Re: Usterka tylnych hamulców - proszę o pomoc
: 31 maja 2019, o 15:55
Kacza pisze:Kolego, posilkuje się waga z dowodu a tam raczej powinna być właściwa.
Portal miłośników i użytkowników Skody Superb
http://www.superbclub.pl/
Kacza pisze:Kolego, posilkuje się waga z dowodu a tam raczej powinna być właściwa.
Kacza pisze:Kolego, posilkuje się waga z dowodu a tam raczej powinna być właściwa.kmink pisze:Byłeś nim na profi wadze, a nie takiej, na której ważą węgiel?Kacza pisze:Tak czytam i czytam... Za słabe do tego auta... A co to za auto? Mój superb waży 1430kg... Waga piorkowa. Średnica hebli jest duża... Wydaje mi się że raz to jakośc tego co montuja w fabryce jest słaba w huuu* a dwa coś mi tu śmierdzi złym rozdzieleniem siły hamowania przód /tył. W pt zakładam ceramiczne klocki i tarcze ate na tył. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Myślę że nie ,problem to ostrzejsza jazda ,zacznij jeździć wolniej i zapomnisz o problemie Superb to wozidło a nie sportowy samochód,hamulce są za słabe w tym aucie ogólnie i albo swap na większe albo spokojna jazda inaczej ciężko to rozwiązać,pomijając fakt że materiały użyte do produkcji hamulców w tym aucie są do d....giasek pisze:Także doświadczyłem buczących hamulcy i drgań podczas hamowania, wymieniono tarcze i klocki z tyłu bezpłatnie na gwarancji. Po tym zabiegu nastała cisza, jednak drgania nie ustąpiły. Serwis stwierdził, że winne są przednie tarcze, pomimo, że zachowane są parametry tj. jakiś odhył od normy. ASO odmówiło wymiany przednich tarcz na gwarancji, sprawa trafiła do importera - na ten moment jeszcze brak decyzji.
Czy Waszym zdaniem przypadłość tylnych tarcz i klocków mogła mieć wpływ na stan tarcz i klocków z przodu ?
Niby masz rację ale w żadnym aucie nie miałem takich problemów z hamulcami a było ich kilkanaście a to o czymś świadczyyaro_1 pisze:a tam, wystarczy że przy rozgrzanych hamulcach przejedziesz szybciej po większej kałuży i tarcze mogą się zwichrować.