U mnie manual, więc nie
Ale przy JB4 skrzynia nie szarpie jeżeli tym się martwisz, zwłaszcza na nowszych firmware i przy odpowiednim ustawieniu.
U mnie manual, więc nie
O tym czytałem przy okazji zgłębiania tematu JB4, ale teraz właśnie już bardziej do stage 1 mnie ciągnie No i znowu muszę zbierać wiedzę.
Jakby Ci to powiedzieć... W zależności kto zrobi softa skrzyni bo są tacy co z "D" robią "S" a z "S" robi się "S++" ^^
Bo mu nie będzie pasował do nowego silnika EA888 evo4
Tez miałem tdi 190 i mi palił w trasie 11 minimum. Ale nie dłubałem bo wiele nie uzyskasz. Cesja leasingu i nowe 280;)kefirek pisze: ↑27 kwie 2021, o 11:02 Szukałem na forum ale prócz zaledwie kilku postów nic nie znalazłem na temat boxa od DTE Systems. Pacjent to mój klekot MY2021, silnik DTUA 200KM 4x4. Niestety ale kupując kurę wziąłem diesla, że będzie mniej palił itp itd. A tu i tak przy przelotach ~200 żłopie w ciul ropy, o AdBlue nie wspominając....ale nic mleko się rozlało i muszę z tym jakoś żyć. O ile w przypadku hebli, zawieszenia do gwarancji podchodzę luźno to silnik/skrzynia za drogie elementy aby pozbawić się gwarancji klasycznie grzebiąc w sterowniku - także zostaje BOX, zwłaszcza, że te 200KM w aucie które ze mną na pokładzie i pełnym bakiem waży prawie 2 tony to trochę mało. Wracając do meritum miał ktoś do czynienia z boxem od DTE? Na swojej stronie podają, że z DTUA można teoretycznie uzyskać +30KM, +53Nm i ponoć 2 sek do przyspieszenia (w to akurat nie uwierzę, że ledwo 30kucy i 50 niuta nagle z 7,3 sekundy zrobi 5 sekund). Powyższe parametry wiadomo, nie zrobią nagle rajdówki ale zakładam, że dodadzą trochę wigoru kurze, zwłaszcza w zakresie przyspieszeń powyżej 120 na godzinę. Zamawiając bezpośrednio przez niemiecką stronę idzie to dostać w kwocie 2600PLN (wersja ze sterowaniem z telefonu) co moze nie jest małą wartością ale jeszcze do zaakceptowania.
Ktoś ma taki wynalazek w S3?
No nie, wiadomo spali więcej, ale jeśli teraz jestem na poziomie 9-10 litrów, a TSI spaliło by z 12-13 to jest akceptowalne, biorąc pod uwagę że dostajemy dużo bardziej dynamiczne auto i normalne wydechy a nie pseudo zaślepki których jak sprawdzałem etke nie bardzo da rady przerobić na podwójne tłumiki. O frajdzie z krecenia po obrotach nie wspominając.