baarttbaartt pisze:Ja właśnie w ten piątek mam wizytę u Bednarka w Łodzi w skodzie bo przy przelocie 17kkm już biją tylne tarcze i buczą i nie da się jeździć
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
No właśnie ,założą Ci nowe i efekt za chwilę będzie taki sam! Mówią ludziom że już lepsze klocki dają a od wyjścia Slll jest cały czas tak samo
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Trudno powiedzieć. Ja jeżdżę do Łęczycy. Ale terminy mają takie, że idzie się załamać.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Byłem dziś u Bednarka - porażka totalna. Zrobili 10km jazdy testowej i nie stwierdzili problemów z hamulcami i wyciem. Ponadto uważają ze mam już nowy zestaw klocków niepodatny na wycie.
Oczywiście złożyłem reklamacje do importera i czekam na odpowiedz
Ps
Wysłałem tez już zapytanie do WRK o wycenę całego zestawu przód i tył na 4T bo chyba tak to się i tak skończy
Ze względu na hamulce, to ten cały Superb 3 to jest po prostu porażka. Ja miałem już chyba wszystkie możliwe kombinacje klocków, tarcz zacisków. Teraz mam WRK przód i tył i ok, skuteczność jest zajebista.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
A co byś polecił na zwykle przemieszczanie się po mieście i raz na miesiąc trasa lodz Okecie?
Auto seria ale żeby hamowało i było cicho bez piszczenia? WRK? Czy zaciski golf r? Czy coś innego?
Kilka miesięcy temu również rozważalem żółte EBC do seryjnych tarcz, ale w trakcie rozmowy z brakes.pl, dałem się namówić na DBA Street Performance przód + EBC Green Stuff z tyłu i nie żałuję ani trochę.
Po tarczach widać, że klocki są agresywniejsze, ale nie masakrują ich, w dodatku nie ma mowy o jakimkolwiek popiskiwaniu czy buczeniu.
Heble są skuteczniejsze i nie puchną jak na seryjnych klockach, ale do WRK czy innych wielotloczkow to pewnie nadal im bardzo daleko.
baarttbaartt pisze: ↑21 gru 2019, o 08:32
A co byś polecił na zwykle przemieszczanie się po mieście i raz na miesiąc trasa lodz Okecie?
Auto seria ale żeby hamowało i było cicho bez piszczenia? WRK? Czy zaciski golf r? Czy coś innego?
Dzięki za odpowiedz
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
zaciski z golfa r to to samo co w superbie czyli bidny jedno tłoczek, wystarczy jak zapodasz 4 tłoka na przód i będzie gitara, bez porównania do seryjnego zacisku a cena nie powala na kolana
w cenie zestawu: zaciski, adaptery, przewody w oplocie HEL (na obie osie), klocki EBC Yellow oraz montaż. Za małą dopłatą możemy zastosować klocki Ferodo, Hawk, Pagid
oś tylna:
nie wiem co ma Pan w tej chwili. Czy jest to tarcza lita 300x12 czy wentylowana 310x22? Jeśli ma Pan wentylowane 310x22 to mamy upgradu na 335x22
Czas oczekiwania na zestaw z zaciskiem 4T to obecnie minimum 8- 10 tygodni. Zestaw z zaciskiem 6T i tarczą 355x32 DBA to max. 2 tyg
Malowanie w dowolnym kolorze z palety RAL. W cenie malowanie zacisków tylnych.”
po złożeniu reklamacji przez Bednarek Lodz, Skoda Polska uznała moje roszczenie i w piątek mam umówioną wymianę tarcz i klocków z tyłu. Przebieg 18700 km. Zobaczymy na ile to wystarczy.
Enriquez pisze:Ze względu na hamulce, to ten cały Superb 3 to jest po prostu porażka. Ja miałem już chyba wszystkie możliwe kombinacje klocków, tarcz zacisków. Teraz mam WRK przód i tył i ok, skuteczność jest zajebista.