Ktoś chętny by sprawdzić ?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Etf3yMznKN4[/youtube]
Jest jeszcze kilka filmików, które potwierdzają przypadek z filmiku prezentowanego.
To samo tyczy się Seata.
Filmiki pokazują, że dotyczą osłon silników TSI
Co kryje się pod logo SKODY
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: Co kryje się pod logo SKODY
Ktoś kiedyś tutaj bodaj opisywał jak to wygląda w fabrykach VW z częściami, zakładając, że mają 300 punktów kontrolnych, to te co spełniają wszystkie 300 idą do Porsche, te co 200 do VW, te co 100 do Skody itd.
Ile w tym prawdy, nie wiem, ale ma to uzasadnienie ekonomiczne, więc byłbym gotów uwierzyć w to.
Ile w tym prawdy, nie wiem, ale ma to uzasadnienie ekonomiczne, więc byłbym gotów uwierzyć w to.
- eraserski
- Posty: 195
- Rejestracja: 28 wrz 2016, o 07:32
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Co kryje się pod logo SKODY
Uzasadnienie to ma takie, że mają jedną maszynę, która tłoczy/odlewa cały element z formy, a potem fabryka danej marki na gotowcu przykleja swój znaczek. Swoją drogą przypomniało mi się jak za młodu pracowałem w jednej fabryce w PL przy granicy z Niemcami i na kartony z produktem naklejaliśmy nalepki "Made in Germany"
Re: Co kryje się pod logo SKODY
kamracik pisze:Ktoś kiedyś tutaj bodaj opisywał jak to wygląda w fabrykach VW z częściami, zakładając, że mają 300 punktów kontrolnych, to te co spełniają wszystkie 300 idą do Porsche, te co 200 do VW, te co 100 do Skody itd.
Ile w tym prawdy, nie wiem, ale ma to uzasadnienie ekonomiczne, więc byłbym gotów uwierzyć w to.
oczywiście, że tak jest... to normalne chyba