrobili. Temat przeróbki tłoków opanowała jakaś firma z Warszawy - koszt z przesyłką coś koło 900 PLN, no i nie trzeba kupować tłoków i korbowodów.
tu masz wykaz części:
u mnie zostały tylko oczyszczone
Wykaz części remont O2 1.8 tsi ( CDAA ) :
Blokada rozrządu 450 zł ( bez rabatu )
Zmywacz uniwersalny Wurth 12 szt., preparaty smarujące Wurth, masa uszczelniająca do miski olejowej i pokrywy rozrządu 350 zł ( z rabatem 10%)
Przerobienie tłoków wraz z przesyłką 900 zł ( 800 zł + 2 razy kurier UPS )
Olej Mobil 1 5W30 5l + filtr oleju 170 zł ( z rabatem )
Świeca zapłonowa NGK PFR7SEG 120 zł ( z rabatem )
Płyn do chłodnicy 70 zł ( z rabatem )
Uszczelka 06H103483D 56,65 zł ( bez rabatu ASO )
Oring N 91000101 7,11 zł ( bez rabatu ASO )
Oring 06H103484A 102,13 zł ( bez rabatu ASO )
Uszczelka 06H103483C 102,13 zł ( bez rabatu ASO )
Kołnierz uszczelniający 06H103171F 306,33 zł ( bez rabatu ASO )
Planowanie głowicy, wymiana uszczelniaczy, sprawdzenie szczelności 300 zł
Razem 2634,35 + 2033,18 ( bez pierścieni tłokowych z ASO ) +300 + koszty robocizny
Oczywiście w ASO można uzyskać rabat na części a np. uszczelniacze zaworowe można kupić za ok. 50 zł ( firma Elring ). Przy dobrych rabatach na częściach można zaoszczędzić średnio 15%
Czas naprawy mniej więcej 1 tydzień ( u mnie wyjęcie sinika z rozbiórką ok 20 godzin, złożenie silnika z czyszczeniem 30 godzin )
Czas przerobienia tłoków w Krasnobraska Racing od wysyłki do ich otrzymania 3 dni.
Stronki pomocne w szukaniu części :
http://www.sklep.motorpol.pl/sklep/
http://www.partsbase.org/
i link:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.p ... &start=625
Pytanie ile robocizna, bo jak dobrze widziałem to rozłożenie silnika to 23h, a złożenie do kupy + wyczyszczenie z nagaru to kolejne 30hEnriquez pisze:+ koszty robocizny
gdzie tam.. Teraz ma octavke, to juz sie tak nie wywyższa jak miał superbanoso pisze: Nie zbanowali Cie jeszcze na OCP? :):)